„Mineraliniai vandenys“ (MV) šiemet užbaigė įmonės plėtrą į tris kaimynines šalis: Lenkiją, Latviją ir Estiją. Lenkijoje MV atstovybė pradėjo veikti jau 2007 metų pradžioje, Estijoje – rugsėjo mėnesį, o Latvijoje aktyvūs darbai ir prekyba prasidėjo prieš pat šventinę prekybą – gruodį.
„Šiuo metu Lenkijoje ir Estijoje pradėjome aktyvią gėrimų platinimo veiklą. Esame visiškai suformavę komandas, pasiruošę sandėlius. Pavyzdžiui lietuviškus „Stumbras“ alkoholinius gėrimus platiname jau beveik visoje Lenkijoje,“ - sako MV generalinis direktorius Julius Gendvilis.
Anot jo, MV atstovybės įkurtos pagrindiniuose centruose – Varšuvoje, Rygoje ir Taline. Atstovybėse dabar dirba per 40 žmonių. Kitais metais į MV gretas užsienyje ketinama priimti papildomai 30 naujų darbuotojų.
„Nemažai MV partnerių šį strateginį žingsnį sutinka labai palankiai, kadangi į Baltijos šalis žiūrima kaip į vieną rinką. Be to norint bendrovei toliau augti ir išlaikyti lyderio pozicijas, buvo būtina plėstis į kitas rinkas. Pradėję aktyvią veiklą Latvijoje, pradėsime naujas derybas ne tik dėl šiuo metu atstovaujamų pavadinimų gėrimų platinimo visame Pabaltijy, bet ir dėl naujų prekinių ženklų pritraukimo“, - sako J. Gendvilis.
MV generalinio direktoriaus teigimu, pastaraisiais metais MV apyvarta augo sparčiau nei visa Lietuvos alkoholinių gėrimų rinka. 2007 sausio-lapkričio mėnesiais MV apyvarta sudarė 481 mln. litų, o tai 44 proc. daugiau nei 2006 metais. Šių metų MV apyvartos augimas siejamas su didėjančiomis gyventojų pajamos bei naujų sutarčių pasirašymu su naujais alkoholinių gėrimų ir cigarečių gamintojais. 2008-aisiais bendrovė žada pasiekti didesnius nei 600 mln. litų pardavimus.
„Šiuo metu Lenkijoje ir Estijoje pradėjome aktyvią gėrimų platinimo veiklą. Esame visiškai suformavę komandas, pasiruošę sandėlius. Pavyzdžiui lietuviškus „Stumbras“ alkoholinius gėrimus platiname jau beveik visoje Lenkijoje,“ - sako MV generalinis direktorius Julius Gendvilis.
Anot jo, MV atstovybės įkurtos pagrindiniuose centruose – Varšuvoje, Rygoje ir Taline. Atstovybėse dabar dirba per 40 žmonių. Kitais metais į MV gretas užsienyje ketinama priimti papildomai 30 naujų darbuotojų.
„Nemažai MV partnerių šį strateginį žingsnį sutinka labai palankiai, kadangi į Baltijos šalis žiūrima kaip į vieną rinką. Be to norint bendrovei toliau augti ir išlaikyti lyderio pozicijas, buvo būtina plėstis į kitas rinkas. Pradėję aktyvią veiklą Latvijoje, pradėsime naujas derybas ne tik dėl šiuo metu atstovaujamų pavadinimų gėrimų platinimo visame Pabaltijy, bet ir dėl naujų prekinių ženklų pritraukimo“, - sako J. Gendvilis.
MV generalinio direktoriaus teigimu, pastaraisiais metais MV apyvarta augo sparčiau nei visa Lietuvos alkoholinių gėrimų rinka. 2007 sausio-lapkričio mėnesiais MV apyvarta sudarė 481 mln. litų, o tai 44 proc. daugiau nei 2006 metais. Šių metų MV apyvartos augimas siejamas su didėjančiomis gyventojų pajamos bei naujų sutarčių pasirašymu su naujais alkoholinių gėrimų ir cigarečių gamintojais. 2008-aisiais bendrovė žada pasiekti didesnius nei 600 mln. litų pardavimus.