Plačiausią klientų aptarnavimo tinklą šalyje turinčio banko „Snoras" privatūs klientai, pateikę elektronines paraiškas dėl būsto, vartojamųjų ar kitų paskolų, banko įvertinimo sulaukia per 1 darbo dieną.
"Didžiausias privalumas, kuriuo gali naudotis į banką elektroniniu būdu besikreipiantys privatūs asmenys, yra sparta. Daugelis klientų šia paslauga naudojasi siekdami įvertinti savo galimybes gauti paskolą ir taip sutaupo laiko – norint gauti preliminarų banko atsakymą, jiems nereikia kreiptis į banko padalinį", - sakė „Snoro" Mažmeninės bankininkystės direktorė Neringa Ivanauskienė.
Anot N. Ivanauskienės, daugiausiai elektroninių paraiškų pateikia vartotojai iki 40 metų amžiaus, planuojantys imti vidutinio dydžio vartojamąsias paskolas. Maksimali banko suteikiamų vartojamųjų paskolų vertė gali siekti 100 tūkst. litų. Daugiau nei septyniasdešimčiai procentų klientų, pateikusių elektronines paraiškas, bankas atsako teigiamai.
"Viena vertus, tai rodo, jog žmonės jau išmoko racionaliai planuoti savo biudžetą ir kreipiasi į banką pakankamai gerai žinodami savo galimybes. Kita vertus, didelis teigiamų banko atsakymų skaičius rodo, jog banko specialistai sugeba rasti sprendimus įvairiausiems privačių asmenų poreikiams", - teigė N. Ivanauskienė.
Šių metų rugsėjo 1 dieną „Snoras" privatiems klientams buvo išdavęs paskolų už 719 mln. litų - 62,7 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Bendras banko paskolų privatiems ir juridiniams asmenims portfelis rudens pradžioje sudarė 1,649 mlrd. litų ir buvo 81 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
„Snoro" aptarnavimo tinklą šalyje sudaro 10 banko regioninių filialų, 8 filialų skyriai, 226 teritoriniai skyriai ir 326 grynųjų pinigų išdavimo automatai.
Banką užsienyje prezentuoja atstovybės Belgijoje, Čekijoje, Estijoje, Latvijoje, Ukrainoje ir Baltarusijoje. „Snoras" nuo 2005 metų valdo 76 proc. Latvijos banko "Latvijas Krajbanka" kontrolinį akcijų paketą.
"Didžiausias privalumas, kuriuo gali naudotis į banką elektroniniu būdu besikreipiantys privatūs asmenys, yra sparta. Daugelis klientų šia paslauga naudojasi siekdami įvertinti savo galimybes gauti paskolą ir taip sutaupo laiko – norint gauti preliminarų banko atsakymą, jiems nereikia kreiptis į banko padalinį", - sakė „Snoro" Mažmeninės bankininkystės direktorė Neringa Ivanauskienė.
Anot N. Ivanauskienės, daugiausiai elektroninių paraiškų pateikia vartotojai iki 40 metų amžiaus, planuojantys imti vidutinio dydžio vartojamąsias paskolas. Maksimali banko suteikiamų vartojamųjų paskolų vertė gali siekti 100 tūkst. litų. Daugiau nei septyniasdešimčiai procentų klientų, pateikusių elektronines paraiškas, bankas atsako teigiamai.
"Viena vertus, tai rodo, jog žmonės jau išmoko racionaliai planuoti savo biudžetą ir kreipiasi į banką pakankamai gerai žinodami savo galimybes. Kita vertus, didelis teigiamų banko atsakymų skaičius rodo, jog banko specialistai sugeba rasti sprendimus įvairiausiems privačių asmenų poreikiams", - teigė N. Ivanauskienė.
Šių metų rugsėjo 1 dieną „Snoras" privatiems klientams buvo išdavęs paskolų už 719 mln. litų - 62,7 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Bendras banko paskolų privatiems ir juridiniams asmenims portfelis rudens pradžioje sudarė 1,649 mlrd. litų ir buvo 81 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
„Snoro" aptarnavimo tinklą šalyje sudaro 10 banko regioninių filialų, 8 filialų skyriai, 226 teritoriniai skyriai ir 326 grynųjų pinigų išdavimo automatai.
Banką užsienyje prezentuoja atstovybės Belgijoje, Čekijoje, Estijoje, Latvijoje, Ukrainoje ir Baltarusijoje. „Snoras" nuo 2005 metų valdo 76 proc. Latvijos banko "Latvijas Krajbanka" kontrolinį akcijų paketą.