Darbo jėgos trūkumą kentę verslininkai gali atsikvėpti – vienoms įmonėms bankrutuojant, kitos sulaukė progos prasčiau dirbančius pakeisti naujais. Blogėjant ekonominei situacijai šalyje darbdaviai pripažįsta vėl pasijutę padėties šeimininkais. Dabar jie, o ne darbininkai, diktuoja savo sąlygas. Netylant kalboms apie artėjantį sunkų rudenį, neseniai bedarbiais tapę žmonės jau nesikrato prasčiau mokamo darbo, pirmadienį rašoma „Lietuvos Ryto“ priede „Vartai“.
Ypač tai juntama transporto ir statybų sektoriuose, kurių darbuotojai su nedarbo šmėkla susidūrė pirmieji. Jei prieš metus kas nors būtų pasakęs, kad naujausiais vilkikais po Europą važinėję vyrai šiemet sės prie senutėlių Lietuvos didmiesčių maršrutinių autobusų vairo, niekas nebūtų patikėjęs.
Per pirmąjį šių metų pusmetį vairuoti maršrutinius autobusus Kaune priimta tiek pat žmonių, kiek pernai – per visus metus. Praėjusiais metais Kauno autobusams trūko 60 vairuotojų, šiemet – tik 25. Vairuotojas per mėnesį uždirba apie 2800 litų (neatskaičius mokesčių), dar apie 80 litų gauna už prekybą vienkartiniais bilietais.
Dabar vairuoti autobusus nori ne tik vilkikais po Europą važinėję vyrai, bet ir nelengvus laikus išgyvenančių Kauno maršrutinių taksi bendrovių darbuotojai.
Palankesne situacija darbo rinkoje džiaugiasi ir statybos įmonių vadovai. Bendrovės „Eikos statyba“ personalo vadovas Remigijus Malinauskas pripažino, kad įmonė dalį žemesnės kvalifikacijos ar mažiau produktyvių darbuotojų jau pakeitė geresniais, netekusiais darbo kitose kompanijose.
Ypač tai juntama transporto ir statybų sektoriuose, kurių darbuotojai su nedarbo šmėkla susidūrė pirmieji. Jei prieš metus kas nors būtų pasakęs, kad naujausiais vilkikais po Europą važinėję vyrai šiemet sės prie senutėlių Lietuvos didmiesčių maršrutinių autobusų vairo, niekas nebūtų patikėjęs.
Per pirmąjį šių metų pusmetį vairuoti maršrutinius autobusus Kaune priimta tiek pat žmonių, kiek pernai – per visus metus. Praėjusiais metais Kauno autobusams trūko 60 vairuotojų, šiemet – tik 25. Vairuotojas per mėnesį uždirba apie 2800 litų (neatskaičius mokesčių), dar apie 80 litų gauna už prekybą vienkartiniais bilietais.
Dabar vairuoti autobusus nori ne tik vilkikais po Europą važinėję vyrai, bet ir nelengvus laikus išgyvenančių Kauno maršrutinių taksi bendrovių darbuotojai.
Palankesne situacija darbo rinkoje džiaugiasi ir statybos įmonių vadovai. Bendrovės „Eikos statyba“ personalo vadovas Remigijus Malinauskas pripažino, kad įmonė dalį žemesnės kvalifikacijos ar mažiau produktyvių darbuotojų jau pakeitė geresniais, netekusiais darbo kitose kompanijose.