„Aprangos” pelnas išaugo 51,4 proc.

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: JT Naujienos Data: 2007-10-30 15:55 Komentarai: (0)
Drabužių mažmeninės prekybos rinkos lyderės Lietuvos ir Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės šių metų devynių mėnesių preliminarus neaudituotas konsoliduotas pelnas prieš mokesčius sudarė 20,3 mln. litų ir buvo 51,4 proc. didesnis, nei 2006 metų trijų ketvirčių rezultatas (13,4 mln. litų)

Sausio - rugsėjo mėnesiais „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta sudarė 306,5 mln. litų, ir buvo 50,9 proc. didesnė, nei per atitinkamą praėjusių metų laikotarpį.

Pasak „Aprangos“ grupės generalinio direktoriaus Rimanto Pervenecko, pasiekti rezultatai tenkina bendrovės užsibrėžtus tikslus ir juo šiek tiek viršija. Paskutinis ketvirtis bendrovei būna sėkmingiausias ir pelningiausias, todėl atsižvelgiant į numatomus būsimus rezultatus, bus koreguojama metinė prognozė.

„Jau dabar galima teigti, jog spalio mėnesį bus pasiekta rekordinė grupės apyvarta, nors orai ir nebuvo itin palankūs – mėnuo buvo pakankamai šiltas. Paskutinis ketvirtis bendrovei būna pats sėkmingiausias, kadangi šiuo laikotarpiu nebus vykdomi išpardavimai, kas turi teigiamos įtakos pelningumui“,- sakė R.Perveneckas.

Bendrovės vadovas atkreipė dėmesį, jog kompanija sėkmingai vykdo plėtrą, didina paradavimus bei pelną ir veiklos rodikliai ženkliai lenkia vienus pagrindinių savo konkurentų Estijos darbužių tinklą „Baltika“. Tikimasi ir toliau išlaikyti pakankamai auštus pajamų bei pelno augimo tempus.

„Apranga“ iš kart po švenčių – lapkričio 4-5 dienomis - numato paskelbti pakoreguotą šių metų veiklos rezultatų prognozę. Anksčiau „Aprangos“ grupė skelbė planuojanti pasiekti ne mažesnę kaip 415 mln. litų apyvartą bei uždirbti ne mažiau 31 mln. litų ikimokestinio pelno.

Taip pat lapkričio mėnesio pirmojoje pusėje „Apranga“ numato užbaigti ir startuoti su trimis naujais projektais. Vienas svarbiausių iš jų – universalios parduotuvės atidarymas Vilniaus Gedimino prospekte. Šią didžiausią tinklo parduotuvę numatoma atidaryti lapkričio 16 dieną. Taip pat mėnesio pirmojoje pusėje Latvijoje duris parvers didžiausia prekinio ženklo „Hugo Boss“ parduotuvė, o Estijoje bus atidaryta pirmoji „Bershka“ parduotuvė.

Anot R.Pervenecko, šiemetiniai plėtros planai jau yra įgyvendinti, todėl šių naujų ir reikšmingų prekybos taškų atidarymas yra viršplaninis. Bendrovė šiuo metu jau taip pat yra numačiusi tolimesnę grupės plėtrą.

„Apranga“ tai pat rengiasi artimiausiu metu organizuoti susitikimą su investuotojais, kuriame numato pristatyti tolimesnius kompanijos planus, supažindintu su projektais bei pristatyti investicinį biudžetą.

„Aprangos“ grupės pelno prieš mokesčius augimo tempai atitiko aukštus mažmeninės prekių apyvartos augimo tempus.

Šiemet „Aprangos” grupė jau atidarė arba rekonstravo 23 parduotuves, 6 uždarė. 2007 metais „Aprangos“ grupės plėtra yra didžiausia bendrovės istorijoje tiek pagal atidarytų parduotuvių plotą, tiek pagal investicijų dydį. Šiuo metu „Aprangos“ grupė valdo 79 parduotuvių tinklą.

„Apranga“, kurios akcijos kotiruojamos Vilniaus vertybinių popierių biržoje, priklauso koncernui “MG Baltic“.
 
Dar nėra komentarų