
Per pirmąjį šių metų mėnesį, palyginus su gruodžiu, Amerikoje mažmeninės prekybos apimtys pašoko beveik dvigubai sparčiau nei prognozavo ekonomistai bei labiausiai per paskutinius dešimt mėnesių.
Sausį šioje šalyje mažmeninė prekyba ūgtelėjo net 3,8 procento, o laukta, kad prieaugis sudarys vidutiniškai tik du procentus. Tiesa, tuo pačiu paaiškėjo, jog patikslinus duomenis, gruodį šis rodiklis krito ne 1,9 procento, kaip skelbta prieš tai, o daugiau, t.y. 2,5 procento.
Didžiausias pardavimų prieaugis fiksuotas internetinėse parduotuvėse (net 14,5 procento), namų apyvokos ir baldų parduotuvės (7,2 procento), automobilių pardavėjai pardavimus kilstelėjo 5,9 procento, statybinėmis medžiagomis ir sodo technika prekiaujantys - 4,1 procento, o bendrųjų prekių parduotuvių mažmeniniai pardavimai paaugo 3,6 procento.
Sporto prekių, muzikos ir knygų parduotuvėse pardavimai sumažėjo trimis procentais, o degalinių krito 1,3 procento, nes smuktelėjo degalų kainos. Restoranuose ir baruose pardavimai smuko 0,9 procento.
Atmetus automobilių pardavimus, mažmeninė prekyba JAV pakilo sausį 3,3 procento, kai mėnesį prieš tai smuko 2,8 procento. Tuo tarpu bazinė mažmeninė prekyba, kurią apskaičiuojant nėra atsižvelgiama į degalų, statybinių medžiagų, automobilių ir maisto paslaugų pardavimus, per praėjusį mėnesį paaugo 4,8 procento, arba labiausiai nuo kovo, kai laukta, jog šio rodiklio prieaugis sieks vidutiniškai tik vieną procentą. Gruodį bazinė mažmeninė prekyba susitraukė keturiais procentais, o anksčiau skelbta, jog 3,1 procento.
Šių metų sausį lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, Amerikoje mažmeninės prekybos apimtys pašoko tryliką procentų, tiesa, gruodį prieaugis buvo didesnis ir siekė 16,7 procento. Prie šio augimo labiausiai prisidėjo net 33,4 procento išaugę degalinių pardavimai ir 21,9 procento drabužių parduotuvių pardavimų šuolis.
Sausį šioje šalyje mažmeninė prekyba ūgtelėjo net 3,8 procento, o laukta, kad prieaugis sudarys vidutiniškai tik du procentus. Tiesa, tuo pačiu paaiškėjo, jog patikslinus duomenis, gruodį šis rodiklis krito ne 1,9 procento, kaip skelbta prieš tai, o daugiau, t.y. 2,5 procento.
Didžiausias pardavimų prieaugis fiksuotas internetinėse parduotuvėse (net 14,5 procento), namų apyvokos ir baldų parduotuvės (7,2 procento), automobilių pardavėjai pardavimus kilstelėjo 5,9 procento, statybinėmis medžiagomis ir sodo technika prekiaujantys - 4,1 procento, o bendrųjų prekių parduotuvių mažmeniniai pardavimai paaugo 3,6 procento.
Sporto prekių, muzikos ir knygų parduotuvėse pardavimai sumažėjo trimis procentais, o degalinių krito 1,3 procento, nes smuktelėjo degalų kainos. Restoranuose ir baruose pardavimai smuko 0,9 procento.

Šių metų sausį lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, Amerikoje mažmeninės prekybos apimtys pašoko tryliką procentų, tiesa, gruodį prieaugis buvo didesnis ir siekė 16,7 procento. Prie šio augimo labiausiai prisidėjo net 33,4 procento išaugę degalinių pardavimai ir 21,9 procento drabužių parduotuvių pardavimų šuolis.