Pakoreguotas sausio mėnesio Amerikos mažmeninės prekybos mėnesinis augimas sudarė net 0,7 procentus, nors anksčiau skelbta, jog jis siekė tik vos 0,3 procentus. Tuo tarpu praėjusio mėnesio metinis mažmeninės prekybos pokytis, palyginus su praėjusių metų vasariu, buvo teigiamas ir siekė net 8,9 procentus.
Automobilių mažmeniniai pardavimai Amerikoje per praėjusį mėnesį, palyginus su ankstesniu mėnesiu, augo 2,3 procentais, kai sausį augimas sudarė 1,2 procentus. Atmetus automobilių mažmeninių pardavimų įtaką, mažmeniniai pardavimai Amerikoje vasario mėnesį augo 0,7 procentais, arba tiek pat, kiek vidutiniškai tikėjosi analitikai. Sausį šio rodiklio augimas sudarė 0,6 procentus.
Degalų pardavimai vasario mėnesį, palyginus su sausiu, Amerikoje augo 1.4 procentais, kai mėnesiu anksčiau augimas sudarė 1.3 procentus. Atmetus degalų pardavimo įtaką, mažmeninė prekyba vasarį Amerikoje augo 0.9 procentais, kai sausį šio rodiklio augimas sudarė 0.6 procentus.
Drabužių pardavimai praėjusį mėnesį Amerikoje ūgtelėjo 0.8 procentais, sporto prekių, knygų ir laisvalaikio prekių pardavimai minimą mėnesį augo 1.3 procentais, tuo tarpu statybinių medžiagų ir sodo reikmenų pardavimai padidėjo 0.6 procentais.
Elektronikos prekių mažmeniniai pardavimai praėjusį mėnesį didėjo 0.9 procentais, kai sausį buvo užfiksuotas 0.2 procentų kritimas. Restoranų pajamos vasario mėnesį augo labiausiai per pastaruosius metus, t.y. net 1.2 procentais.
Taip vadinamas pagrindinis mažmeninės prekybos rodiklis, į kurį nėra įtraukiama automobilių, degalų ir statybinių medžiagų pardavimų įtaka, ir kuris yra naudojamas skaičiuojant šalies bendrąjį vidaus produktą, vasario mėnesį užfiksavo 0.6 procentų augimą, kai sausį šio rodiklio prieaugis sudarė 0.7 procentus.