![](datas/img/news/images/r/retailsales_3.jpg)
Per kovo mėnesį, po to kai amerikiečiai gavo naujas su pandemija susijusias išmokas, šioje šalyje mažmeninė prekyba pašoko gerokai labiau nei laukta bei daugiausiai nuo pat praėjusių metų gegužės.
Praėjusį mėnesį šis rodiklis pašoko net 9,8 procento, o laukta, jog prieaugis bus mažesnis ir sieks vidutiniškai tik 5,9 procento. Tuo pačiu vasario mėnesio mažmeninės prekybos nuosmukio rodiklis buvo sumažintas nuo trijų procentų iki 2,7 procento.
Pirmą pavasario mėnesį Amerikoje labiausiai padidėjo sporto prekių (23,5 procento), drabužių (18,3 procento), motorinių transporto priemonių (15,1 procento), maitinimo paslaugų ir gėrimų įstaigų (13,4 procento) ir statybinių medžiagių (12,1 procento) pardavimai.
Be to, šioje valstybėje kovą degalų pardavimai pašoko 10,9 procento, elektronikos ir prietaisų - 10,5 procento. Tuo pačiu įvairių parduotuvių mažmeniniai pardavimai augo devyniais procentais, bendrosios paskirties prekių parduotuvių pardavimai pakilo irgi devyniais procentais, internetinių parduotuvių pardavimai augo šešiais procentais, baldų - 5,9 procento, sveikatos ir asmens priežiūros parduotuvių pardavimai pakilo 5,7 procento, o maisto ir gėrimų - 0,7 procento.
Lyginant šių metų kovą su praėjusių metų tuo pačiu mėnesiu, kai kilusi pandemija jau ėmė neigiamai veikti ekonominę veiklą JAV, mažmeninės prekybos apimtys pašoko net 28,16 procento, kai vasarį metinis prieaugis siekė 6,66 procento.
Tuo tarpu bazinė mažmeninė prekyba, kurią apskaičiuojant nėra atsižvelgiama į degalų, statybinių medžiagų, automobilių ir maisto paslaugų pardavimus, per praėjusį mėnesį Amerikoje augo 6,9 procento, o laukta 6,3 procento prieaugio. Vasario mėnesio šio rodiklio kritimas sumažintas nuo 3,5 iki 3,4 procento.
Žinoma, prie mažmeninės prekybos apimčių spartaus šuolio tuo pačiu prisidėjo daugelyje valstijų atlaisvinama ekonominė veikla ir sėkmingas bei spartus vakcinacijos procesas.
Praėjusį mėnesį šis rodiklis pašoko net 9,8 procento, o laukta, jog prieaugis bus mažesnis ir sieks vidutiniškai tik 5,9 procento. Tuo pačiu vasario mėnesio mažmeninės prekybos nuosmukio rodiklis buvo sumažintas nuo trijų procentų iki 2,7 procento.
Pirmą pavasario mėnesį Amerikoje labiausiai padidėjo sporto prekių (23,5 procento), drabužių (18,3 procento), motorinių transporto priemonių (15,1 procento), maitinimo paslaugų ir gėrimų įstaigų (13,4 procento) ir statybinių medžiagių (12,1 procento) pardavimai.
Be to, šioje valstybėje kovą degalų pardavimai pašoko 10,9 procento, elektronikos ir prietaisų - 10,5 procento. Tuo pačiu įvairių parduotuvių mažmeniniai pardavimai augo devyniais procentais, bendrosios paskirties prekių parduotuvių pardavimai pakilo irgi devyniais procentais, internetinių parduotuvių pardavimai augo šešiais procentais, baldų - 5,9 procento, sveikatos ir asmens priežiūros parduotuvių pardavimai pakilo 5,7 procento, o maisto ir gėrimų - 0,7 procento.
![](datas/users/375-am ret 213.png)
Tuo tarpu bazinė mažmeninė prekyba, kurią apskaičiuojant nėra atsižvelgiama į degalų, statybinių medžiagų, automobilių ir maisto paslaugų pardavimus, per praėjusį mėnesį Amerikoje augo 6,9 procento, o laukta 6,3 procento prieaugio. Vasario mėnesio šio rodiklio kritimas sumažintas nuo 3,5 iki 3,4 procento.
Žinoma, prie mažmeninės prekybos apimčių spartaus šuolio tuo pačiu prisidėjo daugelyje valstijų atlaisvinama ekonominė veikla ir sėkmingas bei spartus vakcinacijos procesas.