Drabužių mažmeninės prekybos rinkos lyderės Lietuvos ir Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta 2007 metų rugpjūčio mėnesį sudarė 41,3 mln. litų - 39,5 proc. daugiau, nei pernai. rugpjūčio mėnesį.
„Aprangos“ grupės tinklo mėnesio apyvarta pirmą kartą viršijo 40 mln. litų (11,6 mln. eurų) ribą. Pažymėtina, kad „Aprangos“ grupė pasiekė absoliučiai geriausius pardavimo rezultatus tiek Lietuvos, tiek Latvijos, tiek Estijos rinkose.
Per pirmus aštuonis metų mėnesius „Aprangos“ grupės tinklo apyvarta sudarė 260,5 mln. litų arba 51,5 proc. daugiau, nei per analogišką praėjusių metų laikotarpį. Lietuvoje pardavimai siekė 173,2 mln. litų ir padidėjo 53,9 proc., Latvijoje 63,4 mln. litų - 49,1 proc. daugiau, o Estijoje išaugo 41,8 proc. iki 23,9 mln. litų.
Pasak „Aprangos“ direktoriaus Rimanto Pervenecko, grupė rekordinius pardavimus demonstruoja jau antras mėnuo iš eilės. Įtakos tam turi ir išaugęs prekybinis plotas, tačiau augimas toliau išlieka geras ir atitinka planus. Rugpjūtis buvo sėkmingas, o ypač paskutiniosios 10 dienų, kadangi atšalo orai. Pats sėkmingiausias laukiamas metų mėnuo – spalis.
„Šiemet į Baltijos šalių rinką atėjo tokie stambūs žaidėjai kaip „New Yorker“, „Mark & Spencer“, tačiau „Apranga“ jiems niekuo nenusileidžia ir netgi daugelyje aspektų lenkia. Tas rodo mūsų gerai pasirinktą strategiją bei rinkos išmanymą. Pardavimai toliau auga tikrai įspūdingu tempu, o aštuonių mėnesių pajamos viršijo planą 3,2 procento“, - sakė R.Perveneckas
Šių metų rugpjūčio mėnesį „Aprangos“ grupės tinklo apyvarta sparčiausiai augo Latvijoje - 61,4 procento. Mažmeninė prekių apyvarta Latvijoje sudarė 10,4 mln. litų ir pirmą kartą viršijo 10 mln. litų ribą.
Šiuo metu „Aprangos“ grupė valdo 79 parduotuvių tinklą Baltijos šalyse, kurių bendras plotas siekia 48,5 tūkst. kv. metrų.
Anot „Aprangos“ direktoriaus, visos šiemet planuotos naujos parduotuvės jau atidarytos, o į šiuo planus įtrauktas ir lapkritį įvyksiantis naujos universalios parduotuvės Vilniaus centre atidarymas. Ši, aukštesnio nei vidutinio kainų lygio parduotuvė, užims 3 tūkst. kvadratinių metrų plotą ir bus didžiausia tinklo prekyvietė Baltijos šalyse. Naujoje parduotuvėje bus pristatyti ir nauji prekiniai ženklai, iš kurių dalis bus nauji visoje Lietuvoje.
Šiuo metu „Apranga“ didžiausią dėmesį skiria 2008-2009 metų planams ir dėlioja prioritetus naujiems projektams. Šiuo laikotarpiu numatoma įžengti į keletą prekybos centrų tiek Lietuvoje, tiek kaimyninėse šalyse, kur tinklas turės virš 10 parduotuvių.
Šiemet „Aprangos“ grupė planuoja pasiekti ne mažesnę kaip 415 mln. litų apyvartą bei uždirbti ne mažiau 31 mln. litų ikimokestinio pelno. „Aprangos“ akcijos kotiruojamos Vilniaus vertybinių popierių biržoje.
„Aprangos“ grupės tinklo mėnesio apyvarta pirmą kartą viršijo 40 mln. litų (11,6 mln. eurų) ribą. Pažymėtina, kad „Aprangos“ grupė pasiekė absoliučiai geriausius pardavimo rezultatus tiek Lietuvos, tiek Latvijos, tiek Estijos rinkose.
Per pirmus aštuonis metų mėnesius „Aprangos“ grupės tinklo apyvarta sudarė 260,5 mln. litų arba 51,5 proc. daugiau, nei per analogišką praėjusių metų laikotarpį. Lietuvoje pardavimai siekė 173,2 mln. litų ir padidėjo 53,9 proc., Latvijoje 63,4 mln. litų - 49,1 proc. daugiau, o Estijoje išaugo 41,8 proc. iki 23,9 mln. litų.
Pasak „Aprangos“ direktoriaus Rimanto Pervenecko, grupė rekordinius pardavimus demonstruoja jau antras mėnuo iš eilės. Įtakos tam turi ir išaugęs prekybinis plotas, tačiau augimas toliau išlieka geras ir atitinka planus. Rugpjūtis buvo sėkmingas, o ypač paskutiniosios 10 dienų, kadangi atšalo orai. Pats sėkmingiausias laukiamas metų mėnuo – spalis.
„Šiemet į Baltijos šalių rinką atėjo tokie stambūs žaidėjai kaip „New Yorker“, „Mark & Spencer“, tačiau „Apranga“ jiems niekuo nenusileidžia ir netgi daugelyje aspektų lenkia. Tas rodo mūsų gerai pasirinktą strategiją bei rinkos išmanymą. Pardavimai toliau auga tikrai įspūdingu tempu, o aštuonių mėnesių pajamos viršijo planą 3,2 procento“, - sakė R.Perveneckas
Šių metų rugpjūčio mėnesį „Aprangos“ grupės tinklo apyvarta sparčiausiai augo Latvijoje - 61,4 procento. Mažmeninė prekių apyvarta Latvijoje sudarė 10,4 mln. litų ir pirmą kartą viršijo 10 mln. litų ribą.
Šiuo metu „Aprangos“ grupė valdo 79 parduotuvių tinklą Baltijos šalyse, kurių bendras plotas siekia 48,5 tūkst. kv. metrų.
Anot „Aprangos“ direktoriaus, visos šiemet planuotos naujos parduotuvės jau atidarytos, o į šiuo planus įtrauktas ir lapkritį įvyksiantis naujos universalios parduotuvės Vilniaus centre atidarymas. Ši, aukštesnio nei vidutinio kainų lygio parduotuvė, užims 3 tūkst. kvadratinių metrų plotą ir bus didžiausia tinklo prekyvietė Baltijos šalyse. Naujoje parduotuvėje bus pristatyti ir nauji prekiniai ženklai, iš kurių dalis bus nauji visoje Lietuvoje.
Šiuo metu „Apranga“ didžiausią dėmesį skiria 2008-2009 metų planams ir dėlioja prioritetus naujiems projektams. Šiuo laikotarpiu numatoma įžengti į keletą prekybos centrų tiek Lietuvoje, tiek kaimyninėse šalyse, kur tinklas turės virš 10 parduotuvių.
Šiemet „Aprangos“ grupė planuoja pasiekti ne mažesnę kaip 415 mln. litų apyvartą bei uždirbti ne mažiau 31 mln. litų ikimokestinio pelno. „Aprangos“ akcijos kotiruojamos Vilniaus vertybinių popierių biržoje.