Kitą savaitę geležinkelininkai turėtų pristatyti projektą, kaip mažins sąnaudas. Tuo tarpu jau dabar kalbama, kad netrukus bus keičiamas ir įmonės vadovas. 130 milijonų litų „Lietuvos geležinkelių“ bendrovėje per metus užsimojo sutaupyti susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Bendrovės generaliniam direktoriui Stasiui Dailydkai nurodyta iki kito antradienio parengti planą, kaip bus mažinamos išlaidos, penktadienį rašo dienraštis „Lietuvos Rytas“.
Vos tapęs susisiekimo ministru E.Masiulis pareiškė, kad geležinkelių bendrovė veikia neefektyviai: jam labiausiai akis badė tai, kad generalinis direktorius turi net septynis pavaduotojus. Susisiekimo ministro teigimu, vien pertvarkius aukščiausią valdymo struktūrą galima sutaupyti 4 mln. litų per metus.
„Likusi suma susidarytų pertvarkant įvairių tarnybų veiklą. Jų „Lietuvos geležinkeliuose“ yra per daug, tad kai kurias galbūt derėtų naikinti, kai kurias – jungti su kitomis“, – aiškino E.Masiulis.
Be įvairių tarnybų, šiuo metu „Lietuvos geležinkeliams“ priklauso 4 antrinės įmonės: dvi – kelių statybos ir remonto, po vieną – lokomotyvų remonto ir apsaugos.
„Lietuvos geležinkeliams“ 2008 metai buvo rekordiniai. Investuota 760 mln. litų, nors anksčiau kasmet investicijos siekdavo iki 400 mln. litų. Pernai gabenta 54,8 mln. tonų krovinių – daugiausia nuo nepriklausomybės atkūrimo, taip pat vežta 5,3 mln. keleivių. Preliminariais duomenimis, bendrovės apyvarta 2008-aisiais siekė 1,6 mlrd. litų, pelnas – apie 93 mln. litų.
Bendrovės generaliniam direktoriui Stasiui Dailydkai nurodyta iki kito antradienio parengti planą, kaip bus mažinamos išlaidos, penktadienį rašo dienraštis „Lietuvos Rytas“.
Vos tapęs susisiekimo ministru E.Masiulis pareiškė, kad geležinkelių bendrovė veikia neefektyviai: jam labiausiai akis badė tai, kad generalinis direktorius turi net septynis pavaduotojus. Susisiekimo ministro teigimu, vien pertvarkius aukščiausią valdymo struktūrą galima sutaupyti 4 mln. litų per metus.
„Likusi suma susidarytų pertvarkant įvairių tarnybų veiklą. Jų „Lietuvos geležinkeliuose“ yra per daug, tad kai kurias galbūt derėtų naikinti, kai kurias – jungti su kitomis“, – aiškino E.Masiulis.
Be įvairių tarnybų, šiuo metu „Lietuvos geležinkeliams“ priklauso 4 antrinės įmonės: dvi – kelių statybos ir remonto, po vieną – lokomotyvų remonto ir apsaugos.
„Lietuvos geležinkeliams“ 2008 metai buvo rekordiniai. Investuota 760 mln. litų, nors anksčiau kasmet investicijos siekdavo iki 400 mln. litų. Pernai gabenta 54,8 mln. tonų krovinių – daugiausia nuo nepriklausomybės atkūrimo, taip pat vežta 5,3 mln. keleivių. Preliminariais duomenimis, bendrovės apyvarta 2008-aisiais siekė 1,6 mlrd. litų, pelnas – apie 93 mln. litų.