Vertingiausias pasaulyje Google prekės ženklas

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: traders.lt Data: 2014-05-21 17:48 Komentarai: (1)
Tyrimų kompanija Millward Brown sudarė naujausią šių metų šimto pačių vertingiausių pasaulyje prekės ženklų BrandZ sąrašą, kuriame kaip ir įprasta palyginus su ankstesniais metais įvyko pokyčiai, na o didžiausias iš jų yra tas, jog Apple savo turėtą šio sąrašo lyderio poziciją užleido Google kompanijai.

Per metus Millward Brown tyrimo kompanijos sudaryto šimto vertingiausių pasaulyje prekės ženklų vertė bendrai ūgtelėjo dvylika procentų iki 2,9 trilijonų dolerių. Kaip minėta, palyginus su praėjusiais metais, pasikeitė šio sąrašo lyderis. Google prekės ženklo vertė per metus šoktelėjo net keturiasdešimt procentų iki 158,843 mlrd. dolerių ir būtent dabar tai yra pats vertingiausias prekės ženklas pasaulyje.

Praėjusių metų reitinge Google buvo antroje pozicijoje, na o šių metų vertingiausių pasaulyje prekės ženklų sąraše į antrą vietą nukrito Apple prekės ženklas, kurio vertė per metus smuktelėjo penktadaliu iki 147,88 mlrd. dolerių. Tuo tarpu trečioje vietoje išliko dar viena Amerikos informacinių technologijų sektoriaus milžinė IBM, kurios prekės ženklo vertė per metus smuktelėjo keturiais procentais iki 107,541 mlrd. dolerių.

Tyrimų kompanija Millward Brown, kuri sudarė šimto pačių vertingiausių pasaulyje prekės ženklų sąrašą BrandZ, atkreipia dėmesį, kad per metus smuktelėjo tik aštuoniolikos prekės ženklų vertės, kurios pateko į minėtą sąrašą.
Tarp prekės ženklų, kurių vertės per metus ūgtelėjo labiausiai, yra Kinijos socialinio tinklapio Tencent, populiariausio pasaulyje socialinio tinklapio Facebook bei internetinių paieškų portalų Baidu ir Yahoo prekės ženklai.

Be to, šiais metais pirmą kart BrandZ sąraše atsidūrė socialinių tinklapių Twitter ir LinkedIn bei atsiskaitymų kompanijos PayPal ir bankų ING bei UBS prekės ženklai. Remiantis tyrimų kompanijos Millward Brown sudarytų pačių vertiningiausių pasaulyje prekės ženklų reitingu, vertingiausi iš Europos kompanijų yra SAP, Deutsche Telekom ir Louis Vuitton prekės ženklai.

Pačių vertiningiausių pasaulyje prekės ženklų BrandZ sąrašo pirmasis dešimtukas:

(vieta, praėjusių metų pozicija, prekės ženklas, kategorija, vertė mlrd. dolerių, pokytis procentais)

1. (2.) Google, technologijos, 158,843 , 40%;

2. (1.) Apple, technologijos, 147,88 , -20%

3. (3.) IBM, technologijos, 107,541 , -4%;

4. (7.) Microsoft, technologijos, 90,185 , 29%;

5. (4.) McDonald's, greitas maistas, 85,706 , -5%;

6. (5.) Coca cola, gaivieji gėrimai, 80,683 , 3%;

7. (9.) Visa, mokėjimo kortelės, 79,197 , 41%;

8. (6.) AT&T, telekomas, 77,883 , 3%;

9. (8.) Marlboro, tabakas, 67,341 , -3%;

10. (14.) Amazon, mažmeninė prekyba, 64,255 , 41%.
 
1.   Parašė lorpak   2014-05-21 18:28  

koks simbolinis sąrašas - žmogėnas , gavęs techno šoką, spėja tik užkąsti šlamštmaisčio, užgerti jį žarnyną tirpdančiu gėralu, pirkti internete iš amazon.com, atsiskaityti visa,ir po sandėrio godžiai užtraukti malboro.... galima gėrėtis to vaisiais....

dėl ko ir kovojome....