“Vilkyškių pieninė” prognozuoja dvigubai didesnį eksportą į Rusiją

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: JT Naujienos Data: 2008-02-19 14:59 Komentarai: (0)
Viena moderniausių Lietuvos sūrių gamintojų “Vilkyškių pieninė” 2007-aisiais i Rusiją eksportavo 1340 tonas sūrio, tai sudarė 17 proc. visų bendrovės parduotų sūrių. Iš tarptautinės maisto pramonės parodos „Prodexpo 2008“ Maskvoje grįžęs bendrovės generalinis direktorius Gintaras Bertašius prognozuoja, kad šiais metais „Vilkyškių pieninė“ toliau sėkmingai plės savo gaminių eksportą į Rusijos rinką ir planuoja eksportuoti beveik dvigubai daugiau - 2500 tonų sūrio. Tai turėtų sudaryti 25 proc. visų 2008-aisiais planuojamų parduoti sūrių.

„Rusijos rinkoje susidomėjimas lietuviška produkcija ir “Vilkyškių pieninės” sūriais nuolat auga. Čia konkuruojame išskirtinių gaminių segmente, kuriame esame išsikovoję itin geras pozicijas. Ne pirmus metus dirbdami Rusijoje, nuolat stebime paklausos pokyčius ir gebame prisitaikyti prie šios rinkos poreikių“, – sako G. Bertašius.

G. Bertašiaus teigimu, jau dabar galima prognozuoti, kad šiais metais sūrio paklausa Rusijoje augs, tad didės ir “Vilkyškių pieninės” pardavimai Rusijoje. Pasak “Vilkyškių pieninės” vadovo, atsiveria vis palankesnės galimybės eksportui į šią rinką. Rusijos vietinės pieno produktų pramonės augimas nėra didelis, tad nėra didinama ir sūrio gamyba. Be to Rusijoje sparčiai auga perkamoji galia – tai turi įtakos ir tokiai produkcijai kaip sūris.

„Kokybės požiūriu mūsų produktai vietinius akivaizdžiai lenkia. Vartotojų poreikiai ir išrankumas nuolat auga ir jie vis dažniau renkasi kokybiškesnį produktą“, – sako G. Bertašius. Jis pabrėžia, kad Rusijoje jaučiama paklausa aukštos kokybės sūrio gaminiams ir rūšiniam sūriui. Vieni populiariausių čia yra Vilkyškių pieninės gaminami išskirtinio skonio sūriai „Tilžės“, „Maasdam“ ir „Prussia“.

Siekdama plėsti savo dalį Rusijos rinkoje, “Vilkyškių pieninė” stiprina ryšius su stambiausiais šios šalies prekybos tinklais, bendradarbiauja su pagrindiniais rinkos operatoriais. Bendrovė dalyvauja pagrindinėse maisto pramonės parodose Rusijoje, kuriose ieško naujų kontaktų su potencialiais verslo partneriais, pristato naujus ir jau spėjusius išpopuliarėti šioje rinkoje gaminius.

Praėjusią savaitę “Vilkyškių pieninė” vadovai dalyvavo tarptautinėje parodoje „Prodexpo 2008“ Maskvoje. Didžiausioje tarptautinėje maisto pramonės parodoje Rytų Europoje savo gaminus eksponavo dalyviai iš 65 šalių. Pasak G. Bertašiaus, šįmet „Prodexpo 2008“ parodoje pastebėta, kad dėl pasaulinių tinklų veržimosi į Rusijos rinką, taip pat kintant sūrio vartojimo kultūrai šioje šalyje, vis labiau populiarėja pjaustyti ir nedideliais kiekiais supakuoti sūriai.

2008 metų sausio mėnesį pieno perdirbimo bendrovės konsoliduoti pardavimai buvo 7,91 mln. litų arba 20 proc. mažesni negu 2007 metų sausio mėnesį. Grupės pardavimai per 12 einamųjų mėnesių buvo 133,3 mln. litų arba 11,3 proc. didesni negu lyginamuoju laikotarpiu prieš metus.

“Vilkyškių pieninės” akcijos kotiruojamos Vilniaus vertybinių popierių biržos Oficialiajame sąraše.
 
Dar nėra komentarų