Šiais metais jau antras Kinijos laivų statytojas nesugebėjo laiku įvykdyti įsipareigojimų, t.y. sumokėti savo išleistų obligacijų turėtojams. Tokių nemokumo atvejų 2016 metais šioje šalyje pastebimai padidėjo.
Wuhan Guoyu Logistics Industry Group, kuri įsikūrusi centrinėje Hubei provincijoje, šiandien neišpirko savo išleistų obligacijų ir jų turėtojams nesumokėjo palūkanų. Praėjusiais metais minima kompanija išleido vienerių metų trukmės 400 mln. juanių arba šešiasdešimties milijonų dolerių vertės obligacijas, už kurias buvo mokamos septynių procentų palūkanos.
Per antrą šių metų pusę Kinijos kompanijos turės atlikti rekordinės vertės mokėjimus už savo skolas. Tuo tarpu šalies premjeras Li Keqiang siekia sumažinti perteklinį gamybinį pajėgumą ekonomikoje, kuri auga lėčiausiai per ketvirtį amžiaus.
Ekspertai skaičiuoja, kad bent aštuoniolika vietinių įmonių, kurios išplatino savo juaniais denominuotas obligacijas, šiais metais jau bankrutavo, kai per visus praėjusius metus tokių buvo tik septynios.
Kinijos laivų statytojas jau rugpjūčio pirmą dieną perspėjo, kad dėl kapitalo trūkumo gali būti nepajėgus įvykdyti savo įsipareigojimų. Wuhan Guoyu Logistics Industry Group taip pat turi išleidusi ir 200 milijonų juanių vertės skolos vertybinių popierių, kuriuos reiks išpirkti spalio dvidešimt aštuntą dieną.
Wuhan Guoyu Logistics Industry Group, kuri įsikūrusi centrinėje Hubei provincijoje, šiandien neišpirko savo išleistų obligacijų ir jų turėtojams nesumokėjo palūkanų. Praėjusiais metais minima kompanija išleido vienerių metų trukmės 400 mln. juanių arba šešiasdešimties milijonų dolerių vertės obligacijas, už kurias buvo mokamos septynių procentų palūkanos.
Per antrą šių metų pusę Kinijos kompanijos turės atlikti rekordinės vertės mokėjimus už savo skolas. Tuo tarpu šalies premjeras Li Keqiang siekia sumažinti perteklinį gamybinį pajėgumą ekonomikoje, kuri auga lėčiausiai per ketvirtį amžiaus.
Ekspertai skaičiuoja, kad bent aštuoniolika vietinių įmonių, kurios išplatino savo juaniais denominuotas obligacijas, šiais metais jau bankrutavo, kai per visus praėjusius metus tokių buvo tik septynios.
Kinijos laivų statytojas jau rugpjūčio pirmą dieną perspėjo, kad dėl kapitalo trūkumo gali būti nepajėgus įvykdyti savo įsipareigojimų. Wuhan Guoyu Logistics Industry Group taip pat turi išleidusi ir 200 milijonų juanių vertės skolos vertybinių popierių, kuriuos reiks išpirkti spalio dvidešimt aštuntą dieną.