Per pastaruosius metus Tesla rinkos vertė padidėjo 375 procentais. Nasdaq biržoje prekiaujamos elektromobilių gamintojos kapitalizacija šiuo metu siekia 183 milijardus dolerių. Jai prilygti gali tik Toyota, kurios vertė siekia 176 milijardus JAV dolerių.
Palyginus praėjusių metų pardavimus Amerikos rinkoje, viskas atrodo visiškai kitaip: Toyota - beveik 2,4 milijono automobilių, Tesla - kiek daugiau nei 192 tūkstančiai.
Tesla buvo „burbulas“ jau viešo siūlymo metu, kuriame ji pardavė akcijas už septyniolika dolerių. Dabar tai yra „burbulas“, kurio akcijos kainuoja beveik 1000 dolerių ir šios bendrovės kapitalizacija didžiausia sektoriuje. Kovo 18 dienos dugne už vieną Tesla vertybinį popierių buvo sumokėta 361,22 dolerius. Rekordinė kaina buvo pasiekta birželio 10 dieną, t.y. 1025,05 doleriai. Prasidėjus šios dienos prekybos sesijai už vieną akciją mokama 989,52 dolerus, arba apie vieną procentą daugiau nei vakar.
Akcijų kursui turi įtakos naujausi grupės pasiekimai. Remiantis EPA duomenimis, Tesla Model S yra pirmasis elektrinis automobilis pasaulyje, galintis įveikti daugiau nei 400 mylių nuotolį su vienu įkrovimu.
Be kita ko, investuotojai turi vilčių su dar naujesne elektra varomų automobilių baterija. Neseniai pasirodė informacija, kad Tesla bendradarbiauja su Kinijos kompanija Contemporary Amperex Technology gamykloje Kinijoje dėl vadinamosios „milijono mylių baterijos“. Manoma, kad ji yra daug patvaresnė nei dabartiniai elektromobilių akumuliatoriai, o kilovatvalandės kaina tikimasi, kad jos atveju bus mažesnė nei 100 dolerių.