„Ivo Nikkolo“ stiprina pozicijas Baltijos šalyse

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: JT Naujienos Data: 2008-08-25 14:04 Komentarai: (0)
Tarptautinė mažmeninės drabužių prekybos bendrovė „Baltika Group“ plečia prekės ženklo „Ivo Nikkolo“ geografiją – savaitgalį atidaryta pirmoji premium moteriškų drabužių tinklo parduotuvė Latvijos sostinėje Rygoje. Iki metų pabaigos duris atvers dar dvi naujos tinklo parduotuvės Lietuvoje – Vilniuje ir Klaipėdoje.

Pasak „Baltika Group“ valdybos pirmininko Meelio Milder, vėstanti Baltijos šalių ekonomika „Ivo Nikkolo“ plėtros planų kol kas nekoreguoja. Perspektyvoje „Ivo Nikkolo“ tinklą ir įtaką ketinama plėsti ne tik Baltijos šalyse, bet ir kitose centrinės ir Rytų Europos rinkose.

„Stabiliai augantys „Ivo Nikkolo“ pardavimai Lietuvoje ir Estijoje leidžia puoselėti optimistinius verslo planus. Patirtis rodo, jog sektorius, kuriame pozicionuojama „Ivo Nikkolo“, nėra labai jautrus ekonominiams svyravimams. Pavyzdžiui, Lietuvoje balandžio–liepos mėnesiais pardavimai 2 „Ivo Nikkolo“ parduotuvėse išaugo 45 proc. (iki 1,14 mln. litų) lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu“, – sako M. Milder.

Pasak M.Milder, veiklių, savimi pasitikinčių klienčių, vertinančių išskirtinę kokybę ir stilių, ratas auga, o konkurencija tarp premium kategorijos prekės ženklų nėra tokia didelė kaip tarp „greitosios mados“ ženklų

„Ivo Nikkolo“ asortimente pristatoma ir specialiai šiam prekės ženklui sukurtų vienetinių juvelyrinių papuošalų bei prie drabužių kolekcijų priderintų rankinių ir avalynės. „Ivo Nikkolo“ yra pirmasis prekės ženklas Baltijos šalyse šio rudens kolekcijoje pristatantis moteriškus drabužius, pasiūtus iš nanotechnologijomis apdirbtų audinių, kurie ne tik nesiglamžo, bet ir nesitepa, net aplaisčius vynu ar aliejumi.

Mados prekės ženklą „Ivo Nikkolo“ „Baltika Group“ įsigijo 2006-ųjų pabaigoje. Šiuo metu veikia septynios tinklo parduotuvės: 4 Estijoje, 2 Lietuvoje, ir viena Latvijoje.

Mažmeninės drabužių prekybos bendrovė „Baltika Grоup“ valdo „Ivo Nikkolo“, „Monton“, „Mosaic“ ir „Baltman“ drabužių prekės ženklus. Šiuo metu bendrovei priklauso 125 parduotuvės Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Lenkijoje, Čekijoje, Ukrainoje ir Rusijoje.
 
Dar nėra komentarų