
Santander darbuotojai dabar bando susigrąžinti banko pinigus, nors jų darbas yra apsunkintas, nes didelė jų dalis buvo pervesta į konkuruojančių bankų sąskaitas, praneša The Times. Klaida buvo pastebėta, kai mokėjimai nuo dviejų tūkstančių verslo klientų sąskaitų buvo atlikti du kartus.
„Atsiprašome, kad dėl techninės problemos kai kurie mūsų verslo klientų mokėjimai buvo neteisingai dubliuojami gavėjų sąskaitose. Stengsimės atgauti pasikartojančias operacijas“ - patikino bankas.
Santander dėl klaidingų mokėjimų apkaltino planavimo klaidą, kuri, pasak banko, buvo „greitai identifikuota ir ištaisyta“. Pasikartojančios operacijos apėmė ir reguliarius, ir vienkartinius pervedimus, kurie galėjo apimti mokėjimus tiekėjams arba atlyginimus. Kai kurie žmonės iš darbdavio sąskaitos gavo dvigubą atlyginimą, nors antrąjį atlyginimą finansavo Santander.
Bankas pabrėžė, kad jau pradėjo derybas su Barclays, HSBC, NatWest, Co-operative Bank ir Virgin Money. Bankai „ieškos būdų, kaip atgauti pinigus iš savo klientų sąskaitų“, tačiau nežinia, ką jie darys, jei klientai jau išleido netikėtą mokėjimą.