Šiandien buvo paskelbta, kad mažmeninė prekyba Amerikoje kovo mėnesį, palyginus su vasariu, augo 0,4 procentais, kai analitikai tikėjosi, kad šis rodiklis praėjusį mėnesį augs vidutiniškai šiek tiek sparčiau, t.y. 0,5 procentais. Tai jau buvo devintas mėnuo iš eilės, kuomet šalyje augo mažmeninė prekyba.
Priminsime, kad vasarį po pakoregavimo, mažmeninė prekyba, lyginant su sausiu, augo net 1,1 procentu. Kovo mėnesį metinis Amerikos mažmeninės prekybos augimas sudarė 7,1 procentą, kai vasarį šis rodiklis buvo didesnis ir sudarė 9,1 procentą.
Dėl didėjusių degalų kainų, amerikiečiai galėjo mažiau savo turimų pinigų skirti kitoms išlaidoms. Degalų mažmeniniai pardavimai per praėjusį mėnesį, palyginus su ankstesniu mėnesiu, augo 2.6 procentais, kai vasario mėnesį augimas sudarė 2.4 procentus. Atmetus degalų pardavimų įtaką, mažmeninė prekyba Amerikoje kovo mėnesį augo vos 0.1 procentu, kai vasarį šio rodiklio prieaugis buvo 0.9 procentai.
Automobilių mažmeniniai pardavimai Amerikoje kovo mėnesį, palyginus su vasariu, leidosi žemyn, t.y. kritimas sudarė 1.7 procentus. Atmetus automobilių pardavimų įtaka, mažmeninė prekyba Amerikoje kovo mėnesį augo 0.8 procentais, kai analitikai prognozavo, jog šio rodiklio augimas sudarys 0.7 procentus. Vasarį šio rodiklio prieaugis sudarė 1.1 procentą.
Atmetus degalų ir automobilių mažmeninių pardavimų įtaką, mažmeninė prekyba Amerikoje kovo mėnesį augo 0.6 procentais, kai analitikai prognozavo, kad šio rodiklio prieaugis bus mažesnis ir sudarys 0.5 procentus. Vasario mėnesio šio rodiklio augimas po peržiūros buvo padidintas nuo 0.6 iki 0.9 procentų.
Drabužių ir aksesuarų pardavimai kovo mėnesį augo 0.6 procentais, statybos medžiagų ir sodo reikmenų pardavimai šoktelėjo 2.2 procentais. Tuo tarpu laisvalaikio, sporto prekių bei knygų pardavimai per kovo mėnesi, palyginus su vasariu, padidėjo 0.1 procentu.
Taip vadinamas bazinis mažmeninės prekybos rodiklis, į kurį nėra įtraukiami automobilių, degalų ir statybinių medžiagų mažmeniniai pardavimai, ir kuris yra naudojamas skaičiuojant bendrąjį vidaus produktą, kovo mėnesį, palyginus su ankstesniu mėnesiu, augo 0.4 procentais, kai vasarį šio rodiklio prieaugis sudarė 1.1 procentą.
Prognozuojama, kad Amerikos vartotojų išlaidų, kurios sudaro apie septyniasdešimt procentų šalies bendrojo vidaus produkto vertės, augimas per šių metų pirmą ketvirtį, dėl augusių maisto ir degalų kainų, palyginus su praėjusių metų ketvirtuoju ketvirčiu, kuomet metinis augimas sudarė keturis procentus, sulėtėjo.
Priminsime, kad vasarį po pakoregavimo, mažmeninė prekyba, lyginant su sausiu, augo net 1,1 procentu. Kovo mėnesį metinis Amerikos mažmeninės prekybos augimas sudarė 7,1 procentą, kai vasarį šis rodiklis buvo didesnis ir sudarė 9,1 procentą.

Automobilių mažmeniniai pardavimai Amerikoje kovo mėnesį, palyginus su vasariu, leidosi žemyn, t.y. kritimas sudarė 1.7 procentus. Atmetus automobilių pardavimų įtaka, mažmeninė prekyba Amerikoje kovo mėnesį augo 0.8 procentais, kai analitikai prognozavo, jog šio rodiklio augimas sudarys 0.7 procentus. Vasarį šio rodiklio prieaugis sudarė 1.1 procentą.
Atmetus degalų ir automobilių mažmeninių pardavimų įtaką, mažmeninė prekyba Amerikoje kovo mėnesį augo 0.6 procentais, kai analitikai prognozavo, kad šio rodiklio prieaugis bus mažesnis ir sudarys 0.5 procentus. Vasario mėnesio šio rodiklio augimas po peržiūros buvo padidintas nuo 0.6 iki 0.9 procentų.
Drabužių ir aksesuarų pardavimai kovo mėnesį augo 0.6 procentais, statybos medžiagų ir sodo reikmenų pardavimai šoktelėjo 2.2 procentais. Tuo tarpu laisvalaikio, sporto prekių bei knygų pardavimai per kovo mėnesi, palyginus su vasariu, padidėjo 0.1 procentu.
Taip vadinamas bazinis mažmeninės prekybos rodiklis, į kurį nėra įtraukiami automobilių, degalų ir statybinių medžiagų mažmeniniai pardavimai, ir kuris yra naudojamas skaičiuojant bendrąjį vidaus produktą, kovo mėnesį, palyginus su ankstesniu mėnesiu, augo 0.4 procentais, kai vasarį šio rodiklio prieaugis sudarė 1.1 procentą.
Prognozuojama, kad Amerikos vartotojų išlaidų, kurios sudaro apie septyniasdešimt procentų šalies bendrojo vidaus produkto vertės, augimas per šių metų pirmą ketvirtį, dėl augusių maisto ir degalų kainų, palyginus su praėjusių metų ketvirtuoju ketvirčiu, kuomet metinis augimas sudarė keturis procentus, sulėtėjo.