Šalies draudimo rinkos lyderis „Lietuvos draudimas“ per 9 šių metų mėnesius pasirašė draudimo įmokų už 337,7 mln. litų – tai 38,4 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Bendrovė augo sparčiau nei visa rinka, kuri padidėjo 25,9 proc. iki 932,7 mln. litų.
„Šiais metais daug dėmesio skyrėme paslaugų kokybės gerinimui ir pridėtinės vertės klientams didinimui: supaprastinome pastatų draudimo procesą, apsidraudusiems kasko draudimu pradėjome teikti nemokamas techninės pagalbos kelyje paslaugas, pasiūlėme galimybę keliaujantiems draustis internetu. Akivaizdu, kad klientai įvertino šiuos pasiūlytus privalumus“, – sakė „Lietuvos draudimo“ generalinis direktorius Kęstutis Šerpytis. Nuo šių metų sausio iki rugsėjo mėnesio bendrovė savo rinkos dalį padidino 3,3 proc. – iki 36,2 procento.
Didžiausią poveikį „Lietuvos draudimo“ rinkos dalies plėtrai turėjo transporto priemonių (kasko) ir vairuotojų privalomojo draudimo, taip pat turto draudimo segmentų augimas, kuris pagal pasirašytas įmokas buvo atitinkamai – 53,6 proc., 37,2 proc. ir 25,7 procento. Itin sparčiai didėjo bendrovės verslo klientų portfelis, kuris išaugo 45,8 proc. iki 168,6 mln. litų.
„Tokį draudimo paslaugų populiarumą lemia ne tik gausėjantis automobilių skaičius šalyje, dažnėjančios gamtos stichijos, bet ir tai, kad gyventojų požiūris į savo, šeimos ir verslo turto saugumą darosi atsakingesnis“, – sakė K. Šerpytis.
Augant pardavimams, didėjo ir draudimo bendrovės klientams atlygintų žalų skaičius bei vertė. Per devynis 2007 metų mėnesius bendrovė sureguliavo apie 57,5 tūkst. žalų – tai beveik 20 proc. daugiau nei tuo pačiu metu pernai. Atlygintų nuostolių vertė šiemet buvo 135,1 mln. litų, kai 2006 metais tuo pačiu laikotarpiu – 103,4 mln. litų. Daugiausiai nuostolių klientai patyrė dėl automobilių avarijų, taip pat dėl šių metų sausį ir liepą siautusių audrų bei liūčių, pridariusių žalos gyventojų ir įmonių turtui.
„Lietuvos draudimas“ priklauso vienai didžiausių draudimo grupių „Royal & Sun Alliance“, draudimo paslaugas teikiančiai 130 šalių ir aptarnaujančiai apie 20 mln. klientų visame pasaulyje.
„Šiais metais daug dėmesio skyrėme paslaugų kokybės gerinimui ir pridėtinės vertės klientams didinimui: supaprastinome pastatų draudimo procesą, apsidraudusiems kasko draudimu pradėjome teikti nemokamas techninės pagalbos kelyje paslaugas, pasiūlėme galimybę keliaujantiems draustis internetu. Akivaizdu, kad klientai įvertino šiuos pasiūlytus privalumus“, – sakė „Lietuvos draudimo“ generalinis direktorius Kęstutis Šerpytis. Nuo šių metų sausio iki rugsėjo mėnesio bendrovė savo rinkos dalį padidino 3,3 proc. – iki 36,2 procento.
Didžiausią poveikį „Lietuvos draudimo“ rinkos dalies plėtrai turėjo transporto priemonių (kasko) ir vairuotojų privalomojo draudimo, taip pat turto draudimo segmentų augimas, kuris pagal pasirašytas įmokas buvo atitinkamai – 53,6 proc., 37,2 proc. ir 25,7 procento. Itin sparčiai didėjo bendrovės verslo klientų portfelis, kuris išaugo 45,8 proc. iki 168,6 mln. litų.
„Tokį draudimo paslaugų populiarumą lemia ne tik gausėjantis automobilių skaičius šalyje, dažnėjančios gamtos stichijos, bet ir tai, kad gyventojų požiūris į savo, šeimos ir verslo turto saugumą darosi atsakingesnis“, – sakė K. Šerpytis.
Augant pardavimams, didėjo ir draudimo bendrovės klientams atlygintų žalų skaičius bei vertė. Per devynis 2007 metų mėnesius bendrovė sureguliavo apie 57,5 tūkst. žalų – tai beveik 20 proc. daugiau nei tuo pačiu metu pernai. Atlygintų nuostolių vertė šiemet buvo 135,1 mln. litų, kai 2006 metais tuo pačiu laikotarpiu – 103,4 mln. litų. Daugiausiai nuostolių klientai patyrė dėl automobilių avarijų, taip pat dėl šių metų sausį ir liepą siautusių audrų bei liūčių, pridariusių žalos gyventojų ir įmonių turtui.
„Lietuvos draudimas“ priklauso vienai didžiausių draudimo grupių „Royal & Sun Alliance“, draudimo paslaugas teikiančiai 130 šalių ir aptarnaujančiai apie 20 mln. klientų visame pasaulyje.