Balandį mažmeninė prekyba Amerikoje augo lėčiau nei laukta

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: traders.lt Data: 2011-05-12 15:34 Komentarai: (0)
Šiandien buvo paskelbta, kad mažmeninė prekyba Amerikoje balandžio mėnesį, palyginus su kovu, augo 0,5 procentais, kai analitikai tikėjosi, kad šis rodiklis praėjusį mėnesį augs vidutiniškai šiek tiek sparčiau, t.y. 0,6 procentais. Tai buvo jau dešimtas mėnuo iš eilės, kuomet šalyje augo mažmeninė prekyba, tačiau balandį užfiksuotas šio rodiklio augimas buvo lėčiausias nuo pat praėjusių metų liepos mėnesio.

Tuo tarpu kovo mėnesį mažmeninė prekyba Amerikoje po perskaičiavimo augo ne 0.4 procentais kaip anksčiau skelbta, o net daugiau nei dvigubai labiau, t.y. net 0.9 procentais. Balandžio mėnesį metinis Amerikos mažmeninės prekybos augimas sudarė 7.6 procentus, t.y. buvo toks pats kaip ir ankstesnį mėnesį.

Labiausiai mažmeniniai pardavimai balandžio mėnesį Amerikoje augo dėl padidėjusių energijos išteklių bei maisto produktų kainų.

Automobilių mažmeniniai pardavimai per praėjusį mėnesį, palyginus su kovo mėnesiu, augo 0.2 procentais, kai mėnesį anksčiau buvo užfiksuotas 0.7 procentų kritimas. Atmetus automobilių mažmeninių pardavimų įtaką, mažmeninė prekyba Amerikoje balandžio mėnesį augo 0.6 procentus, arba tiek pat, kiek tikėjosi analitikai, kai kovo mėnesį šio rodiklio augimas sudarė net 1.2 procentus.

Degalų mažmeniniai pardavimai Amerikoje praėjusį mėnesį, palyginus su ankstesniu mėnesiu, augo 2.7 procentais, kai kovą augimas buvo didesnis ir sudarė 4.1 procentą.Daugiau nei dešimt procentų bendrųjų mažmeninių pardavimų vertės balandžio mėnesį sudarė degalų mažmeniniai pardavimai. Atmetus degalų pardavimo įtaką, mažmeniniai pardavimai balandžio mėnesį Amerikoje augo 0.2 procentais, kai kovo mėnesį šio rodiklio augimas sudarė 0.5 procentus.

Mažmeniniai gėrimų ir maisto produktų parduotuvių pardavimai praėjusį mėnesį augo 1.2 procentais, kai kovą augimas sudarė tik 0.2 procentais.Statybinių medžiagų ir sodo reikmenų mažmeniniai pardavimai balandžio mėnesį, palyginus su kovu, augo 0.1 procentu.

Taip vadinami baziniai mažmeniniai pardavimai, į kuriuos nėra įskaičiuojama degalų, automobilių bei statybinių medžiagų pardavimų įtaka, balandžio mėnesį, palyginus su ankstesniu mėnesiu, augo 0.2 procentais, kai mėnesiu anksčiau augimas sudarė net 0.6 procentus. Šis rodiklis geriausiai atitinka tai, kas yra naudojama skaičiuojant vartotojų išlaidas, kurios yra naudojamos skaičiuojant šalies bendrąjį vidaus produktą.

Mažmeniniai drabužių pardavimai Amerikoje per balandžio mėnesį augo 0.3 procentais. Tuo tarpu sportinių prekių, knygų, muzikos įrašų bei kitų laisvalaikio prekių pardavimai Amerikoje praėjusį mėnesį, lyginant su kovu, smuko 1.9 procentais, ir tai buvo didžiausias šio rodiklio kritimas nuo pat 2009 metų lapkričio mėnesio. Kadangi ūgtelėjo maisto produktų ir energijos išteklių kainos, tad natūralu, jog amerikiečiai nebūtiniausioms prekėms turėjo skirti mažiau lėšų.
 
Dar nėra komentarų