![](datas/img/news/images/m/markets_chart.jpg)
Bendrovė, kuri specializuojasi apatinių ir maudymosi kostiumėlių kūrimo srityje, susijungs su Cenntro Automotive Group, kurią ji apibūdino kaip „vieną iš autonominio vairavimo naudojant dirbtinį intelektą pradininkų“ ir elektrinių pristatymo furgonų gamintoją.
Po susijungimo susikūrusi įmonė vadinsis Cenntro Automotive Group, nors išliks su senuoju NAKD trumpiniu biržoje.
Cenntro vadovas Peter Wang neslepia, kad susijungimas su Naked Brand yra greitesnis būdas jo įmonei patekti į biržą.
„Išnagrinėjome daugybę įtraukimo į sąrašą variantų. Nors jau pateikėme paraišką dėl IPO, manėme, kad susijungimas su Naked leis tai padaryti greičiau, tuo pačiu užtikrinant apyvartinį kapitalą dideliam užsakymų kiekiui paremti“ - sakė jis.
Be kapitalo, argumentas buvo „lojalūs ir entuziastingi“ Naked akcininkai, kurių „neįmanoma gauti jokiu IPO metu“.
Tiesa, įsibėgėjus antradienio prekybai Nasdaq biržoje Naked Brand Group akcijos jau brango tik apie tryliką procentų.