Didžiausia Lietuvos stipriųjų alkoholinių gėrimų bendrovė „Stumbras“ 2007 metų lapkritį savo gaminamos produkcijos pardavė už 17, 40 mln. litų (skelbiama be PVM ir akcizo). O tai 36 proc. daugiau nei 2006 metų lapkričio mėnesį.
Šių metų spalio mėnesį „Stumbro“ pardavimai siekė 17,85 mln. litų ir buvo 79 proc. didesni nei pernai metų spalio mėnesį.
Bendrovė per šių metų vienuolika mėnesių produkcijos pardavė už daugiau nei 143, 2 mln. litų (skelbiama be PVM ir akcizo) – beveik 63 proc. daugiau nei praėjusių metų tą patį laikotarpį (buvo 87, 9 mln. litų).
„Šie rezultatai rodo, kad neapsirikome šiais metais į rinką paleisdami skonines naujienas – slyvų skonio „Gloria“ ir kriaušių skonio „Gloria“ bei „Stumbro Duonos“ degtinę. Šie gaminiai tapo populiarūs vartotojų tarpe“, - sako „Stumbras“ generalinis direktorius Česlovas Matulevičius.
Anot jo, nauji „Gloria“ skoniai praplėtė ne tik brendžio mėgėjų pasirinkimą, bet ir sudomino vartotojus, kurie anksčiau nebuvo susipažinę su klasikinio brendžio kategorijos produktais. Tuo tarpu „Stumbro Duonos“ degtinės nuo jos pristatymo šių metų kovą jau parduota daugiau nei 500 tūkst. litrų. Rinkos tyrimų bendrovės „AC Nielsen“ duomenimis, „Stumbro Duonos“ degtinė jau keturis mėnesius yra populiariausia skoninė degtinė Lietuvoje.
Beje, slyvų skonio „Gloria“ ir „Stumbro Duonos“ degtinė lapkričio mėnesį vykusiame Lietuvos degustaciniame konkurse „Metų gaminys“ buvo apdovanoti aukso medaliais.
„Stumbro“ alkoholinių gėrimų eksportas per 2007 metų lapkritį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo beveik du kartus – nuo 728,6 tūkst. iki 2,04 mln. litų.
Į užsienio šalis bendrovė eksportavo degtinę, trauktines, brendžius ir likerius. Prioritetinėse „Stumbro“ eksporto rinkose – Lenkijoje – pardavimai per 2007 metų lapkritį palyginti su 2006-ųjų lapkričio mėnesiu išaugo beveik penkis kartus, o Latvijoje ir Estijoje – daugiau nei du kartus.
Lapkritį savo produkcija „Stumbras“ sėkmingai prekiavo Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje, Izraelyje, Jungtinėse Amerikos Valstijose, Pietų Amerikos šalyse, Italijoje, Norvegijoje, Didžiojoje Britanijoje, Airijoje, Vokietijoje, Kipre, Graikijoje, Pietų ir Centrinės Azijos valstybėse.
Praėjusią savaitę Lietuvos pramoninkų konfederacijos organizuotame konkurse „Stumbras“ buvo pripažintas kaip sėkmingai 2007 metais dirbanti įmonė.
“Stumbras” įkurtas 1906 metais. Įmonė gamina degtines, trauktines, likerius bei brendžius. Populiariausi „Stumbro“ gaminiai yra „Stumbro“ degtinės šeima ir „Originalios lietuviškos degtinės“ šeima, kuri, „AC Nielsen“ duomenimis, šiuo metu užima daugiau nei trečdalį Lietuvos degtinių rinkos. Taip pat trauktinė „Trejos devynerios“, balzamas „Žalios devynerios“ (užima daugiau nei 21 proc. trauktinių rinkos), brendis „Gloria“, likeriai „Krupnikas“ bei „Poema“.
Šių metų spalio mėnesį „Stumbro“ pardavimai siekė 17,85 mln. litų ir buvo 79 proc. didesni nei pernai metų spalio mėnesį.
Bendrovė per šių metų vienuolika mėnesių produkcijos pardavė už daugiau nei 143, 2 mln. litų (skelbiama be PVM ir akcizo) – beveik 63 proc. daugiau nei praėjusių metų tą patį laikotarpį (buvo 87, 9 mln. litų).
„Šie rezultatai rodo, kad neapsirikome šiais metais į rinką paleisdami skonines naujienas – slyvų skonio „Gloria“ ir kriaušių skonio „Gloria“ bei „Stumbro Duonos“ degtinę. Šie gaminiai tapo populiarūs vartotojų tarpe“, - sako „Stumbras“ generalinis direktorius Česlovas Matulevičius.
Anot jo, nauji „Gloria“ skoniai praplėtė ne tik brendžio mėgėjų pasirinkimą, bet ir sudomino vartotojus, kurie anksčiau nebuvo susipažinę su klasikinio brendžio kategorijos produktais. Tuo tarpu „Stumbro Duonos“ degtinės nuo jos pristatymo šių metų kovą jau parduota daugiau nei 500 tūkst. litrų. Rinkos tyrimų bendrovės „AC Nielsen“ duomenimis, „Stumbro Duonos“ degtinė jau keturis mėnesius yra populiariausia skoninė degtinė Lietuvoje.
Beje, slyvų skonio „Gloria“ ir „Stumbro Duonos“ degtinė lapkričio mėnesį vykusiame Lietuvos degustaciniame konkurse „Metų gaminys“ buvo apdovanoti aukso medaliais.
„Stumbro“ alkoholinių gėrimų eksportas per 2007 metų lapkritį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo beveik du kartus – nuo 728,6 tūkst. iki 2,04 mln. litų.
Į užsienio šalis bendrovė eksportavo degtinę, trauktines, brendžius ir likerius. Prioritetinėse „Stumbro“ eksporto rinkose – Lenkijoje – pardavimai per 2007 metų lapkritį palyginti su 2006-ųjų lapkričio mėnesiu išaugo beveik penkis kartus, o Latvijoje ir Estijoje – daugiau nei du kartus.
Lapkritį savo produkcija „Stumbras“ sėkmingai prekiavo Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje, Izraelyje, Jungtinėse Amerikos Valstijose, Pietų Amerikos šalyse, Italijoje, Norvegijoje, Didžiojoje Britanijoje, Airijoje, Vokietijoje, Kipre, Graikijoje, Pietų ir Centrinės Azijos valstybėse.
Praėjusią savaitę Lietuvos pramoninkų konfederacijos organizuotame konkurse „Stumbras“ buvo pripažintas kaip sėkmingai 2007 metais dirbanti įmonė.
“Stumbras” įkurtas 1906 metais. Įmonė gamina degtines, trauktines, likerius bei brendžius. Populiariausi „Stumbro“ gaminiai yra „Stumbro“ degtinės šeima ir „Originalios lietuviškos degtinės“ šeima, kuri, „AC Nielsen“ duomenimis, šiuo metu užima daugiau nei trečdalį Lietuvos degtinių rinkos. Taip pat trauktinė „Trejos devynerios“, balzamas „Žalios devynerios“ (užima daugiau nei 21 proc. trauktinių rinkos), brendis „Gloria“, likeriai „Krupnikas“ bei „Poema“.