![](datas/img/news/images/f/faber_int.jpg)
Pastaruoju metu buvę nuosmukiai Amerikos akcijų rinkoje yra niekis palyginus su tuo, kokia iš tiesų ten turėtų būti korekcija, pareiškė ekonomistas bei finansų rinkų žinovas Marc Faber.
Jis iš dalies sutinka su tais, kurie tvirtina, kad nuosmukį akcijų rinkoje lėmė Amerikos Centrinio banko priimti sprendimai, tačiau tuo pačiu jis mato ir kitas priežastis.
„Lengva kaltinti kažką kitą, tačiau tai Fed lėmė problemas besivystančiose rinkose, tačiau ne dėl to, jog apribojo savo aktyvų supirkimo programą. Klaida buvo padaryta anksčiau, kai buvo leista susidaryti burbului. Investuotojai susivilioję dideliais pelnais sparčiai augančiose rinkose, ten gana stipriai išpūtė aktyvų kainas” - paaiškino Marc Faber.
Jis priminė, kad nuo 2009 metų kovo mėnesio S&P500 indekso vertė šoktelėjo nuo 666 iki 1850 punktų.
„Na o dabar septynių procentų kritimas yra traktuojamas kaip pasaulio pabaiga. Tai juokinga. Įvertinus prieš tai buvusį kilimą, toks kritimas - tai faktiškai niekas” - tvirtina minimas ekonomistas.
Marc Faber mano, jog technologijų sektoriuje ir vėl iš naujo susidarė spekuliacinis burbulas, ypač kalbant apie socialinės žiniasklaidos segmentą.
„Socialinės žiniasklaidos kompanijų akcijos yra labiau pervertintos nei buvo pervertintos internetinės kompanijos 2000 metais” - atkreipė dėmesį jis.
Jo nuomone, rinkos žaidėjai jomis turėtų sumažinti susidomėjimą. Jis tvirtina, kad auganti jų vertė nesukurs investuotojams geros vertės ilgalaikėje perspektyvoje.
Jis iš dalies sutinka su tais, kurie tvirtina, kad nuosmukį akcijų rinkoje lėmė Amerikos Centrinio banko priimti sprendimai, tačiau tuo pačiu jis mato ir kitas priežastis.
„Lengva kaltinti kažką kitą, tačiau tai Fed lėmė problemas besivystančiose rinkose, tačiau ne dėl to, jog apribojo savo aktyvų supirkimo programą. Klaida buvo padaryta anksčiau, kai buvo leista susidaryti burbului. Investuotojai susivilioję dideliais pelnais sparčiai augančiose rinkose, ten gana stipriai išpūtė aktyvų kainas” - paaiškino Marc Faber.
Jis priminė, kad nuo 2009 metų kovo mėnesio S&P500 indekso vertė šoktelėjo nuo 666 iki 1850 punktų.
„Na o dabar septynių procentų kritimas yra traktuojamas kaip pasaulio pabaiga. Tai juokinga. Įvertinus prieš tai buvusį kilimą, toks kritimas - tai faktiškai niekas” - tvirtina minimas ekonomistas.
Marc Faber mano, jog technologijų sektoriuje ir vėl iš naujo susidarė spekuliacinis burbulas, ypač kalbant apie socialinės žiniasklaidos segmentą.
„Socialinės žiniasklaidos kompanijų akcijos yra labiau pervertintos nei buvo pervertintos internetinės kompanijos 2000 metais” - atkreipė dėmesį jis.
Jo nuomone, rinkos žaidėjai jomis turėtų sumažinti susidomėjimą. Jis tvirtina, kad auganti jų vertė nesukurs investuotojams geros vertės ilgalaikėje perspektyvoje.