Gerai žinoma techninės analizės specialistė Louise Yamada perspėja, kad Dow Jones Transportation Average (DJT) indeksas netrukus gali lemti, jog visa rinka pajudės žemyn, t.y. mūsų laukia korekcija.
Ji atkreipia dėmesį, kad Dow Jones Transportation Average (DJT) ir Dow Jones Industrial Average (DJI) indeksų pokyčių neatitikimas gali reikšti, jog netrukus arba netolimoje ateityje akcijų rinkoje sulauksime rimtos korekcijos.
„Tai išplaukia iš Dow teorijos, pagal kurią įmonės, kurios gamina produktus ir įmones, kurios juos transportuoja, turėtų akcijų rinkoje judėti ta pačia kryptimi” - pažymi Louise Yamada.
„Ilgą laiką taip buvo, tačiau Dow Jones Transportation Average (DJT) indeksas pralaužė palaikymą ir dabar matome stiprią reakciją” - pridėjo ji.
Nuo šių metų pradžios Dow Jones Transportation Average (DJT) indekso vertė smuktelėjo apie aštuonis procentus, tuo tarpu Dow Jones Industrial Average (DJI) indeksas per minimą laikotarpį paaugo kiek mažiau nei vienu procentu.
Gerai žinoma techninės analizės specialistė Louise Yamada mano, kad kol šis skirtumas nebus panaikintas, korekcijos rizika bus gana reali. Ji atkreipė dėmesį į du buvusius analogiškus minimų indeksų pokyčių nesutapimo atvejus 1999 - 2000 ir 2007 metais, po ko vėliau sekė meškų rinkos pradžia.
„Abu šie atvejai truko daug ilgiau nei šešis mėnesius, kuriuos dabar turime. Šiuo metu tai perspėjimo signalas mums, kad mes išliktume budrūs” - sakė ji.
Minima analitikė atkreipė dėmesį, kad padėtis rinkoje rodo, jog ji tampa gana sekli, nes tik nedidelė dalis kompanijų pasiekia naujus rekordinius savo akcijų kainų lygius.
„Iš Dow įmonių tik septynios ar aštuonios yra pakilimo fazėje ir jei padaryti prielaidą, jog Dow - tai siena sudaryta iš 30 plytų, tai vis daugiau jų iškrenta, kas galiausiai lems, jog siena sugrius” - reziumavo Gerai žinoma techninės analizės specialistė Louise Yamada.
Ji atkreipia dėmesį, kad Dow Jones Transportation Average (DJT) ir Dow Jones Industrial Average (DJI) indeksų pokyčių neatitikimas gali reikšti, jog netrukus arba netolimoje ateityje akcijų rinkoje sulauksime rimtos korekcijos.
„Tai išplaukia iš Dow teorijos, pagal kurią įmonės, kurios gamina produktus ir įmones, kurios juos transportuoja, turėtų akcijų rinkoje judėti ta pačia kryptimi” - pažymi Louise Yamada.
„Ilgą laiką taip buvo, tačiau Dow Jones Transportation Average (DJT) indeksas pralaužė palaikymą ir dabar matome stiprią reakciją” - pridėjo ji.
Nuo šių metų pradžios Dow Jones Transportation Average (DJT) indekso vertė smuktelėjo apie aštuonis procentus, tuo tarpu Dow Jones Industrial Average (DJI) indeksas per minimą laikotarpį paaugo kiek mažiau nei vienu procentu.
Gerai žinoma techninės analizės specialistė Louise Yamada mano, kad kol šis skirtumas nebus panaikintas, korekcijos rizika bus gana reali. Ji atkreipė dėmesį į du buvusius analogiškus minimų indeksų pokyčių nesutapimo atvejus 1999 - 2000 ir 2007 metais, po ko vėliau sekė meškų rinkos pradžia.
„Abu šie atvejai truko daug ilgiau nei šešis mėnesius, kuriuos dabar turime. Šiuo metu tai perspėjimo signalas mums, kad mes išliktume budrūs” - sakė ji.
Minima analitikė atkreipė dėmesį, kad padėtis rinkoje rodo, jog ji tampa gana sekli, nes tik nedidelė dalis kompanijų pasiekia naujus rekordinius savo akcijų kainų lygius.
„Iš Dow įmonių tik septynios ar aštuonios yra pakilimo fazėje ir jei padaryti prielaidą, jog Dow - tai siena sudaryta iš 30 plytų, tai vis daugiau jų iškrenta, kas galiausiai lems, jog siena sugrius” - reziumavo Gerai žinoma techninės analizės specialistė Louise Yamada.