Informacinių technologijų (IT) bei sprendimų įmonė „Informacijos alėja“ vėl plečia savo veiklą ir šį kartą įsigijo dalį konkurentų įmonės „Naujasis startas“ (Eserviss.lt) veiklos. „Informacijos alėja“ iš konkurentų įsigijo hostingo veiklą.
Eserviss.lt atsisakė hostingo veiklos ir pasirinko bendradarbiavimą su „Informacijos alėja“. Hostingo veiklai esant Eserviss.lt įmonės rankose, klientų duomenys buvo laikomi užsienio duomenų centruose, suteikiama paslauga nebuvo sutelkta vienose rankose, taigi, nebuvo kontroliuojama nuo pradžios iki galo. Dėl ne nuo Eserviss.lt priklausančių veiksnių, įmonė ne visada galėjo užtikrinti aukštą paslaugos kokybę. Po bendradarbiavimo sutarties pasirašymo klientų duomenys jau perkelti į „Informacijos alėja“ priklausantį „eVardas“ duomenų centrą, esantį Lietuvoje.
„eVardas“ duomenų centras pradėjo darbą prieš metus ir per šį laikotarpį gebėjo pelnyti didelį populiarumą. Populiarumo priežastis – platus kokybiškų paslaugų asortimentas: klientų serverių talpinimas, jų priežiūra, virtualių serverių nuoma, elektroninio pašto paslaugos (pašto dėžutės apsaugotos nuo šiukšlių ir virusų), internetinių vardų registravimas. Tai vienas moderniausių duomenų centrų Lietuvoje. Jame įdiegtas patikimas elektros energijos tiekimas, patikimi ir spartūs interneto srautai, palaikoma pastovi temperatūra.
„Informacijos alėja“ direktoriaus Remigijaus Lauručio teigimu, įmonė vykdo gana agresyvią plėtrą ir per dvejus metus įsigijo tokių konkurentų kaip „Flopo informacinės sistemos“, „FavoRina“, „Beitus“ bei „Mikromarketingas“ hostingo verslus. Pasak įmonės direktoriaus, panašios verslo strategijos ruošiamasi laikytis ir ateityje.
„Tokia sparti įmonės plėtra reikalauja pastovaus personalo kvalifikacijos kėlimo, modernios technikos įsigyjimo. Mūsų įmonė tai ir stengiasi daryti. Todėl tikimės klientams suteikti vis daugiau ir vis kokybiškesnių paslaugų“, - sakė R. Laurutis.
Remiantis oficialiais reitingais, įsigijusi „Eserviss.lt“ veiklą, „Informacijos alėja“ šoktelėjo į viršų. Įmonė šiuo metu patenka į didžiausių Lietuvoje hostingo paslaugas teikiančių įmonių penketuką. Prieš dvejus metus įmonė buvo penkioliktuke.
Eserviss.lt atsisakė hostingo veiklos ir pasirinko bendradarbiavimą su „Informacijos alėja“. Hostingo veiklai esant Eserviss.lt įmonės rankose, klientų duomenys buvo laikomi užsienio duomenų centruose, suteikiama paslauga nebuvo sutelkta vienose rankose, taigi, nebuvo kontroliuojama nuo pradžios iki galo. Dėl ne nuo Eserviss.lt priklausančių veiksnių, įmonė ne visada galėjo užtikrinti aukštą paslaugos kokybę. Po bendradarbiavimo sutarties pasirašymo klientų duomenys jau perkelti į „Informacijos alėja“ priklausantį „eVardas“ duomenų centrą, esantį Lietuvoje.
„eVardas“ duomenų centras pradėjo darbą prieš metus ir per šį laikotarpį gebėjo pelnyti didelį populiarumą. Populiarumo priežastis – platus kokybiškų paslaugų asortimentas: klientų serverių talpinimas, jų priežiūra, virtualių serverių nuoma, elektroninio pašto paslaugos (pašto dėžutės apsaugotos nuo šiukšlių ir virusų), internetinių vardų registravimas. Tai vienas moderniausių duomenų centrų Lietuvoje. Jame įdiegtas patikimas elektros energijos tiekimas, patikimi ir spartūs interneto srautai, palaikoma pastovi temperatūra.
„Informacijos alėja“ direktoriaus Remigijaus Lauručio teigimu, įmonė vykdo gana agresyvią plėtrą ir per dvejus metus įsigijo tokių konkurentų kaip „Flopo informacinės sistemos“, „FavoRina“, „Beitus“ bei „Mikromarketingas“ hostingo verslus. Pasak įmonės direktoriaus, panašios verslo strategijos ruošiamasi laikytis ir ateityje.
„Tokia sparti įmonės plėtra reikalauja pastovaus personalo kvalifikacijos kėlimo, modernios technikos įsigyjimo. Mūsų įmonė tai ir stengiasi daryti. Todėl tikimės klientams suteikti vis daugiau ir vis kokybiškesnių paslaugų“, - sakė R. Laurutis.
Remiantis oficialiais reitingais, įsigijusi „Eserviss.lt“ veiklą, „Informacijos alėja“ šoktelėjo į viršų. Įmonė šiuo metu patenka į didžiausių Lietuvoje hostingo paslaugas teikiančių įmonių penketuką. Prieš dvejus metus įmonė buvo penkioliktuke.