Per šventinį gruodžio mėnesį mažmeninės prekybos apimtys Amerikoje ūgtelėjo, tačiau lėčiausiai per paskutinius keturis mėnesius bei mažiau nei laukta.
Praėjusį mėnesį šis rodiklis šioje šalyje augo 0,4 procento, arba perpus mažiau nei mėnesį prieš tai, o laukta, kad prieaugis sudarys vidutiniškai 0,6 procento.
Nepaisant sulėtėjimo, skaičiai ir toliau rodo solidžias vartotojų išlaidas. Labiausiai gruodį išaugo įvairių parduotuvių (4,3 procento), sporto prekių, pomėgių, muzikos instrumentų ir knygų (2,6 procento) bei baldų (2,6 procento) pardavimai.
Taip pat Amerikoje pakilo pardavimai degalinėse (1,5 procento), drabužių (1,5 procento), maisto ir gėrimų (0,8 procento), variklinių transporto priemonių ir jų dalių (0,7 procento) bei bendrų prekių parduotuvėse (0,3 procento) ir internetinėse prekybos vietose (0,2 procento).
Priešingai, mažmeniniai pardavimai praėjusį mėnesį sumažėjo statybinių medžiagų, sodo įrangos ir reikmenų parduotuvėse (dviem procentais), maitinimo paslaugų ir gėrimų vietose (0,3 procento) bei sveikatos ir asmens priežiūros parduotuvėse (0,2 procento).
Tuo tarpu pardavimai, neįskaitant maitinimo paslaugų, automobilių pardavėjų, statybinių medžiagų parduotuvių ir degalinių, pagal kuriuos skaičiuojamas BVP, Amerikoje gruodį išaugo 0,7 procento - labiausiai per tris mėnesius.
Praėjusį mėnesį šis rodiklis šioje šalyje augo 0,4 procento, arba perpus mažiau nei mėnesį prieš tai, o laukta, kad prieaugis sudarys vidutiniškai 0,6 procento.
Nepaisant sulėtėjimo, skaičiai ir toliau rodo solidžias vartotojų išlaidas. Labiausiai gruodį išaugo įvairių parduotuvių (4,3 procento), sporto prekių, pomėgių, muzikos instrumentų ir knygų (2,6 procento) bei baldų (2,6 procento) pardavimai.
Taip pat Amerikoje pakilo pardavimai degalinėse (1,5 procento), drabužių (1,5 procento), maisto ir gėrimų (0,8 procento), variklinių transporto priemonių ir jų dalių (0,7 procento) bei bendrų prekių parduotuvėse (0,3 procento) ir internetinėse prekybos vietose (0,2 procento).
Priešingai, mažmeniniai pardavimai praėjusį mėnesį sumažėjo statybinių medžiagų, sodo įrangos ir reikmenų parduotuvėse (dviem procentais), maitinimo paslaugų ir gėrimų vietose (0,3 procento) bei sveikatos ir asmens priežiūros parduotuvėse (0,2 procento).
Tuo tarpu pardavimai, neįskaitant maitinimo paslaugų, automobilių pardavėjų, statybinių medžiagų parduotuvių ir degalinių, pagal kuriuos skaičiuojamas BVP, Amerikoje gruodį išaugo 0,7 procento - labiausiai per tris mėnesius.