Skirtingi Lietuvos pieno produkcijos gamintojų ketvirčiai

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: traders.lt Data: 2025-02-28 19:20 Komentarai: (1)
Per praėjusį ketvirtį VILVI Group bei Pieno žvaigždės padidino savo pajamas, tačiau grynasis rezultatas buvo skirtingas, nes pirmoji įmonė pelną padidino, o kita fiksavo nuostolį.

Pieno žvaigždės per 2024 metų ketvirtąjį ketvirtį sugeneravo 51,128 mln. eurų pajamas, arba virš šešių procentų daugiau nei prieš metus per tą patį laikotarpį. Tačiau kadangi pardavimų savikaina ir veiklos išlaidos augo labiau, tad tai ir lėmė, jog EBITDA krito nuo 4,834 iki 1,376 mln. eurų, o štai grynasis rezultatas buvo neigiamas, t.y. patirta 1,396 mln. eurų grynojo nuostolio, kai per 2023 metų paskutinį ketvirtį uždirbta 0,678 mln. eurų grynojo pelno.

VILVI Group atveju atskirai ketvirtojo praėjusių metų ketvirčio duomenys nebuvo pateikti ataskaitoje, tačiau iš metinių veiklos rezultatų atmetus trijų ketvirčių rezultatus paaiškėjo, jog pajamos siekė 63,943 mln. eurų, arba apie tryliką procentų daugiau nei per 2023 metų paskutinį ketvirtį. EBITDA paaugo 41 procentu iki 8,766 mln. eurų, o grynasis pelnas - 39,9 procento iki 5,732 mln. eurų.

Bendrai per visus praėjusius metus Pieno žvaigždžių pajamos siekė 210,362 mln. eurų, arba 4,6 procento daugiau nei 2023 metais. EBITDA pelnas krito 21,6 procento iki 18,054 mln. eurų, o grynasis pelnas smuko 24,1 procento iki 10,067 mln. eurų.

VILVI Group metinės pajamos pakilo 16,6 procento iki 245,429 mln. eurų, EBITDA pelnas pašoko beveik šešiasdešimt procentų iki 33,551 mln. eurų, o grynasis pelnas - 75,1 procento iki 25,66 mln. eurų.

Nuo metų pradžios Pieno žvaigždžių akcijų kaina ūgtelėjo 6,2 procento, o per pastaruosius vienerius metus - 15,8 procento. Vilkyškių pieninės (VILVI Group) atitinkamai 14,3 bei 66,1 procento.
 
1.   Parašė Ragna   2025-03-02 14:50  

Is palyginamosios analizes susidaro ispudis, kad pirmadieni pirksime PZV, nes jie mokes divus ir akcija pigi, ir parduosim VLV, nes ju divai irgi bus kaip praeitais metais, o akcija brangi ir paklausi. Tiesa, pamirsome kita faktoriu- Lietuvoje perkamos tik brangios ir akcijos influenceriu stumiamos - tai, kad gali buti ir atvirksciai, jei lietuviai uzgos rinkoje estukus.