Didžiausia Lietuvoje alkoholio gamybos įmonių grupė „Alita“ pernai, palyginti su 2006 metais, savo produkcijos eksportą padidino 30 proc.– nuo 4,7 mln. litų iki 6,1 mln. litų. Šis grupės eksporto plėtros rodiklis beveik tris kartus lenkė bendrą šalies eksporto augimą, kuris buvo 11 procentų. Šiais metais „Alita“ planuoja pardavimų apimtis užsienyje padidinti dar 50 procentų.
„Už sėkmingus pardavimus užsienio rinkose ir eksporto plėtojimą šiais metais laimėjome „Metų eksportuotojos“ titulą. Tai svarbus pripažinimas, atspindintis mūsų pastangas gaminti kokybiškus ir gero skonio gėrimus, kuriuos įvertino ne tik Lietuvos, bet ir užsienio vartotojai“, - sakė bendrovės „Alita“ direktorius Vytautas Junevičius.
Pernai metais „Alita“ savo produkcijos daugiausiai eksportavo į kaimynines Baltijos šalis. Vien Latvijoje per praėjusius metus pardavimai didėjo 49 procentais. Pasak V. Junevičiaus, prie „Alitos“ gaminamų gėrimų populiarėjimo šioje šalyje prisidėjo ir bendrovės partnerių „VP Market“ ir „Rimi Baltic“ prekybos tinklų plėtra Latvijoje.
Grupės „Alita“ vadovo teigimu, ateityje planuojama daugiau gėrimų eksportuoti į Lenkiją, kurioje jau keletą metų pastebimas didėjantis susidomėjimas bendrovės gaminiais. „Šiais metais Lenkijos rinkoje sieksime labiau įsitvirtinti, o jau nuo kitų metų pradėti aktyvius rinkodaros veiksmus“, - sakė V. Junevičius.
Didžiausio populiarumo užsienyje sulaukia „Alitos“ gaminamas brendis ir degtinė „Premium Gera“. Be jų bendrovė svetur prekiauja alkoholiniais kokteiliais ir putojančiu vynu.
Šiuo metu „Alita“ savo produkciją eksportuoja į Didžiąją Britaniją, Airiją, Daniją, Vokietiją, Ispaniją, Lenkiją, Latviją, Estiją, Jungtinius Arabų Emyratus, Jungtines Amerikos Valstijas.
„Už sėkmingus pardavimus užsienio rinkose ir eksporto plėtojimą šiais metais laimėjome „Metų eksportuotojos“ titulą. Tai svarbus pripažinimas, atspindintis mūsų pastangas gaminti kokybiškus ir gero skonio gėrimus, kuriuos įvertino ne tik Lietuvos, bet ir užsienio vartotojai“, - sakė bendrovės „Alita“ direktorius Vytautas Junevičius.
Pernai metais „Alita“ savo produkcijos daugiausiai eksportavo į kaimynines Baltijos šalis. Vien Latvijoje per praėjusius metus pardavimai didėjo 49 procentais. Pasak V. Junevičiaus, prie „Alitos“ gaminamų gėrimų populiarėjimo šioje šalyje prisidėjo ir bendrovės partnerių „VP Market“ ir „Rimi Baltic“ prekybos tinklų plėtra Latvijoje.
Grupės „Alita“ vadovo teigimu, ateityje planuojama daugiau gėrimų eksportuoti į Lenkiją, kurioje jau keletą metų pastebimas didėjantis susidomėjimas bendrovės gaminiais. „Šiais metais Lenkijos rinkoje sieksime labiau įsitvirtinti, o jau nuo kitų metų pradėti aktyvius rinkodaros veiksmus“, - sakė V. Junevičius.
Didžiausio populiarumo užsienyje sulaukia „Alitos“ gaminamas brendis ir degtinė „Premium Gera“. Be jų bendrovė svetur prekiauja alkoholiniais kokteiliais ir putojančiu vynu.
Šiuo metu „Alita“ savo produkciją eksportuoja į Didžiąją Britaniją, Airiją, Daniją, Vokietiją, Ispaniją, Lenkiją, Latviją, Estiją, Jungtinius Arabų Emyratus, Jungtines Amerikos Valstijas.