Didžiausia Lenkijos mažmeninės drabužių pardavėja „LPP“, kuriai priklauso ir Lietuvoje esančios „Reserved“ parduotuvės, planuoja iki liepos 13 dienos (terminas gali būti pratęstas iki rugpjūčio 15 dienos) pateikti oficialų pasiūlymą įsigyti 100 proc. kitos Lenkijos mažmeninės drabužių pardavėjos „Artman“ akcijų. Abi kompanijos yra kotiruojamos Varšuvos vertybinių popierių biržoje.
„LPP“ yra pasiruošęs mokėti po 92,65 zlotus už „Artman“ vieną akciją, o bendra sandorio suma turėtų siekti 394,8 mln. zlotų. Priminsime, kad didžiausia Lenkijos mažmeninės drabužių pardavėja apie savo planus įsigyti „Artman“ kompanijos akcijas buvo pranešusi dar balandžio pradžioje. Tuomet šios bendrovės akcijos rinkoje kainavo tik apie 68 zlotus, o paskelbus šį „LPP“ kompanijos pranešimą, „Artman“ akcijų kainą rinkoje žaibiškai šoktelėjo iki 90 zlotų, šiuo metu panašiame lygyje ir svyruoja.
„LLP“ įsigijusi „Artman“ bendrą grupės veiklą planuoja optimizuoti sinergijos dėka, bei praplėsti turimą prekės ženklų asortimentą.
Didžiausia Lenkijos mažmeninė drabužių pardavėja „LPP“ šiuo metu valdo 209 parduotuves Lenkijoje bei 107 užsienio šalyse (Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje, Rusijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Estijoje ir Ukrainoje). Pagrindiniai bendrovės drabužių prekės ženklai yra: „Reserved“ (sudaro 72 proc. visų pajamų), „Cropp“ (19,6 proc.), „Harderson“, „Promo stars“.
Lenkijos mažmeninė drabužių pardavėja „Artman“ šiuo metu bendrai valdo 185 parduotuves, iš kurių 115 yra Lenkijoje ir 70 užsienio valstybėse (Baltarusijoje, Latvijoje, Estijoje, Lietuvoje, Rusijoje, Ukrainoje, Slovakijoje, Vokietijoje, Rumunijoje). Pagrindinis kompanijos prekės ženklas yra „House“, tai drabužių kolekcija, skirta maždaug 15 – 25 metų jaunimui.
„LPP“ yra pasiruošęs mokėti po 92,65 zlotus už „Artman“ vieną akciją, o bendra sandorio suma turėtų siekti 394,8 mln. zlotų. Priminsime, kad didžiausia Lenkijos mažmeninės drabužių pardavėja apie savo planus įsigyti „Artman“ kompanijos akcijas buvo pranešusi dar balandžio pradžioje. Tuomet šios bendrovės akcijos rinkoje kainavo tik apie 68 zlotus, o paskelbus šį „LPP“ kompanijos pranešimą, „Artman“ akcijų kainą rinkoje žaibiškai šoktelėjo iki 90 zlotų, šiuo metu panašiame lygyje ir svyruoja.
„LLP“ įsigijusi „Artman“ bendrą grupės veiklą planuoja optimizuoti sinergijos dėka, bei praplėsti turimą prekės ženklų asortimentą.
Didžiausia Lenkijos mažmeninė drabužių pardavėja „LPP“ šiuo metu valdo 209 parduotuves Lenkijoje bei 107 užsienio šalyse (Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje, Rusijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Estijoje ir Ukrainoje). Pagrindiniai bendrovės drabužių prekės ženklai yra: „Reserved“ (sudaro 72 proc. visų pajamų), „Cropp“ (19,6 proc.), „Harderson“, „Promo stars“.
Lenkijos mažmeninė drabužių pardavėja „Artman“ šiuo metu bendrai valdo 185 parduotuves, iš kurių 115 yra Lenkijoje ir 70 užsienio valstybėse (Baltarusijoje, Latvijoje, Estijoje, Lietuvoje, Rusijoje, Ukrainoje, Slovakijoje, Vokietijoje, Rumunijoje). Pagrindinis kompanijos prekės ženklas yra „House“, tai drabužių kolekcija, skirta maždaug 15 – 25 metų jaunimui.