"The Coca-Cola Company" pranešė, kad ketvirtą ketvirtį vienos akcijos pelnas siekė 0,52 dolerio, t.y. 79 proc. daugiau palyginus su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Metinis vienos akcijos pelnas padidėjo 19 proc. ir sudarė 2,57 dolerio.
Ketvirtą praėjusių metų ketvirtį bendrovės "The Coca-Cola Company" pasauliniai pardavimai išaugo 5 proc., metų pardavimai ─ 6 proc., t.y. buvo parduota 1,2 mlrd. gėrimų pakuočių daugiau. Pardavimų augimas buvo subalansuotas: gazuotų gėrimų pardavimai padidėjo 4 proc., o negazuotų gėrimų ─ 12 proc.
"Tai buvo svarbių pasiekimų metai", – sako Nevilis Izdelas (Nevilie Isdell), "The Coca-Cola Company" valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius. – "Pasirūpinome, kad mūsų produkcija būtų patrauklesnė vartotojams, taip pat užmezgėme labai svarbius ryšius su bendruomenėmis, kurioms dirbame. Tai padėjo pasiekti puikius veiklos rezultatus ir padidinti bendrovės vertę akcininkams. Pasitelkę strategiją, išplėtėme produktų asortimentą ir pardavimų geografiją, todėl esame gerai pasirengę išnaudoti būsimas galimybes bei priimti iššūkius. Neabejojame, kad 2008 metai bus taip pat sėkmingi."
Augimą paskatino bendrovės verslo plėtra, ypač besivystančiose rinkose. Bendrovės grynosios pajamos Europos Sąjungoje pernai išaugo 14 proc., o metų veiklos pajamos ─ 16 proc., ketvirčio pardavimai padidėjo 2 proc., metiniai pardavimai ─ 3 proc., nė kiek nenusileisdami geriems 2006 metų antrojo pusmečio veiklos rezultatams.
"Baltijos šalys daug prisidėjo prie gerų "Coca-Cola" rezultatų Europoje", – sako Mariušas Kiepas (Mariusz Kiepas), "Coca-Cola Baltic Beverages Ltd" direktorius. – "Pastaruosius 3 metus buvome viena iš sparčiausiai augančių "Coca-Cola" įmonių Europoje ir pasiekėme rezultatų, kurie gerokai padidino mūsų dalį Europos rinkoje. Baltijos šalių rinka turi didelį potencialą - gaiviųjų gėrimų vartojimas vienam gyventojui čia vis dar mažesnis nei kitose ES šalyse, todėl mes tvirtai tikime, kad jis gali augti. Taigi toliau palaikysime mūsų verslo plėtros Baltijos šalyse tempą ir didinsime savo rinkos dalį."
"The Coca-Cola Company" Lietuvos rinkai tiekia tokių prekinių ženklų gėrimus: "Coca-Cola", "Coca-Cola Light", "Sprite", "Fanta", "BonAqua", "Schweppes", šaltąsias arbatas "Nestea Vitao", sultis "Cappy" ir sulčių gėrimus "Cappy Ice Fruit", sportinį gėrimą "Powerade", energinį gėrimą "Burn".
Ketvirtą praėjusių metų ketvirtį bendrovės "The Coca-Cola Company" pasauliniai pardavimai išaugo 5 proc., metų pardavimai ─ 6 proc., t.y. buvo parduota 1,2 mlrd. gėrimų pakuočių daugiau. Pardavimų augimas buvo subalansuotas: gazuotų gėrimų pardavimai padidėjo 4 proc., o negazuotų gėrimų ─ 12 proc.
"Tai buvo svarbių pasiekimų metai", – sako Nevilis Izdelas (Nevilie Isdell), "The Coca-Cola Company" valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius. – "Pasirūpinome, kad mūsų produkcija būtų patrauklesnė vartotojams, taip pat užmezgėme labai svarbius ryšius su bendruomenėmis, kurioms dirbame. Tai padėjo pasiekti puikius veiklos rezultatus ir padidinti bendrovės vertę akcininkams. Pasitelkę strategiją, išplėtėme produktų asortimentą ir pardavimų geografiją, todėl esame gerai pasirengę išnaudoti būsimas galimybes bei priimti iššūkius. Neabejojame, kad 2008 metai bus taip pat sėkmingi."
Augimą paskatino bendrovės verslo plėtra, ypač besivystančiose rinkose. Bendrovės grynosios pajamos Europos Sąjungoje pernai išaugo 14 proc., o metų veiklos pajamos ─ 16 proc., ketvirčio pardavimai padidėjo 2 proc., metiniai pardavimai ─ 3 proc., nė kiek nenusileisdami geriems 2006 metų antrojo pusmečio veiklos rezultatams.
"Baltijos šalys daug prisidėjo prie gerų "Coca-Cola" rezultatų Europoje", – sako Mariušas Kiepas (Mariusz Kiepas), "Coca-Cola Baltic Beverages Ltd" direktorius. – "Pastaruosius 3 metus buvome viena iš sparčiausiai augančių "Coca-Cola" įmonių Europoje ir pasiekėme rezultatų, kurie gerokai padidino mūsų dalį Europos rinkoje. Baltijos šalių rinka turi didelį potencialą - gaiviųjų gėrimų vartojimas vienam gyventojui čia vis dar mažesnis nei kitose ES šalyse, todėl mes tvirtai tikime, kad jis gali augti. Taigi toliau palaikysime mūsų verslo plėtros Baltijos šalyse tempą ir didinsime savo rinkos dalį."
"The Coca-Cola Company" Lietuvos rinkai tiekia tokių prekinių ženklų gėrimus: "Coca-Cola", "Coca-Cola Light", "Sprite", "Fanta", "BonAqua", "Schweppes", šaltąsias arbatas "Nestea Vitao", sultis "Cappy" ir sulčių gėrimus "Cappy Ice Fruit", sportinį gėrimą "Powerade", energinį gėrimą "Burn".