
Per antrąjį šių metų mėnesį, skirtingai nei sausį, Amerikoje fiksuotas mažmeninės prekybos apimčių prieaugis, tačiau jis buvo net tris kartus mažesnis nei laukta.
Minimas rodiklis pakilo tik 0,2 procento, kai mėnesį prieš tai susitraukė 1,2 procento (anksčiau skelbta, jog krito 0,9 procento).
Labiausiai vasarį Amerikoje pardavimai šoktelėjo internetinėse parduotuvėse, t.y. 2,4 procento. Toliau pagal prieaugį seka sveikatos ir asmens priežiūros parduotuvės (1,7 procento), maisto ir gėrimų parduotuvės (0,4 procento), kai bendrųjų prekių prekybos vietų bei statybinių medžiagų pardavimai augo po 0,2 procento.
Priešingai, mažėjo maisto ir gėrimų (1,5 procento), degalinių (1 procentu), drabužių (0,6 procento), automobilių ir jų dalių prekiautojų (0,4 procento), sporto prekių, pomėgių, muzikos instrumentų ir knygų parduotuvių (0,4 procento), įvairių parduotuvių (0,3 procento) ir elektronikos bei buitinės technikos parduotuvių (0,3 procento) pardavimai. Tuo tarpu mažmeniniai baldų pardavimai šįkart nepakito.
Tuo tarpu baziniai mažmeniniai pardavimai, neįskaitant maitinimo paslaugų, automobilių pardavėjų, statybinių medžiagų parduotuvių ir degalinių, pagal kuriuos skaičiuojamas BVP, šoktelėjo 1 procentu vasarį ir buvo daug didesni nei prognozuotas 0,2 procento prieaugis, kai mėnesį prieš tai sumažėjo 1 procentu (anksčiau skelbta, jog krito 0,8 procento). Atmetus tik automobilių pardavimus, šis rodiklis pakilo 0,3 procento, kas atitiko lūkesčius.
Kitą vertus metinis mažmeninės prekybos prieaugis vasarį, palyginus su ankstesniu mėnesiu, prislopo nuo 4,2 iki 3,1 procento.
Minimas rodiklis pakilo tik 0,2 procento, kai mėnesį prieš tai susitraukė 1,2 procento (anksčiau skelbta, jog krito 0,9 procento).
Labiausiai vasarį Amerikoje pardavimai šoktelėjo internetinėse parduotuvėse, t.y. 2,4 procento. Toliau pagal prieaugį seka sveikatos ir asmens priežiūros parduotuvės (1,7 procento), maisto ir gėrimų parduotuvės (0,4 procento), kai bendrųjų prekių prekybos vietų bei statybinių medžiagų pardavimai augo po 0,2 procento.
Priešingai, mažėjo maisto ir gėrimų (1,5 procento), degalinių (1 procentu), drabužių (0,6 procento), automobilių ir jų dalių prekiautojų (0,4 procento), sporto prekių, pomėgių, muzikos instrumentų ir knygų parduotuvių (0,4 procento), įvairių parduotuvių (0,3 procento) ir elektronikos bei buitinės technikos parduotuvių (0,3 procento) pardavimai. Tuo tarpu mažmeniniai baldų pardavimai šįkart nepakito.

Kitą vertus metinis mažmeninės prekybos prieaugis vasarį, palyginus su ankstesniu mėnesiu, prislopo nuo 4,2 iki 3,1 procento.