„Utenos trikotažas“ drabužius siūlo ir internete

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: JT Naujienos Data: 2008-10-20 08:47 Komentarai: (0)
„Utenos trikotažas“ tapo vienu pirmųjų Lietuvos drabužių gamintojų, prekiaujančių savo gaminiais ir internetu, rašo dienraštis „Lietuvos rytas“. Imtis elektroninės prekybos paskatino ne tik interneto parduotuvių populiarėjimas ir besikeičiantys pirkėjų įpročiai, bet ir pasitikėjimas prekės ženklu, kurį Lietuvos pirkėjai puikiai pažįsta.

Pastebima, jog keičiantis gyvenimo ritmui ir didėjant kainoms keičiasi ir lietuvių įpročiai. Tyrimai rodo, kad trečdalis lietuvių bent kartą gyvenime yra apsipirkę internetu, o pastaraisiais metais ypač išaugo susidomėjimas apranga prekiaujančiomis elektroninėmis parduotuvėmis. Pernai, palyginti su 2006-aisiais, visame pasaulyje prekyba internetu išaugo 54 procentais.

„Dabar, kai visiems tenka susiveržti diržus, gyventojai ieško įvairių būdų taupyti. Kelionė į prekybos centrą ne tik ilgiau užtrunka, bet ir kainuoja. Todėl populiarėja prekyba internetu, kuri yra pigesnė ir patogesnė“, – teigė „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius Nerijus Vilūnas.
Parduotuvių lentynose „Utenos trikotažo“ gaminiai dažnai greitai išperkami, todėl tinkamo dydžio drabužio pirkėjai priversti ieškoti net keliose parduotuvėse.

„Perkant internetu neiškils problemų dėl tam tikro dydžio ar modelio trūkumo, parduotuvės darbo laiko. Internetinė prekyvietė atvira kiekvienam visą parą. Pirkėjui tereikia kompiuterio ir interneto ryšio.

Be to, nesvarbu, kokie orai, kuri valanda ir kuriame Lietuvos kampelyje esate. Tai – dar viena priežasčių, kodėl įmonė nusprendė panaudoti internetą kaip prekybos erdvę“, – teigė „Utenos trikotažo“ vadovas.

„Mūsų nuomone, dabar yra pats tinkamiausias laikas drabužių parduotuvėms keltis į internetą. Vartotojai jau spėjo suprasti, kad toks būdas apsipirkti yra ne tik patogus, bet ir patikimas.
Tikime, kad klientai jau puikiai pažįsta mūsų gaminius, ir noras pačiupinėti ar pasimatuoti prieš perkant jiems nebekliudys“, – N.Vilūnas.

„Utenos trikotažas“ šiuo metu bendradarbiauja su „Triumph“, „Hugo Boss“, „Esprit“ ir kitomis žinomomis bendrovėmis.
 
Dar nėra komentarų