![](datas/img/news/images/c/cryptocoins.jpg)
Londono viešojo transporto duomenimis, nuo 2021 metų balandžio pradžios iki rugsėjo pabaigos stotyse ir metro vagonuose buvo rodoma trylikos kriptovaliutų bendrovių 39,56 tūkstančių skelbimų. Tarp jų, be kita ko buvo Crypto.com ir Luno Money reklama, kurią uždraudė reguliuotojai, nes joje buvo vartojama frazė „laikas pirkti bitkoinus“.
Nuo 2018 metų kriptovaliutų rinkoje dalyvaujančios įmonės iš viso išleido daugiau nei 825 tūkstančius svarų reklamai Londono metro. Tai, kad tokia reklama pasirodo viešajame transporte, yra prieštaringa. Kai kurie aktyvistai spaudžia Londono merą Sadiq Khan uždrausti ten reklamuoti kriptovaliutas. Iki šiol meras paskelbė gaires, kad reikėtų vengti azartinių lošimų reklamos viešajame transporte, tačiau tai iki šiol nebuvo įgyvendinta.
Tuo tarpu Ispanijos vyriausybė nurodė finansų rinkų reguliavimo institucijai (CNMV) sugriežtinti kriptovaliutų ir kito skaitmeninio turto reklamos priežiūrą, pirmiausia socialiniuose tinkluose, rašo Reuters.
Ispanijos vyriausybė paskelbė, kad įmonės bent prieš 10 dienų turės informuoti finansų rinkos reguliuotoją apie turinį, kuris bus kriptovaliutų reklamose. Reikalavimas bus taikomas kampanijoms, skirtoms bent 100 tūkstančių žmonių. Naujos taisyklės bus taikomos ne tik verslininkams, bet ir fiziniams asmenims, tarp jų visų pirma influenceriams.
Ispanijos finansų rinkų reguliavimo institucija (CNMV) praėjusį lapkritį sukritikavo buvusią FC Barcelona žvaigždę Andres Iniesta už vienos iš kriptovaliutų biržų reklamavimą. Tada jie pareiškė, kad futbolininkas turėtų žinoti, kaip veikia ši rinka, prieš rekomenduodamas investuoti kitiems žmonėms.