![](datas/img/news/images/l/limarko_CASSIOPEA.jpg)
Didelių krovinių gabenimo jūra išlaidų indeksas Baltic Dry pirmadienį pakilo dešimtą kartą iš eilės bei yra aukščiausiame lygyje per pastaruosius vienuoliką metų.
„Anksčiau šiais metais žmonės manė, kad tai trumpalaikis rinkos augimas, tačiau dabar jie tai laiko labiau struktūriniu ir ilgalaikiu reiškiniu“ - sakė Danijos D / S Norden A / S kompanijos, turinčios daugiau nei 500 laivų, prezidentas Jan Rindbo.
Tokių prekių kaip anglis ir geležies rūda gabenimo paklausa šiemet išaugo, viršydama laivų savininkų laivybos pajėgumus. Be to, ribotą prieigą prie laivų sukelia padidėjęs infekcijų skaičius susijęs su delta koronaviruso variantu.
Pirmadienį Baltic Dry indeksas pasiekė 4147 balus - aukščiausią lygį nuo 2010 metų gegužės. Pervežimo su „Capesize“ klasės vienetu norma padidėjo dviem procentais iki 50,708 tūkstančių JAV dolerių, daugiausiai nuo mažiausiai 2014 metų, pranešė Baltijos birža. Išankstinės sutartys rodo „kylančius“ lūkesčius.
Tikimasi, kad geležies rūdos siuntos padidės 4 procentais šiemet iki 1,56 mlrd. tonų. Tai didžiausias metinis prieaugis nuo 2017 metų. Apskritai tikimasi, kad birių prekių gabenimas augs 4,2 procento 2021 metais ir 1,7 procento 2022 metais. Tuo tarpu transporto pajėgumai turėtų padidėti 3,3 procento šiemet ir 1,4 procento kitas metais.
„Padėtis masiniam transportavimui atrodo labai perspektyvi“ - sakė DNB banko analitikas Joergen Lian.
Precious Shipping Pcl generalinis direktorius Khalid Hashim atkreipia dėmesį į tai, kad žaliavų paklausa didėja, o pikas dar prieš mus.
„Paklausa yra įspūdinga. Kol Kinijos bendrasis vidaus produktas augs, žaliavų paklausa didės“ - sakė jis.
„Anksčiau šiais metais žmonės manė, kad tai trumpalaikis rinkos augimas, tačiau dabar jie tai laiko labiau struktūriniu ir ilgalaikiu reiškiniu“ - sakė Danijos D / S Norden A / S kompanijos, turinčios daugiau nei 500 laivų, prezidentas Jan Rindbo.
Tokių prekių kaip anglis ir geležies rūda gabenimo paklausa šiemet išaugo, viršydama laivų savininkų laivybos pajėgumus. Be to, ribotą prieigą prie laivų sukelia padidėjęs infekcijų skaičius susijęs su delta koronaviruso variantu.
Pirmadienį Baltic Dry indeksas pasiekė 4147 balus - aukščiausią lygį nuo 2010 metų gegužės. Pervežimo su „Capesize“ klasės vienetu norma padidėjo dviem procentais iki 50,708 tūkstančių JAV dolerių, daugiausiai nuo mažiausiai 2014 metų, pranešė Baltijos birža. Išankstinės sutartys rodo „kylančius“ lūkesčius.
Tikimasi, kad geležies rūdos siuntos padidės 4 procentais šiemet iki 1,56 mlrd. tonų. Tai didžiausias metinis prieaugis nuo 2017 metų. Apskritai tikimasi, kad birių prekių gabenimas augs 4,2 procento 2021 metais ir 1,7 procento 2022 metais. Tuo tarpu transporto pajėgumai turėtų padidėti 3,3 procento šiemet ir 1,4 procento kitas metais.
„Padėtis masiniam transportavimui atrodo labai perspektyvi“ - sakė DNB banko analitikas Joergen Lian.
Precious Shipping Pcl generalinis direktorius Khalid Hashim atkreipia dėmesį į tai, kad žaliavų paklausa didėja, o pikas dar prieš mus.
„Paklausa yra įspūdinga. Kol Kinijos bendrasis vidaus produktas augs, žaliavų paklausa didės“ - sakė jis.