„LPP“ pardavimai gegužę padidėjo 23 procentais

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: JT Naujienos Data: 2008-06-03 11:34 Komentarai: (0)
Didžiausios Lenkijos mažmeninės drabužių pardavėjos „LPP“, kuriai priklauso ir Lietuvoje esančios „Reserved“ parduotuvės, konsoliduotos pajamos per gegužę palyginus su praėjusių metų tuo pačiu mėnesiu padidino 23 proc. iki 121 mln. zlotų. Per balandį bendrovė uždirbo 112 mln. zlotų, t.y. 10 proc. daugiau nei prieš metus balandį. Bendrai per šių metų penkis mėnesius kompanijos pajamos padidėjo 23 proc. iki 572 mln. zlotų.

Per pirmą šių metų ketvirtį „LPP“ uždirbo 25,339 mln. zlotų veiklos pelno, t.y. 68,9 procentų daugiau nei prieš metus. Kompanijos grynasis konsoliduotas pelnas per minimą laikotarpį padidėjo 59 proc. iki 18,080 mln. zlotų.

Priminsime, kad drabužių mažmeninės prekybos rinkos lyderės Lietuvoje ir Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) 2008 metų gegužės mėnesį sudarė 36,1 mln. litų, ir buvo 18 proc. didesnė, nei 2007 metų gegužės mėnesį. Kompanijos veiklos pelnas per pirmą šių metų ketvirtį smuktelėjo net 14,1 karto nuo 6,195 mln. litų iki 0,439 mln. litų. Grynasis „Aprangos“ nuostolis per pirmąjį šių metų ketvirtį sudarė 821 tūkst. litų, kai praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu grynasis pelnas buvo 4,469 mln. litų.

Paskutinių keturių ketvirčių „LPP“ rinkos vertės finansiniai rodikliai yra tokie: P/E 26,5, P/BV 8,88, P/S 2,78. „Aprangos“ analogiški rodikliai: P/E 13.75, P/BV 3.1, P/S 0.69.

Didžiausia Lenkijos mažmeninė drabužių pardavėja „LPP“ šiuo metu valdo 209 parduotuves Lenkijoje bei 107 užsienio šalyse (Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje, Rusijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Estijoje ir Ukrainoje). Pagrindiniai bendrovės drabužių prekės ženklai yra: „Reserved“ (sudaro 72 proc. visų pajamų), „Cropp“ (19,6 proc.), „Harderson“, „Promo stars“.
 
Dar nėra komentarų