Tesla Motors noras įsigyti SolarCity buvo netikėtas ir nustebino ne vieną investuotoją. Iš dalies analitikų susilaukta ir itin aršios kritikos.
Charizmatiškasis Elon Musk įkūrė daugybę sėkmingų bendrovių, tarp kurių yra PayPal (PYPL), SpaceX bei Tesla Motors (TSLA). Dėl šios priežasties grandioziniais pareiškimais garsėjantis milijardierius turi daug tiek skeptiškai nusiteikusių, tiek jo gabumais besąlygiškai pasitikinčių analitikų ir investuotojų. Jis taip pat pasižymi novatoriškomis idėjomis, kurios įkvepia ne vieną. Pavyzdžiui, jis pasiūlė sukurti naujo tipo greitaeigio transporto sistemą „Hyperloop“, dažnai užsimena apie žmonių apgyvendinimą Marse ir dirbtinio intelekto pavojus.
Neseniai elektromobilių gamintojas pristatė antro ketvirčio rezultatus, kurie nepateisino analitikų lūkesčių dėl didesnių išlaidų tyrimams bei produktų vystymui. Pajamų augimo bei nuostolingos veiklos tendencijos gerai matomos „Tesla Motors pajamos ir gryn. pelningumas“ grafike.
Verta atkreipti investuotojų dėmesį, jog ateityje Tesla Motors tapti pelningai gali būti dar sunkiau, kadangi pristatomi pigesni automobiliai yra parduodami su mažesne pelno marža. Pavyzdžiui, rezultatų pristatymo konferencijos metu E. Musk pareiškė, jog išleido pigesnį Model S variantą su 60kW baterija. E. Musk teigia, jog taip atvėrė naują segmentą, tačiau verta pastebėti, jog šie Model S generuoja mažesnį pelningumą nei 75-90kW baterijas turintys bei visų vedamųjų ratų modeliai. Pigiausio Model S kaina siekia beveik 66 000 USD, o brangiausio kaina su maksimalia komplektacija lengvai perkopia 130 000 USD.
Tesla Motors (TSLA) akcijų kaina per pastarąjį pusmetį kilo apie 60%. Investuotojų optimizmą ir toliau kurstė skelbiami plėtros planai. E. Musk žada ženkliai didinti gamybos apimtis. Ketvirtinių rezultatų skelbimo metu jis dar kartą patvirtino, jog per antrą šių metų pusmetį ketina klientams pristatyti 50 000 elektromobilių, kai per pirmą pusmetį pristatė apie 30 000. Verta pabrėžti, jog E. Musk prognozuoja, kad jau 2018 m. bus gaminama net 500 000 automobilių per metus. Tesla Motors šiuo metu didžiausią dėmesį skiria dar tik kuriamam pigiausiam masinės gamybos modeliui Model 3. Šį modelį, kuris turėtų kainuoti apie 35 000 USD, jau užsisakė 373 000 klientų, kas rodo didelę tokio elektromobilio paklausą.
Itin sparti Tesla Motors plėtra ir nuostolinga veikla lemia balanse esančių grynųjų pinigų bei trumpalaikių investicijų spartų mažėjimą, t.y. įmonė „degina“ pinigus. Neseniai įmonė pranešė, jog trečią šių metų ketvirtį išlaidoms prireiks 1,1 mlrd. USD – t.y. beveik trečdalio turimų grynųjų pinigų bei trumpalaikių investicijų. Per 2015 m. grynųjų pinigų bei trumpalaikių investicijų vertė sumažėjo beveik 40% ir dėl to įmonė dar kartą platino akcijas. Gegužės mėnesį vykusio akcijų platinimo metu buvo pritraukta 1,7 mlrd. USD, kai už vieną įmonės akciją buvo mokama 215 USD (šiuo metu rinkoje ji siekia 225 USD). Šių metų antro ketvirčio pabaigoje įmonės D/A rodiklis siekė 78%. E. Musk yra užsiminęs, jog įvykus SolarCity susijungimui su Telsa Motors gali prireikti dar vieno „nedidelio“ akcijų platinimo.
SolarCity (SCTY) verslo modelis yra neįprastas, kadangi dažniausiai saulės plokštės ir jų įrengimas klientams nieko nekainuoja. Vartotojai, pasirašę ilgalaikes sutartis, moka tik už saulės plokščių generuojamą elektros energiją. Dėl šios priežasties SolarCity turi finansuoti saulės plokščių įrengimą, kas iš pradžių reikalauja didelių investicijų ir trumpuoju laikotarpiu lemia nuostolingą veiklą. Birželio mėn. pabaigoje įmonės įsipareigojimai siekė 6,4 mlrd. USD ir SolarCity D/A rodiklis siekė daugiau nei 77%. Verta atkreipti dėmesį į tai, jog grynųjų pinigų bei jų ekvivalentų suma birželio pabaigoje buvo 62% mažesnė negu praėjusių metų pabaigoje ir siekė 145,7 mln. USD.
Prieš kelias dienas paskelbti antro ketvirčio rezultatai parodė, jog įmonės nuostoliai išaugo iki 55,5 mln. USD, kai prieš metus jie siekė 22,4 mln. USD. Tuo tarpu pajamos išaugo beveik 81% (met./met.) ir siekė 185,8 mln. USD. Nepaisant to, įmonės augimo potencialu priverčia suabejoti įmonės skelbiami įrengtų saulės plokščių duomenys, kurie matomi „SolarCity įrengtos saulės plokštės (MW)“ grafike. Be to, šio mėnesio pradžioje SolarCity pranešė, jog visų metų ketinamų įrengti saulės plokščių prognozę apkarpė nuo 1000-1100 megavatų (MW) iki 900-1000 MW.
Siekdama nuraminti akcininkus įmonė pranešė, jog iki metų pabaigos ketina pristatyti du naujus produktus, kurie turėtų teigiamai paveikti produktų paklausą 2017 m. E. Musk pareiškė, jog SolarCity sieks įtikti klientams, kuriems nepatinka įprastos ant namų stogų montuojamos saulės plokštės arba kurie nori keisti patį stogą. Teigiama, jog bus pristatyta stogo danga, kuri išgaus elektros energiją iš saulės spindulių.
Naujausiame Tesla Motors pranešime spaudai teigiama, jog sujungus bendroves norima sukurti pasaulinę vertikaliai integruotą atsinaujinančios energetikos lyderę. E. Musk bendrovių susijungimą vadina savaime suprantamu dalyku ir teigia, jog susijungusios įmonės galės sumažinti išlaidas 150 mln. USD, kadangi ne tik efektyviau gamins produktus, bet ir galės juos kartu pardavinėti dideliame Tesla Motors parduotuvių tinkle.
Elon Musk planai sujungti Tesla Motors ir SolarCity užvirė diskusijas dėl tokio veiksmo pagrįstumo ir galimų interesų konflikto. Taip pat kritiškai vertinamas noras Tesla Motors sujungti su saulės plokščių gamintoja ir jų įrengėja, kadangi šis sektorius pasižymi nuožmia konkurencija. Ne viena tokia įmonė bankrutavo ar susidūrė su rimtais iššūkiais, kadangi saulės plokščių kainos krenta jau daugelį metų. Užduodamas klausimas, kodėl įmonės negalėjo tiesiog glaudžiai bendradarbiauti ir įgyvendinti E. Musk planus būdamos atskiros bendrovės. Be to, kritiškai vertinamas Tesla Motors noras susijungti su būtent SolarCity, o ne su kita šio sektoriaus atstove.
Svarbu atkreipti dėmesį į tai, jog E. Musk yra didžiausias abiejų bendrovių akcininkas. E. Musk priklauso daugiau nei 21% Tesla ir apie 22% SolarCity akcijų. Be to, Tesla Motors direktorius E. Musk yra elektromobilių gamintojos bei SolarCity valdybos pirmininkas, o SolarCity direktorius Lyndon Rive yra charizmatiškojo įmonės įkūrėjo pusbrolis. Dėl to atsiranda kalbų, jog abiejų įmonių susijungimo E. Musk galimai ėmėsi ne dėl įmonių sinergijos naudos, o iš asmeninių paskatų – ėmėsi gelbėti SolarCity, kurios akcijų kaina nuo metų pradžios sumenko daugiau nei per pusę. SolarCity akcijų kainos kritimas rodo, jog investuotojai praranda tikėjimą įmonės plėtros planais ir pelnu ateityje.
Verta paminėti dalies analitikų bei investuotojų baimes dėl galimų manipuliacijų santykiniais rodikliais. Vienu tokiu manipuliacijos pavyzdžiu galėtų būti JAV IT „burbulo“ laikais susiformavusi strategija, dėl kurios dažnai pakildavo akcijų kaina bendrovės, kuri atlieka pirkimą. Jei tam tikrą kompaniją perkančios įmonės P/E rodiklis yra aukštesnis nei taikinio bendrovės P/E ir jeigu už pirkinį yra atsiskaitoma perkančios įmonės akcijomis, tuomet po sujungimo bendros kompanijos pelnas, tenkantis vienai akcijai, matematiškai tampa didesnis nei prieš sandorį buvo perkančiosios įmonės pelnas akcijai. Jei investuotojai taiko tokiai kompanijai buvusį jos P/E daugiklį, tuomet akcijų kaina rinkoje pakyla. Efektyviose rinkose P/E rodiklis iš tiesų turėtų sumažėti proporcingai, kad akcijų kaina išliktų nepakitusi. Taigi analitikai nuogąstauja, kad gali būti stengiamasi padidinti Tesla akcijų kainą.
Abiejų įmonių susijungimo įgyvendinimui turi dar pritarti tiek SolarCity, tiek Tesla Motors akcininkai. E. Musk pareiškė, jog akcininkų balsavimo metu jis nedalyvaus, tačiau sunku būtų įsivaizduoti, jog charizmatiško lyderio planams pasipriešins pakankama dalis akcininkų. Kai pirmą kartą buvo užsiminta apie SolarCity pirkimą, tai ši įmonė buvo vertinama 2,8 mlrd. USD, tačiau oficialaus pasiūlymo metu įmonė buvo įvertinta 2,6 mlrd. USD (25,37 USD už akciją). Įvykus sandoriui, SolarCity akcininkai už vieną SCTY akciją gautų 0,11 Tesla akcijos. Tikimasi, jog susijungimas bus įgyvendintas šių metų ketvirtą ketvirtį.
Nors daugumą rinkos dalyvių Tesla Motors pakerėjo savo sparčiu ir planuojamu augimu, tačiau dalis analitikų pabrėžia susirūpinimą finansine nuostolingos įmonės padėtimi. E. Musk ne kartą yra ženkliai rizikavęs ir ne viena jo įkurta bendrovė buvo atsidūrusi ties bankroto riba. Pavyzdžiui. 2008 p. Musk valdomos SpaceX ir Tesla Motors vos nebankrutavo dėl nenusisekusių SpaceX raketų bandymų ir įsisiautėjusios finansų rizės JAV. Tai parodo, jog E. Musk yra linkęs ženkliai rizikuoti, tačiau ne kiekvienas investuotojas galėtų prisiimti tokią riziką.
Analitikams taip pat kyla abejonių dėl Tesla Motors pelningumo. Gamindama aukštesnės klasės ir pelningumo elektromobilius įmonė vis dar veikia nuostolingai. Dėl to kyla rimtų abejonių, kaip bendrovė galės būti pelninga, jei didžiausias dėmesys bus skiriamas pigesnio Model 3 gamybai. Be to, vis daugiau automobilių gamintojų, sužavėtų Tesla Model S sėkmės, pristato šio modelio konkurentus. Pavyzdžiui, BMW (BMW) turi i3 bei i8, o neseniai pasirodė nepatvirtintos naujienos, jog ir Mercedes-Benz rinkai pristatys elektromobilių seriją.
Tiek Tesla Motors (TSLA), tiek SolarCity (SCTY) akcijų kainas artimiausiu metu ir toliau palaikys investuotojų tikėjimas E. Musk ateities vizija ir sugebėjimais įgyvendinti savo pažadus. Kaip jam pavyks įgyvendinti užsibrėžtus planus, parodys tik ateitis, o jau artimiausiu metu turėtų paaiškėti, ar jo valdomų įmonių akcininkai pritaria E. Musk planams sujungti dvi jo įkurtas įmonės.
Parengta LHV banko, remiantis Tesla Motors be SolarCity paskelbtais duomenimis (investors.solarcity.com, ir.tesla.com) ir užsienio žiniasklaida (Forbes.com, Reuters.com, Finance.Yahoo.com, Cnbc.com, Bloomberg.com, Investopedia.com, Marketwatch.com). Šis straipsnis yra informacinio pobūdžio ir nereiškia rekomendacijos pirkti ar parduoti minimus vertybinius popierius.
Charizmatiškasis Elon Musk įkūrė daugybę sėkmingų bendrovių, tarp kurių yra PayPal (PYPL), SpaceX bei Tesla Motors (TSLA). Dėl šios priežasties grandioziniais pareiškimais garsėjantis milijardierius turi daug tiek skeptiškai nusiteikusių, tiek jo gabumais besąlygiškai pasitikinčių analitikų ir investuotojų. Jis taip pat pasižymi novatoriškomis idėjomis, kurios įkvepia ne vieną. Pavyzdžiui, jis pasiūlė sukurti naujo tipo greitaeigio transporto sistemą „Hyperloop“, dažnai užsimena apie žmonių apgyvendinimą Marse ir dirbtinio intelekto pavojus.
Tesla Motors
E
Elektromobilių ir baterijų gamintojos Tesla Motors direktorius E. Musk neseniai įvardijo tolimesnę įmonės plėtros viziją. Ketinama ir toliau tobulinti autonominį automobilių valdymą ir užkariauti pagrindinius automobilių pramonės segmentus. Sunkvežimio ir autobuso modeliai turėtų būti pristatyti jau kitais metais. Taip pat buvo išreikštas noras sujungti Tesla ir SolarCity, kuri įrenginėja saulės plokščių sistemas ir tiekia elektros energiją mažmeniniams klientams. E. Musk tiki, jog sujungus dvi bendroves bus pasiekta sinergija, kadangi klientams kartu su Tesla elektromobiliu būtų siūloma įrengti saulės plokštes bei Tesla gaminamas baterijas.Neseniai elektromobilių gamintojas pristatė antro ketvirčio rezultatus, kurie nepateisino analitikų lūkesčių dėl didesnių išlaidų tyrimams bei produktų vystymui. Pajamų augimo bei nuostolingos veiklos tendencijos gerai matomos „Tesla Motors pajamos ir gryn. pelningumas“ grafike.
Verta atkreipti investuotojų dėmesį, jog ateityje Tesla Motors tapti pelningai gali būti dar sunkiau, kadangi pristatomi pigesni automobiliai yra parduodami su mažesne pelno marža. Pavyzdžiui, rezultatų pristatymo konferencijos metu E. Musk pareiškė, jog išleido pigesnį Model S variantą su 60kW baterija. E. Musk teigia, jog taip atvėrė naują segmentą, tačiau verta pastebėti, jog šie Model S generuoja mažesnį pelningumą nei 75-90kW baterijas turintys bei visų vedamųjų ratų modeliai. Pigiausio Model S kaina siekia beveik 66 000 USD, o brangiausio kaina su maksimalia komplektacija lengvai perkopia 130 000 USD.
Tesla Motors (TSLA) akcijų kaina per pastarąjį pusmetį kilo apie 60%. Investuotojų optimizmą ir toliau kurstė skelbiami plėtros planai. E. Musk žada ženkliai didinti gamybos apimtis. Ketvirtinių rezultatų skelbimo metu jis dar kartą patvirtino, jog per antrą šių metų pusmetį ketina klientams pristatyti 50 000 elektromobilių, kai per pirmą pusmetį pristatė apie 30 000. Verta pabrėžti, jog E. Musk prognozuoja, kad jau 2018 m. bus gaminama net 500 000 automobilių per metus. Tesla Motors šiuo metu didžiausią dėmesį skiria dar tik kuriamam pigiausiam masinės gamybos modeliui Model 3. Šį modelį, kuris turėtų kainuoti apie 35 000 USD, jau užsisakė 373 000 klientų, kas rodo didelę tokio elektromobilio paklausą.
Itin sparti Tesla Motors plėtra ir nuostolinga veikla lemia balanse esančių grynųjų pinigų bei trumpalaikių investicijų spartų mažėjimą, t.y. įmonė „degina“ pinigus. Neseniai įmonė pranešė, jog trečią šių metų ketvirtį išlaidoms prireiks 1,1 mlrd. USD – t.y. beveik trečdalio turimų grynųjų pinigų bei trumpalaikių investicijų. Per 2015 m. grynųjų pinigų bei trumpalaikių investicijų vertė sumažėjo beveik 40% ir dėl to įmonė dar kartą platino akcijas. Gegužės mėnesį vykusio akcijų platinimo metu buvo pritraukta 1,7 mlrd. USD, kai už vieną įmonės akciją buvo mokama 215 USD (šiuo metu rinkoje ji siekia 225 USD). Šių metų antro ketvirčio pabaigoje įmonės D/A rodiklis siekė 78%. E. Musk yra užsiminęs, jog įvykus SolarCity susijungimui su Telsa Motors gali prireikti dar vieno „nedidelio“ akcijų platinimo.
SolarCity
SolarCity (SCTY) verslo modelis yra neįprastas, kadangi dažniausiai saulės plokštės ir jų įrengimas klientams nieko nekainuoja. Vartotojai, pasirašę ilgalaikes sutartis, moka tik už saulės plokščių generuojamą elektros energiją. Dėl šios priežasties SolarCity turi finansuoti saulės plokščių įrengimą, kas iš pradžių reikalauja didelių investicijų ir trumpuoju laikotarpiu lemia nuostolingą veiklą. Birželio mėn. pabaigoje įmonės įsipareigojimai siekė 6,4 mlrd. USD ir SolarCity D/A rodiklis siekė daugiau nei 77%. Verta atkreipti dėmesį į tai, jog grynųjų pinigų bei jų ekvivalentų suma birželio pabaigoje buvo 62% mažesnė negu praėjusių metų pabaigoje ir siekė 145,7 mln. USD.
Prieš kelias dienas paskelbti antro ketvirčio rezultatai parodė, jog įmonės nuostoliai išaugo iki 55,5 mln. USD, kai prieš metus jie siekė 22,4 mln. USD. Tuo tarpu pajamos išaugo beveik 81% (met./met.) ir siekė 185,8 mln. USD. Nepaisant to, įmonės augimo potencialu priverčia suabejoti įmonės skelbiami įrengtų saulės plokščių duomenys, kurie matomi „SolarCity įrengtos saulės plokštės (MW)“ grafike. Be to, šio mėnesio pradžioje SolarCity pranešė, jog visų metų ketinamų įrengti saulės plokščių prognozę apkarpė nuo 1000-1100 megavatų (MW) iki 900-1000 MW.
Siekdama nuraminti akcininkus įmonė pranešė, jog iki metų pabaigos ketina pristatyti du naujus produktus, kurie turėtų teigiamai paveikti produktų paklausą 2017 m. E. Musk pareiškė, jog SolarCity sieks įtikti klientams, kuriems nepatinka įprastos ant namų stogų montuojamos saulės plokštės arba kurie nori keisti patį stogą. Teigiama, jog bus pristatyta stogo danga, kuri išgaus elektros energiją iš saulės spindulių.
Tesla Motors ir SolarCity susijungimas
Naujausiame Tesla Motors pranešime spaudai teigiama, jog sujungus bendroves norima sukurti pasaulinę vertikaliai integruotą atsinaujinančios energetikos lyderę. E. Musk bendrovių susijungimą vadina savaime suprantamu dalyku ir teigia, jog susijungusios įmonės galės sumažinti išlaidas 150 mln. USD, kadangi ne tik efektyviau gamins produktus, bet ir galės juos kartu pardavinėti dideliame Tesla Motors parduotuvių tinkle.
Elon Musk planai sujungti Tesla Motors ir SolarCity užvirė diskusijas dėl tokio veiksmo pagrįstumo ir galimų interesų konflikto. Taip pat kritiškai vertinamas noras Tesla Motors sujungti su saulės plokščių gamintoja ir jų įrengėja, kadangi šis sektorius pasižymi nuožmia konkurencija. Ne viena tokia įmonė bankrutavo ar susidūrė su rimtais iššūkiais, kadangi saulės plokščių kainos krenta jau daugelį metų. Užduodamas klausimas, kodėl įmonės negalėjo tiesiog glaudžiai bendradarbiauti ir įgyvendinti E. Musk planus būdamos atskiros bendrovės. Be to, kritiškai vertinamas Tesla Motors noras susijungti su būtent SolarCity, o ne su kita šio sektoriaus atstove.
Svarbu atkreipti dėmesį į tai, jog E. Musk yra didžiausias abiejų bendrovių akcininkas. E. Musk priklauso daugiau nei 21% Tesla ir apie 22% SolarCity akcijų. Be to, Tesla Motors direktorius E. Musk yra elektromobilių gamintojos bei SolarCity valdybos pirmininkas, o SolarCity direktorius Lyndon Rive yra charizmatiškojo įmonės įkūrėjo pusbrolis. Dėl to atsiranda kalbų, jog abiejų įmonių susijungimo E. Musk galimai ėmėsi ne dėl įmonių sinergijos naudos, o iš asmeninių paskatų – ėmėsi gelbėti SolarCity, kurios akcijų kaina nuo metų pradžios sumenko daugiau nei per pusę. SolarCity akcijų kainos kritimas rodo, jog investuotojai praranda tikėjimą įmonės plėtros planais ir pelnu ateityje.
Verta paminėti dalies analitikų bei investuotojų baimes dėl galimų manipuliacijų santykiniais rodikliais. Vienu tokiu manipuliacijos pavyzdžiu galėtų būti JAV IT „burbulo“ laikais susiformavusi strategija, dėl kurios dažnai pakildavo akcijų kaina bendrovės, kuri atlieka pirkimą. Jei tam tikrą kompaniją perkančios įmonės P/E rodiklis yra aukštesnis nei taikinio bendrovės P/E ir jeigu už pirkinį yra atsiskaitoma perkančios įmonės akcijomis, tuomet po sujungimo bendros kompanijos pelnas, tenkantis vienai akcijai, matematiškai tampa didesnis nei prieš sandorį buvo perkančiosios įmonės pelnas akcijai. Jei investuotojai taiko tokiai kompanijai buvusį jos P/E daugiklį, tuomet akcijų kaina rinkoje pakyla. Efektyviose rinkose P/E rodiklis iš tiesų turėtų sumažėti proporcingai, kad akcijų kaina išliktų nepakitusi. Taigi analitikai nuogąstauja, kad gali būti stengiamasi padidinti Tesla akcijų kainą.
Abiejų įmonių susijungimo įgyvendinimui turi dar pritarti tiek SolarCity, tiek Tesla Motors akcininkai. E. Musk pareiškė, jog akcininkų balsavimo metu jis nedalyvaus, tačiau sunku būtų įsivaizduoti, jog charizmatiško lyderio planams pasipriešins pakankama dalis akcininkų. Kai pirmą kartą buvo užsiminta apie SolarCity pirkimą, tai ši įmonė buvo vertinama 2,8 mlrd. USD, tačiau oficialaus pasiūlymo metu įmonė buvo įvertinta 2,6 mlrd. USD (25,37 USD už akciją). Įvykus sandoriui, SolarCity akcininkai už vieną SCTY akciją gautų 0,11 Tesla akcijos. Tikimasi, jog susijungimas bus įgyvendintas šių metų ketvirtą ketvirtį.
Kas laukia ateityje?
Nors daugumą rinkos dalyvių Tesla Motors pakerėjo savo sparčiu ir planuojamu augimu, tačiau dalis analitikų pabrėžia susirūpinimą finansine nuostolingos įmonės padėtimi. E. Musk ne kartą yra ženkliai rizikavęs ir ne viena jo įkurta bendrovė buvo atsidūrusi ties bankroto riba. Pavyzdžiui. 2008 p. Musk valdomos SpaceX ir Tesla Motors vos nebankrutavo dėl nenusisekusių SpaceX raketų bandymų ir įsisiautėjusios finansų rizės JAV. Tai parodo, jog E. Musk yra linkęs ženkliai rizikuoti, tačiau ne kiekvienas investuotojas galėtų prisiimti tokią riziką.
Analitikams taip pat kyla abejonių dėl Tesla Motors pelningumo. Gamindama aukštesnės klasės ir pelningumo elektromobilius įmonė vis dar veikia nuostolingai. Dėl to kyla rimtų abejonių, kaip bendrovė galės būti pelninga, jei didžiausias dėmesys bus skiriamas pigesnio Model 3 gamybai. Be to, vis daugiau automobilių gamintojų, sužavėtų Tesla Model S sėkmės, pristato šio modelio konkurentus. Pavyzdžiui, BMW (BMW) turi i3 bei i8, o neseniai pasirodė nepatvirtintos naujienos, jog ir Mercedes-Benz rinkai pristatys elektromobilių seriją.
Tiek Tesla Motors (TSLA), tiek SolarCity (SCTY) akcijų kainas artimiausiu metu ir toliau palaikys investuotojų tikėjimas E. Musk ateities vizija ir sugebėjimais įgyvendinti savo pažadus. Kaip jam pavyks įgyvendinti užsibrėžtus planus, parodys tik ateitis, o jau artimiausiu metu turėtų paaiškėti, ar jo valdomų įmonių akcininkai pritaria E. Musk planams sujungti dvi jo įkurtas įmonės.
Parengta LHV banko, remiantis Tesla Motors be SolarCity paskelbtais duomenimis (investors.solarcity.com, ir.tesla.com) ir užsienio žiniasklaida (Forbes.com, Reuters.com, Finance.Yahoo.com, Cnbc.com, Bloomberg.com, Investopedia.com, Marketwatch.com). Šis straipsnis yra informacinio pobūdžio ir nereiškia rekomendacijos pirkti ar parduoti minimus vertybinius popierius.