
Didžiausia Japonijos automobilių gamintoja Toyota šiandien pristatė savo šių finansinių metų trečiojo ketvirčio veiklos rezultatus, kurie pablogėjo, be to, pelnas krito labiau nei laukta. Šiandieninės prekybos metu jos akcijos pabrango: Toyota 6445,00 (0,23%).
Per praėjusį ketvirtį minimos automobilių gamintojos pajamos siekė 7,084 trilijonus jenų, kas palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, buvo 3,5 procento mažiau.
Toyota per savo šių finansinių metų trečiąjį ketvirtį pavyko uždirbti 438,586 mlrd. jenų veiklos pelno ir 486,531 mlrd. jenų grynojo pelno tenkančio akcininkams. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, abu pelnai smuktelėjo. Veiklos pelnas susitraukė 39,3 procento arba labiau nei laukta, o grynasis pelnas krito 22,5 procento.
Bendrai po pirmų devynių šios įmonės šių finansinių metų mėnesių jos pajamos siekia 20,155 trilijonus jenų, veiklos pelnas sudaro 1,556 trilijonus jenų, o grynasis - 1,433 trilijonus jenų. Palyginus su ankstesnių finansinių metų pirmais devyniais mėnesiais, pajamos krito šešiais procentais, veiklos pelnas - trečdaliu, o grynasis sumažėjo dvidešimt keturiais procentais.
Toyota vadovybė nuo 1,7 iki 1,85 trilijono jenų padidino šių finansinių metų veiklos pelno prognozę, kas lyginant su ankstesniais finansiniais metais, būtų 35,2 procento mažiau. Pajamos per šiuos finansinius metu turėtų kristi septyniais procentais iki 26,5 trilijonų jenų, o grynasis pelnas - 26,5 procento iki 1,7 trilijonų jenų.
Nuo šių metų pradžios Japonijos automobilių gamintojos rinkos vertė krito virš šešių procentų, o per pastaruosius vienerius metus virš dviejų procentų. Palyginimui, Nikkei 225 indekso vertė atitinkamai krito apie vieną procentą bei pakilo apie dvyliką procentų.
Toyota akcijų kaina ištrūko iš korekcijos kanalo, kuris tęsėsi nuo pat 2015 metų vidurio. Tačiau egzistuoja rizika, kad po šio pakilimo galime sulaukti naujo korekcijos etapo, tad būtina atidžiai stebėti situacija.
Per praėjusį ketvirtį minimos automobilių gamintojos pajamos siekė 7,084 trilijonus jenų, kas palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, buvo 3,5 procento mažiau.
Toyota per savo šių finansinių metų trečiąjį ketvirtį pavyko uždirbti 438,586 mlrd. jenų veiklos pelno ir 486,531 mlrd. jenų grynojo pelno tenkančio akcininkams. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, abu pelnai smuktelėjo. Veiklos pelnas susitraukė 39,3 procento arba labiau nei laukta, o grynasis pelnas krito 22,5 procento.
Bendrai po pirmų devynių šios įmonės šių finansinių metų mėnesių jos pajamos siekia 20,155 trilijonus jenų, veiklos pelnas sudaro 1,556 trilijonus jenų, o grynasis - 1,433 trilijonus jenų. Palyginus su ankstesnių finansinių metų pirmais devyniais mėnesiais, pajamos krito šešiais procentais, veiklos pelnas - trečdaliu, o grynasis sumažėjo dvidešimt keturiais procentais.
Toyota vadovybė nuo 1,7 iki 1,85 trilijono jenų padidino šių finansinių metų veiklos pelno prognozę, kas lyginant su ankstesniais finansiniais metais, būtų 35,2 procento mažiau. Pajamos per šiuos finansinius metu turėtų kristi septyniais procentais iki 26,5 trilijonų jenų, o grynasis pelnas - 26,5 procento iki 1,7 trilijonų jenų.
Nuo šių metų pradžios Japonijos automobilių gamintojos rinkos vertė krito virš šešių procentų, o per pastaruosius vienerius metus virš dviejų procentų. Palyginimui, Nikkei 225 indekso vertė atitinkamai krito apie vieną procentą bei pakilo apie dvyliką procentų.
Toyota akcijų kaina ištrūko iš korekcijos kanalo, kuris tęsėsi nuo pat 2015 metų vidurio. Tačiau egzistuoja rizika, kad po šio pakilimo galime sulaukti naujo korekcijos etapo, tad būtina atidžiai stebėti situacija.
