Krenta jūrinių krovinių kainos

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: traders.lt Data: 2022-02-03 13:08 Komentarai: (1)
Plieno gamybos sumažėjimas Kinijoje apribojo geležies rūdos gabenimo jūra paklausą ir dėl to smarkiai nukrito krovinių kainos, praneša Bloomberg.

Agentūra primena, kad Kinija, didžiausia pasaulyje plieno gamintoja, stengiasi sumažinti sunkiosios pramonės keliamą aplinkos taršą. Be to, rudenį valdžia susidūrė su energetine krize ir įsakė kai kurioms gamykloms nutraukti veiklą, kad būtų sumažintas elektros suvartojimas.

Bloomberg pabrėžia, kad per pastaruosius keturis mėnesius sumažėjo visų tipų laivų – nuo ​​tanklaivių iki konteinerinių laivų – gabenimo įkainiai. Tai turėtų padėti sumažinti infliaciją, net nepaisant augančių žaliavų kainų.

Capesize biriųjų krovinių vežimo iš Brazilijos į Kiniją tarifai nuo spalio sumažėjo net šešiasdešimt procentų, rodo Baltijos biržos duomenys. Daug dėmesio sulaukęs krovinių gabenimo jūra Dry Index kainų indeksas per keturis mėnesius prarado net 75 procentus savo buvusios vertės.
 
1.   Parašė Priest [LT]   2022-02-03 13:22  

Baltic Dry Index grįžo į 2021 m. pradžios lygį.
S&P500 dar tolima kelionė laukia...

bet,
2021 metais jūrininkai uždirbo tokius nesapnuotus pelnus, tad viskas atrodo daugiau mažiau normaliai.