
Europos sąjungoje jie paaugo septintą mėnesį iš eilės, šįkart 11,5 procento iki 802,763 tūkstančių automobilių (elektrinių augo 39.7 procento, įjungiamų hibridinių krito 7.4 procento, hibridinių elektrinių augo 22.3 procento, benzininių pakilo 11.1 procento, dyzelinių smuko 8.4 procento, o kitų paaugo 17.6 procento). Lietuvoje naujų automobilių registracija vasarį pakilo 5.7 procento (elektrinių ūgtelėjo 38.9 procento, hibridinių elektrinių krito 4.1 procento, benzininių augo 23.9 procento, o dyzelinių smuko 32.3 procento).
Naujų automobilių pardavimai ūgtelėjo visose didžiosiose rinkose, o labiausiai Ispanijoje (19.2 procento) bei Italijoje (17.4 procento), kai Prancūzijoje pakilo 9.4 procento, o Vokietijoje ūgtelėjo apie tris procentus.
Kalbant apie atskirtus automobilių gamintojus, tai praėjusį mėnesį Europos sąjungoje savo pardavimus kiekine išraiška labiausiai kilstelėjo Renault grupė (26.3 procento) bei Volkswagen grupė (18.2 procento) ir Toyota grupė (14.6 procento). Mercedes-Benz savo automobilių pardavimus padidino 8.5 procento, Stellantis - 1.6 procento, Hyundai grupė didino 1.4 procento, o štai BMW grupės pardavimai smuko 2.2 procento.
Bendrai per pirmus du šių metų mėnesius Europos sąjungoje buvo užregistruota 1,563 mln. vienetų naujų automobilių, arba virš vienuolikos procentų daugiau nei prieš metus per tą patį laikotarpį. Tuo tarpu mūsų šalyje šis rodiklis smuktelėjo 1.5 procento.
Tarp didžiųjų Senojo žemyno rinkų, per minimą laikotarpį pardavimai Ispanijoje pašoko net beveik trečdaliu, Italijoje virš aštuoniolikos procentų, Prancūzijoje augo 9.1 procento, o štai Vokietijoje beveik nepakito.