„Hansabanko“ finansų rinkų tarnybos („Hansabank Markets“) analitikai klientams parengė akcinės bendrovės „Apranga“ analizę. Apžvalgoje analitikai įvertino „Aprangos“ vienos akcijos vertę 19,65 lito ir investuotojams rekomenduoja jas laikyti.
„Aprangos veiklos rezultatai pirmąjį šių metų pusmetį buvo geri, o atsižvelgiant į skelbiamas mėnesines apyvartas, galima tikėtis, kad įmonės veiklos rezultatai viršys išankstines prognozes“, – apžvalgą komentavo „Hansabanko“ finansų rinkų tarnybos analitikas Donatas Užkurėlis. „Šiais metais įmonė tikėjosi pasiekti 415 mln. litų apyvartą, o tai savo ruožtu, reikštų apie 351,7 mln. litų pajamų. Atsižvelgiant į įspūdingai augančią įmonės apyvartą, mes tikimės, kad šių metų įmonės pajamos sieks 377 mln. litų“, – sakė D. Užkurėlis.
„Apranga“ yra paskelbusi ambicingus verslo plėtros planus iki 2010-ųjų metų. 2010-aisiais metais įmonė tikisi pasiekti 1 mlrd. litų apyvartą, o tai reikštų apie 847,5 mln. litų pajamų, padidinti prekybos plotą iki 110 tūkstančių kvadratinių metrų nuo dabartinių 48,5 tūkstančių. Įmonė 2010-aisiais metais siekia valdyti iki 200 parduotuvių tinklą, kai tuo tarpu šiuo metu grupės tinklą sudaro 79 parduotuvės.
„Įmonės plėtros planai iki 2010-ųjų metų tikrai ambicingi ir viršija visus ligšiolinius įmonės metinius augimus, tiek ploto, tiek parduotuvių skaičiaus, tiek ir apyvartos matais. Tačiau, mūsų manymu, „Apranga“ turi galimybes įgyvendinti užsibrėžtus tikslus“, – sakė D. Užkurėlis. „Prognozuojama, kad per artimiausius kelerius metus Baltijos šalyse ir toliau sparčiai didės prekybiniai plotai, ypač Lietuvoje, o tai sudarys sąlygas aktyviai „Aprangos“ parduotuvių tinklo plėtrai. Jau šiais metais buvo galima stebėti, kaip „Apranga“ iš karto atidarė 10 parduotuvių naujai pastatytame Kauno „Akropolyje“. Analogiškas verslo plėtros modelis leistų įmonei sparčiai plėsti prekybinius plotus“, – komentavo „Hansabanko“ analitikas.
„Aprangos“ verslo vystymasis artimiausiais metais tiesiogiai priklausys nuo didelių prekybos centrų statybos bei įvedimo į rinką, o taip pat nuo to, kaip sėkmingai pati įmonė įsitvirtins juose. Pagrindinė „Aprangos“ plėtros rizika atsirastų, jei nekilnojamo turto vystytojai atidėtų jau suplanuotus projektus. „Nepaisant prognozuojamo ekonomikos augimo sulėtėjimo, vartojimas Baltijos šalyse auga ir toliau, aktyvaus konkurencinio spaudimo „Apranga“ dar nejaučia, tikimės, kad panašios teigiamos tendencijos įmonei išsilaikys ir artimiausiu kelerius metus“, – sakė D. Užkurėlis.
Remdamiesi apžvalgoje pristatomomis įmonės veiklos prognozėmis, palyginamuoju ir diskontuotų pinigų srautų metodais, analitikai apskaičiavo vienos „Aprangos“ akcijos vertę – 19,65 lito. Nustatyta akcijų vertė 2,9 proc. didesnė nei rinkoje buvusi šių akcijų kaina (19,1 lito).
„Apranga“ yra sparčiai auganti įmonė ir jos vertė labai priklauso nuo įmonės ateities veiklos plėtros ir lūkesčių. Dabartinė akcijos rinkos kaina jau yra įskaičiavusi didžiąją dalį numatytos optimistinės ir agresyvios įmonės plėtros, todėl investuotojai turėtų būti atidūs ir sekti, kaip sekasi įmonei vystyti verslą", – sakė D. Užkurėlis.
„Hansabankas“ priklauso vienai iš pirmaujančių finansinių grupių Baltijos ir Šiaurės šalių regione – „Swedbank“. Ši grupė turi apie 9 mln. privačių ir apie 500 tūkst. verslo klientų Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Rusijoje, Ukrainoje ir Švedijoje.
„Aprangos veiklos rezultatai pirmąjį šių metų pusmetį buvo geri, o atsižvelgiant į skelbiamas mėnesines apyvartas, galima tikėtis, kad įmonės veiklos rezultatai viršys išankstines prognozes“, – apžvalgą komentavo „Hansabanko“ finansų rinkų tarnybos analitikas Donatas Užkurėlis. „Šiais metais įmonė tikėjosi pasiekti 415 mln. litų apyvartą, o tai savo ruožtu, reikštų apie 351,7 mln. litų pajamų. Atsižvelgiant į įspūdingai augančią įmonės apyvartą, mes tikimės, kad šių metų įmonės pajamos sieks 377 mln. litų“, – sakė D. Užkurėlis.
„Apranga“ yra paskelbusi ambicingus verslo plėtros planus iki 2010-ųjų metų. 2010-aisiais metais įmonė tikisi pasiekti 1 mlrd. litų apyvartą, o tai reikštų apie 847,5 mln. litų pajamų, padidinti prekybos plotą iki 110 tūkstančių kvadratinių metrų nuo dabartinių 48,5 tūkstančių. Įmonė 2010-aisiais metais siekia valdyti iki 200 parduotuvių tinklą, kai tuo tarpu šiuo metu grupės tinklą sudaro 79 parduotuvės.
„Įmonės plėtros planai iki 2010-ųjų metų tikrai ambicingi ir viršija visus ligšiolinius įmonės metinius augimus, tiek ploto, tiek parduotuvių skaičiaus, tiek ir apyvartos matais. Tačiau, mūsų manymu, „Apranga“ turi galimybes įgyvendinti užsibrėžtus tikslus“, – sakė D. Užkurėlis. „Prognozuojama, kad per artimiausius kelerius metus Baltijos šalyse ir toliau sparčiai didės prekybiniai plotai, ypač Lietuvoje, o tai sudarys sąlygas aktyviai „Aprangos“ parduotuvių tinklo plėtrai. Jau šiais metais buvo galima stebėti, kaip „Apranga“ iš karto atidarė 10 parduotuvių naujai pastatytame Kauno „Akropolyje“. Analogiškas verslo plėtros modelis leistų įmonei sparčiai plėsti prekybinius plotus“, – komentavo „Hansabanko“ analitikas.
„Aprangos“ verslo vystymasis artimiausiais metais tiesiogiai priklausys nuo didelių prekybos centrų statybos bei įvedimo į rinką, o taip pat nuo to, kaip sėkmingai pati įmonė įsitvirtins juose. Pagrindinė „Aprangos“ plėtros rizika atsirastų, jei nekilnojamo turto vystytojai atidėtų jau suplanuotus projektus. „Nepaisant prognozuojamo ekonomikos augimo sulėtėjimo, vartojimas Baltijos šalyse auga ir toliau, aktyvaus konkurencinio spaudimo „Apranga“ dar nejaučia, tikimės, kad panašios teigiamos tendencijos įmonei išsilaikys ir artimiausiu kelerius metus“, – sakė D. Užkurėlis.
Remdamiesi apžvalgoje pristatomomis įmonės veiklos prognozėmis, palyginamuoju ir diskontuotų pinigų srautų metodais, analitikai apskaičiavo vienos „Aprangos“ akcijos vertę – 19,65 lito. Nustatyta akcijų vertė 2,9 proc. didesnė nei rinkoje buvusi šių akcijų kaina (19,1 lito).
„Apranga“ yra sparčiai auganti įmonė ir jos vertė labai priklauso nuo įmonės ateities veiklos plėtros ir lūkesčių. Dabartinė akcijos rinkos kaina jau yra įskaičiavusi didžiąją dalį numatytos optimistinės ir agresyvios įmonės plėtros, todėl investuotojai turėtų būti atidūs ir sekti, kaip sekasi įmonei vystyti verslą", – sakė D. Užkurėlis.
„Hansabankas“ priklauso vienai iš pirmaujančių finansinių grupių Baltijos ir Šiaurės šalių regione – „Swedbank“. Ši grupė turi apie 9 mln. privačių ir apie 500 tūkst. verslo klientų Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Rusijoje, Ukrainoje ir Švedijoje.