Viena iš didžiausių mobiliojo ryšio aparatų gamintoja „Sony Ericsson“ per ketvirtąjį šių metų ketvirtį uždirbo 501 mln. eurų ikimokęstinio pelno – 30,5 proc. daugiau per trečiąjį metų ketvirtį. Praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu ikimokęstinis pelnas siekė 502 mln. eurų. „Reuters“ apklausoje dalyvavę analitikai prognozavo, kad ikimokęstinio pelnas per ketvirtąjį praėjusių metų ketvirtį sieks 459 mln. eurų.
Tačiau grynasis ketvirtojo metų ketvirčio pelnas sumažėjo nuo 447 mln. eurų iki 373 mln. eurų, palyginus su 2006 metų ketvirtuoju ketvirčiu. Pardavimai per metus sumažėjo nuo 3,78 mlrd. eurų iki 3,77 mlrd. eurų.
Vidutinė telefono pardavimo kaina per ketvirtąjį metų ketvirtį paaugo nuo 120 eurų iki 123 eurų. Būtent šis rodiklis yra vienas svarbiausių telefonų gamintojų pelningumo rodiklių. Analitikai prognozavo, kad telefono pardavimo kaina bus 121 doleris.
„Sony Ericsson“ vyriausiasis vadovas Hideki Komiyama pranešime spaudai teigė, kad svarbiausias kompanijos tikslas yra tapti viena iš trijų didžiausių mobiliųjų telefonų gamintojų pasaulyje. Dabartinis „Sony Ericsson“ augimo impulsas leidžią šį tikslą pasiekti.
2007 metais kompanija 2 proc. punktais padidino savo rinkos dalį iki daugiau nei 9 procentų. Pirmąją vietą užima Suomių „Nokia“, antrąją P. Korėjos „Samsung“, o trečiąją JAV „Motorolla“.
„Sony Ercisson“ taip siekia padidinti pigių telefonų rinkos dalį.
Tačiau grynasis ketvirtojo metų ketvirčio pelnas sumažėjo nuo 447 mln. eurų iki 373 mln. eurų, palyginus su 2006 metų ketvirtuoju ketvirčiu. Pardavimai per metus sumažėjo nuo 3,78 mlrd. eurų iki 3,77 mlrd. eurų.
Vidutinė telefono pardavimo kaina per ketvirtąjį metų ketvirtį paaugo nuo 120 eurų iki 123 eurų. Būtent šis rodiklis yra vienas svarbiausių telefonų gamintojų pelningumo rodiklių. Analitikai prognozavo, kad telefono pardavimo kaina bus 121 doleris.
„Sony Ericsson“ vyriausiasis vadovas Hideki Komiyama pranešime spaudai teigė, kad svarbiausias kompanijos tikslas yra tapti viena iš trijų didžiausių mobiliųjų telefonų gamintojų pasaulyje. Dabartinis „Sony Ericsson“ augimo impulsas leidžią šį tikslą pasiekti.
2007 metais kompanija 2 proc. punktais padidino savo rinkos dalį iki daugiau nei 9 procentų. Pirmąją vietą užima Suomių „Nokia“, antrąją P. Korėjos „Samsung“, o trečiąją JAV „Motorolla“.
„Sony Ercisson“ taip siekia padidinti pigių telefonų rinkos dalį.