Šią savaitę mažmeninės lizingo rinkos lyderis „SNORO lizingas“ savo interneto svetainėje pradeda teikti konsultacijas „on-line“. Bendrovės teigimu, tai vienas operatyviausių ir efektyviausių būdų bendrauti su klientais, teikiant jiems konsultacijas tiesiogiai bei taupant jų laiką.
„Dažniausiai įmonės savo klientams siūlo įprastas konsultavimo formas: bendravimą telefonu ar elektroniniu paštu, galimybę pateikti užklausą interneto svetainėje. Mes, ko gero, esame pirmieji iš lizingo bendrovių nusprendę įdiegti naują konsultavimo būdą, kuris palengvina ir pagreitina bendravimo procesą esamiems bei potencialiems klientams. Visada siekiame prisitaikyti prie šiuolaikinių vartotojų poreikių“, - sako „SNORO lizingas“ Komercijos departamento direktorius Audrius Norvaiša.
Pasak jo, vis daugiau žmonių naudojasi internetu, ieško informacijos tinklapiuose ir kilusius klausimus gali iškart išsiaiškinti, pasinaudoję interneto svetainėje prieinamomis konsultacijomis, todėl jos yra neatsiejama informacijos teikimo bendrovės interneto svetainėje dalis.
„Kad klientams tai bus itin patrauklus būdas, galime spręsti iš tinklapio lankytojų ir jų klausimų, užduodamų interneto svetainėje, gausos. Konsultacijų „on-line“ dėka atsakymus klientams galėsime pateikti iškart“, - neabejoja Audrius Norvaiša.
Konsultacijų „on-line“ veikimo principas yra nesudėtingas: „SNORO lizingas“ interneto tinklapyje pateikta nuoroda į konsultacijas „on-line“, kur reikės prisijungti, parašyti savo vardą ir užduoti klausimą, o konsultantas į jį nedelsiant atsakys. Klientai galės teirautis apie „SNORO lizingo“ paslaugas, pavyzdžiui, kaip susimokėti įmokas pagal „SNORO lizingo“ sutartis, kokios yra pirkimo išsimokėtinai kortelės panaudojimo galimybės ir t.t.
Konsultacijos „on-line“ yra skirtos ne tik esamiems „SNORO lizingas“ klientams, bet ir visiems, kurie domisi įmonės paslaugomis. Tiems, kurie dar tik planuoja tapti „SNORO lizingas“ klientais, tokios konsultacijos yra puiki galimybė paklausti jiems rūpimų dalykų neišeinant iš namų ar esant bet kurioje vietoje, kur yra interneto ryšys, o esamiems klientams – pasikonsultuoti ir pasitikslinti iškilusius įvairiausius klausimus.
„SNORO lizingas“, kurdamas ir pristatydamas savo paslaugas, siekia, kad jos būtų ne tik patrauklios šiuolaikiniams vartotojams, bet taip pat galvoja ir apie jų poreikius. Šiandien itin vertinamos kokybiškai, tačiau greitai teikiamos paslaugos, todėl ir klientų konsultavimas turi būti operatyvus.
„SNORO lizingas“ – antrinė AB banko Snoras įmonė, teikianti išperkamosios nuomos paslaugas, ji buvo įsteigta 1999 m. „SNORO lizingas“ teikia vartotojiško finansavimo paslaugas, platina pirkimo išsimokėtinai korteles „Maestro“. Lizingo įmonės paslaugų paketai skirti tiek privatiems, tiek verslo klientams. „SNORO lizingas“ bendradarbiauja daugiau kaip su 3500 įmonių. Bendrovės paslaugomis yra pasinaudoję daugiau nei 740 tūkst. Lietuvos gyventojų. Įmonės klientų aptarnavimo skyriai įsteigti Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. 2007 m. pabaigoje įmonė pristatė naują, Lietuvos rinkoje atitikmens neturinčią, paslaugą „YZI autolizingas“.
„Dažniausiai įmonės savo klientams siūlo įprastas konsultavimo formas: bendravimą telefonu ar elektroniniu paštu, galimybę pateikti užklausą interneto svetainėje. Mes, ko gero, esame pirmieji iš lizingo bendrovių nusprendę įdiegti naują konsultavimo būdą, kuris palengvina ir pagreitina bendravimo procesą esamiems bei potencialiems klientams. Visada siekiame prisitaikyti prie šiuolaikinių vartotojų poreikių“, - sako „SNORO lizingas“ Komercijos departamento direktorius Audrius Norvaiša.
Pasak jo, vis daugiau žmonių naudojasi internetu, ieško informacijos tinklapiuose ir kilusius klausimus gali iškart išsiaiškinti, pasinaudoję interneto svetainėje prieinamomis konsultacijomis, todėl jos yra neatsiejama informacijos teikimo bendrovės interneto svetainėje dalis.
„Kad klientams tai bus itin patrauklus būdas, galime spręsti iš tinklapio lankytojų ir jų klausimų, užduodamų interneto svetainėje, gausos. Konsultacijų „on-line“ dėka atsakymus klientams galėsime pateikti iškart“, - neabejoja Audrius Norvaiša.
Konsultacijų „on-line“ veikimo principas yra nesudėtingas: „SNORO lizingas“ interneto tinklapyje pateikta nuoroda į konsultacijas „on-line“, kur reikės prisijungti, parašyti savo vardą ir užduoti klausimą, o konsultantas į jį nedelsiant atsakys. Klientai galės teirautis apie „SNORO lizingo“ paslaugas, pavyzdžiui, kaip susimokėti įmokas pagal „SNORO lizingo“ sutartis, kokios yra pirkimo išsimokėtinai kortelės panaudojimo galimybės ir t.t.
Konsultacijos „on-line“ yra skirtos ne tik esamiems „SNORO lizingas“ klientams, bet ir visiems, kurie domisi įmonės paslaugomis. Tiems, kurie dar tik planuoja tapti „SNORO lizingas“ klientais, tokios konsultacijos yra puiki galimybė paklausti jiems rūpimų dalykų neišeinant iš namų ar esant bet kurioje vietoje, kur yra interneto ryšys, o esamiems klientams – pasikonsultuoti ir pasitikslinti iškilusius įvairiausius klausimus.
„SNORO lizingas“, kurdamas ir pristatydamas savo paslaugas, siekia, kad jos būtų ne tik patrauklios šiuolaikiniams vartotojams, bet taip pat galvoja ir apie jų poreikius. Šiandien itin vertinamos kokybiškai, tačiau greitai teikiamos paslaugos, todėl ir klientų konsultavimas turi būti operatyvus.
„SNORO lizingas“ – antrinė AB banko Snoras įmonė, teikianti išperkamosios nuomos paslaugas, ji buvo įsteigta 1999 m. „SNORO lizingas“ teikia vartotojiško finansavimo paslaugas, platina pirkimo išsimokėtinai korteles „Maestro“. Lizingo įmonės paslaugų paketai skirti tiek privatiems, tiek verslo klientams. „SNORO lizingas“ bendradarbiauja daugiau kaip su 3500 įmonių. Bendrovės paslaugomis yra pasinaudoję daugiau nei 740 tūkst. Lietuvos gyventojų. Įmonės klientų aptarnavimo skyriai įsteigti Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. 2007 m. pabaigoje įmonė pristatė naują, Lietuvos rinkoje atitikmens neturinčią, paslaugą „YZI autolizingas“.