Didžiausias Lietuvoje komercinis SEB Vilniaus bankas plečia klientų aptarnavimo skyrių tinklą. Šiandien Vilniuje atidarytas 70-asis klientų aptarnavimo padalinys. Naujasis banko skyrius įsikūrė sostinės Žirmūnų mikrorajone, neseniai duris atvėrusiame komerciniame ir administraciniame pastate.
„Klientų aptarnavimo tinklo plėtra ir jo atnaujinimas – vienas svarbiausių banko uždavinių, kurį įgyvendindami siekiame mūsų klientams užtikrinti kuo patogesnį naudojimąsi banko paslaugomis“, – sako Vytautas Sinius, SEB Vilniaus banko prezidento pavaduotojas, Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.
Pasak jo, banko klientų aptarnavimo padaliniai dažniausiai įkuriami aktyviose miesto vietose. „Viena iš jų – Žirmūnų mikrorajonas Vilniuje, kuris visada pasižymėjo dideliu banko grupės klientų skaičiumi ir jų aktyvumu naudojantis banko paslaugomis“, – sako V. Sinius.
Naujame SEB Vilniaus banko klientų aptarnavimo skyriuje, įsikūrusiame Kareivių gatvėje, teikiamos visos banko paslaugos privatiems, verslo klientams ir institucijoms. Čia klientai gali ne tik atsidaryti banko sąskaitą, padėti indėlį, įsigyti mokamąją kortelę ar atlikti pinigų pervedimą, bet ir apsidrausti gyvybę, pasitarti su banko specialistais investavimo, kreditavimo ir kitais klausimais. Moderniame banko padalinyje klientus aptarnauja vienuolika banko specialistų.
Vilniuje šiuo metu iš viso veikia 21 SEB Vilniaus banko klientų aptarnavimo padalinys. Banko grupės paslaugomis besinaudojančių klientų skaičius Lietuvoje – 1 mln. 47 tūkstančiai.
„Klientų aptarnavimo tinklo plėtra ir jo atnaujinimas – vienas svarbiausių banko uždavinių, kurį įgyvendindami siekiame mūsų klientams užtikrinti kuo patogesnį naudojimąsi banko paslaugomis“, – sako Vytautas Sinius, SEB Vilniaus banko prezidento pavaduotojas, Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.
Pasak jo, banko klientų aptarnavimo padaliniai dažniausiai įkuriami aktyviose miesto vietose. „Viena iš jų – Žirmūnų mikrorajonas Vilniuje, kuris visada pasižymėjo dideliu banko grupės klientų skaičiumi ir jų aktyvumu naudojantis banko paslaugomis“, – sako V. Sinius.
Naujame SEB Vilniaus banko klientų aptarnavimo skyriuje, įsikūrusiame Kareivių gatvėje, teikiamos visos banko paslaugos privatiems, verslo klientams ir institucijoms. Čia klientai gali ne tik atsidaryti banko sąskaitą, padėti indėlį, įsigyti mokamąją kortelę ar atlikti pinigų pervedimą, bet ir apsidrausti gyvybę, pasitarti su banko specialistais investavimo, kreditavimo ir kitais klausimais. Moderniame banko padalinyje klientus aptarnauja vienuolika banko specialistų.
Vilniuje šiuo metu iš viso veikia 21 SEB Vilniaus banko klientų aptarnavimo padalinys. Banko grupės paslaugomis besinaudojančių klientų skaičius Lietuvoje – 1 mln. 47 tūkstančiai.