![](datas/img/news/images/a/amazoncom_logo.jpg)
Didžiausio pasaulyje mažmeninės prekybos internete tinklapio Amazon rinkos vertė, anot analitikų, šiais metais dar labiau ūgtelės. Prie to labiausiai prisidėti turėtų dinamiškai augantis reklamos sektorius.
BMO Capital Markets analitikai padidino savo tikslinę minimos kompanijos akcijos kainą nuo 1200 iki 1600 dolerių. Tai didžiausia Amazon akcijos kainos prognozė artimiausiems dvylikai mėnesių tarp visų pagrindinių Volstrito analitikų.
Minima BMO Capital Markets analitikų tikslinė Amazon akcijos kaina yra maždaug ketvirtadaliu didesnė nei dabartinė jos kaina biržoje, t.y. po prekybinės sesijos metu už vieną šio internetinio tinklapio akciją buvo mokama po 1302.25 dolerius. Tuo tarpu bendrovės kapitalizacija šiuo metu sudaro 628,78 mlrd. dolerių.
„Manome, kad tai, jog Amazon įžengė į reklamos verslą gali padidinti tiek maržas, tiek paskatinti daugialypę plėtrą ir tai gali tapti didesniu katalizatoriumi akcijoms nei Amazon Web Services atveju“ - tikina BMO Capital Markets analitikas Daniel Salmon, kuris tuo pačiu pridėjo, jog galutinis rezultatas - didesnis pasitikėjimas bendrovės reklamos galimybėmis ir prognozuojamas augimas.
Šiuo metu tarp S&P500 indekso atstovių Amazon kapitalizacija arba rinkos vertė yra ketvirta pagal dydį po Apple, Alphabet (Google) ir Microsoft.
Nuo šių metų pradžios Amazon akcijos jau pabrango 11,6 procento, o per pastaruosius vienerius metus - 61,2 procento.
BMO Capital Markets analitikai padidino savo tikslinę minimos kompanijos akcijos kainą nuo 1200 iki 1600 dolerių. Tai didžiausia Amazon akcijos kainos prognozė artimiausiems dvylikai mėnesių tarp visų pagrindinių Volstrito analitikų.
Minima BMO Capital Markets analitikų tikslinė Amazon akcijos kaina yra maždaug ketvirtadaliu didesnė nei dabartinė jos kaina biržoje, t.y. po prekybinės sesijos metu už vieną šio internetinio tinklapio akciją buvo mokama po 1302.25 dolerius. Tuo tarpu bendrovės kapitalizacija šiuo metu sudaro 628,78 mlrd. dolerių.
„Manome, kad tai, jog Amazon įžengė į reklamos verslą gali padidinti tiek maržas, tiek paskatinti daugialypę plėtrą ir tai gali tapti didesniu katalizatoriumi akcijoms nei Amazon Web Services atveju“ - tikina BMO Capital Markets analitikas Daniel Salmon, kuris tuo pačiu pridėjo, jog galutinis rezultatas - didesnis pasitikėjimas bendrovės reklamos galimybėmis ir prognozuojamas augimas.
Šiuo metu tarp S&P500 indekso atstovių Amazon kapitalizacija arba rinkos vertė yra ketvirta pagal dydį po Apple, Alphabet (Google) ir Microsoft.
Nuo šių metų pradžios Amazon akcijos jau pabrango 11,6 procento, o per pastaruosius vienerius metus - 61,2 procento.