Amerikos kapitalo rinkos reguliuotoja Vertybinių popierių ir biržos komisija (SEC) leido tiesiogiai įtraukti į pagrindinę Niujorko vertybinių popierių biržos rinką įmonių akcijas. Tai leis joms sutaupyti komisinius, kurie mokami tradicinių viešų akcijų platinimų organizatoriams.
Taigi NYSE atidarymo aukcione įmonės galės parduoti savo akcijas tiesiogiai investuotojams. Kol kas jos tai galėjo padaryti labai ribotai. Tokiu būdu nebuvo parduota naujų akcijų. Todėl ši lėšų rinkimo forma buvo reta ir daugiausia buvo naudojama kaip tam tikras atlygis investuotojams, kurie ilgą laiką palaikė įmonę. Tai, be kitų, nusprendė padaryti Spotify ir Slack.
„Tai yra tikra naujovė mūsų kapitalo rinkoms, išlyginant konkurencijos sąlygas paprastiems investuotojams ir suteikiant bendrovėms kitą būdą patekti į rinką tuo metu, kai mums reikia tokios naujovės“ - sakė NYSE pirmininkė Stacey Cunningham.
Silicio slėnio verslininkai ir finansininkai daugelį metų reikalavo sušvelninti tiesioginio įtraukimo į rinką taisykles. Tačiau kai kurie investuotojai tam priešinosi. Kai rugpjūčio mėnesį NYSE pateikė pasiūlymą leisti parduoti naujas akcijas taikant tiesioginio įtraukimo į prekybos sąrašą procedūrą, Institucinė investuotojų taryba paprašė SEC tai blokuoti. Organizacija nurodė, kad vykdant tiesioginius įtraukimus į sąrašus NYSE pagrindinėje rinkoje, investuotojams kiltų daug didesnė rizika nei tradicinių viešų aukcionų metu. Tačiau reguliavimo institucija nesutiko su šiuo argumentu.
Tiesioginis įtraukimas į sąrašą leis įmonėms sutaupyti lėšas, kurios skiriamos viešųjų akcijų platinimų organizavimui. Šios išlaidos kartais siekia dešimtys milijonų dolerių. Tai taip pat pašalins didelių kainų skirtumų problemą IPO ir debiuto metu. Pateikiant labai lauktus pasiūlymus, šie skirtumai gali būti didžiuliai. Kai Airbnb pardavė savo akcijas, pasiūlymo organizatoriai IPO metu jas įvertino 68 doleriais už akciją, o debiuto biržoje metu jos jau kainavo 146 dolerius.
Taigi NYSE atidarymo aukcione įmonės galės parduoti savo akcijas tiesiogiai investuotojams. Kol kas jos tai galėjo padaryti labai ribotai. Tokiu būdu nebuvo parduota naujų akcijų. Todėl ši lėšų rinkimo forma buvo reta ir daugiausia buvo naudojama kaip tam tikras atlygis investuotojams, kurie ilgą laiką palaikė įmonę. Tai, be kitų, nusprendė padaryti Spotify ir Slack.
„Tai yra tikra naujovė mūsų kapitalo rinkoms, išlyginant konkurencijos sąlygas paprastiems investuotojams ir suteikiant bendrovėms kitą būdą patekti į rinką tuo metu, kai mums reikia tokios naujovės“ - sakė NYSE pirmininkė Stacey Cunningham.
Silicio slėnio verslininkai ir finansininkai daugelį metų reikalavo sušvelninti tiesioginio įtraukimo į rinką taisykles. Tačiau kai kurie investuotojai tam priešinosi. Kai rugpjūčio mėnesį NYSE pateikė pasiūlymą leisti parduoti naujas akcijas taikant tiesioginio įtraukimo į prekybos sąrašą procedūrą, Institucinė investuotojų taryba paprašė SEC tai blokuoti. Organizacija nurodė, kad vykdant tiesioginius įtraukimus į sąrašus NYSE pagrindinėje rinkoje, investuotojams kiltų daug didesnė rizika nei tradicinių viešų aukcionų metu. Tačiau reguliavimo institucija nesutiko su šiuo argumentu.
Tiesioginis įtraukimas į sąrašą leis įmonėms sutaupyti lėšas, kurios skiriamos viešųjų akcijų platinimų organizavimui. Šios išlaidos kartais siekia dešimtys milijonų dolerių. Tai taip pat pašalins didelių kainų skirtumų problemą IPO ir debiuto metu. Pateikiant labai lauktus pasiūlymus, šie skirtumai gali būti didžiuliai. Kai Airbnb pardavė savo akcijas, pasiūlymo organizatoriai IPO metu jas įvertino 68 doleriais už akciją, o debiuto biržoje metu jos jau kainavo 146 dolerius.