![](datas/img/news/images/g/generalmotors_cars.jpg)
Pastaruoju metu pasirodę Amerikos prezidento Donald Trump gąsdinimai, jog importo muitai gali būti pritaikyti ir į šią šalį atkeliaujantiems automobiliams bei jų dalims, anot Moody’s Investors Service atstovų, kelia rimtą grėsmę.
Minimos reitingų agentūros specialistai perspėja, jog dvidešimt penkių procentų mokestis, kuris gali būti pritaikytas į Ameriką importuojamiems automobiliams ir jų dalims, gali turėti neigiamą kredito poveikį ne tik Amerikos automobilių gamintojams, bet taip pat ir šio sektoriaus atstovams iš viso pasaulio.
Moody’s Investors Service pažymi, jog muitų grėsmė padidins spaudimą visai automobilių gamybos pramonei, kuri priklauso nuo sudėtingos pasaulinės tiekimo grandinės. Be to, šios srities atstovai šiuo metu susiduria su didžiuliais technologiniais pokyčiais, susijusiais su elektrinių ir autonominių automobilių plėtra.
Minimos reitingų agentūros viceprezidentas Bruce Clark nurodo, kad dėl galimų muitų arba mokesčių tarifų bus sužlugdyta visa tiekimo grandinė. Jis pabrėžė, kad automobilių kompanijų naudojama išlaidų optimizavimo strategija praktiškai reiškia daugkartinį sienų kirtimą. Anot jo, siekiant išvengti būtinybės pakartotinai mokėti muitus, bendrovėms reikės pertvarkyti visą procesą.
Minimos reitingų agentūros specialistai perspėja, jog dvidešimt penkių procentų mokestis, kuris gali būti pritaikytas į Ameriką importuojamiems automobiliams ir jų dalims, gali turėti neigiamą kredito poveikį ne tik Amerikos automobilių gamintojams, bet taip pat ir šio sektoriaus atstovams iš viso pasaulio.
Moody’s Investors Service pažymi, jog muitų grėsmė padidins spaudimą visai automobilių gamybos pramonei, kuri priklauso nuo sudėtingos pasaulinės tiekimo grandinės. Be to, šios srities atstovai šiuo metu susiduria su didžiuliais technologiniais pokyčiais, susijusiais su elektrinių ir autonominių automobilių plėtra.
Minimos reitingų agentūros viceprezidentas Bruce Clark nurodo, kad dėl galimų muitų arba mokesčių tarifų bus sužlugdyta visa tiekimo grandinė. Jis pabrėžė, kad automobilių kompanijų naudojama išlaidų optimizavimo strategija praktiškai reiškia daugkartinį sienų kirtimą. Anot jo, siekiant išvengti būtinybės pakartotinai mokėti muitus, bendrovėms reikės pertvarkyti visą procesą.