Per pirmąjį šių metų rudens mėnesį mažmeninė prekyba, kuri parodo vartotojų aktyvumą, Amerikoje ne tik augo, bet ir sparčiau nei prognozuota.
Minimą mėnesį šis rodiklis pakilo net keturis kartus sparčiau nei rugpjūtį, t.y. 0,4 procento, o prognozuota, kad pasistiebs vidutiniškai 0,3 procento.
Bazinė mažmeninė prekyba, t.y. atmetus degalų, maisto paslaugų, automobilių ir statybinių medžiagų pardavimus, pašoko net 0,7 procento, arba labiausiai per paskutinius tris mėnesius, kai rugpjūtį šis rodiklis augo 0,3 procento.
Labiausiai rugsėjį Amerikoje pakilo įvairių parduotuvių pardavimai (4 procentais), drabužių (1,5 procento), be to, pardavimai didėjo sveikatos ir asmens priežiūros prekių (1,1 procento) bei maisto ir gėrimų (1 procentu) parduotuvėse. Mažmeninių pardavimų augimas fiksuotas maitinimo paslaugų bei gėrimų vietose (1 procentu), bendrų prekių parduotuvėse (0,5 procento), internetinėse parduotuvėse (0,4 procento), sporto prekių, pomėgių, muzikos instrumentų ir knygų parduotuvėse (0,3 procento) bei statybinių medžiagų ir sodo technikos prekiautojų (0,2 procento) srityje.
Kitą vertus, per pirmąjį šių metų rudens mėnesį elektronikos ir buitinės technikos parduotuvėse pardavimai sumažėjo 3,3 procento, o degalinėse – 1,6 procento, o baldų parduotuvėse susitraukė 1,4 procento. Tuo tarpu automobilių pardavėjų atveju mažmeniniai pardavimai iš esmės išliko stabilūs.
Metinis mažmeninės prekybos prieaugis prislopo praėjusį mėnesį nuo 2,2 iki 1,7 procento.
Minimą mėnesį šis rodiklis pakilo net keturis kartus sparčiau nei rugpjūtį, t.y. 0,4 procento, o prognozuota, kad pasistiebs vidutiniškai 0,3 procento.
Bazinė mažmeninė prekyba, t.y. atmetus degalų, maisto paslaugų, automobilių ir statybinių medžiagų pardavimus, pašoko net 0,7 procento, arba labiausiai per paskutinius tris mėnesius, kai rugpjūtį šis rodiklis augo 0,3 procento.
Labiausiai rugsėjį Amerikoje pakilo įvairių parduotuvių pardavimai (4 procentais), drabužių (1,5 procento), be to, pardavimai didėjo sveikatos ir asmens priežiūros prekių (1,1 procento) bei maisto ir gėrimų (1 procentu) parduotuvėse. Mažmeninių pardavimų augimas fiksuotas maitinimo paslaugų bei gėrimų vietose (1 procentu), bendrų prekių parduotuvėse (0,5 procento), internetinėse parduotuvėse (0,4 procento), sporto prekių, pomėgių, muzikos instrumentų ir knygų parduotuvėse (0,3 procento) bei statybinių medžiagų ir sodo technikos prekiautojų (0,2 procento) srityje.
Kitą vertus, per pirmąjį šių metų rudens mėnesį elektronikos ir buitinės technikos parduotuvėse pardavimai sumažėjo 3,3 procento, o degalinėse – 1,6 procento, o baldų parduotuvėse susitraukė 1,4 procento. Tuo tarpu automobilių pardavėjų atveju mažmeniniai pardavimai iš esmės išliko stabilūs.
Metinis mažmeninės prekybos prieaugis prislopo praėjusį mėnesį nuo 2,2 iki 1,7 procento.