Viena didžiausių vartojimo finansavimo paslaugų bendrovių Lietuvoje „Snoro lizingas“, siekdama išplėsti įmokų surinkimo tinklą, pasirašė sutartis su 870 padalinių turinčiu „Lietuvos paštu“ bei 1800 loterijos „Perlas“ terminalus visoje šalyje valdančia įmone „Olifėja“.
„Nuo lapkričio 16 dienos, kai buvo sustabdyta banko „Snoras“ veikla, mums pavyko daugiau nei 10 kartų padidinti įmokų surinkimo vietų skaičių – nuo 256 iki 3000 ir tokiu būdu užtikrinti stabilų veiklos tęstinumą“, – sakė „Snoro lizingas“ generalinis direktorius Aurelijus Šveikauskas.
Pasak jo, poreikis plėsti įmokų surinkimo tinklą iškilo po to, kai buvo sustabdyta banko „Snoras“, per kurį klientai mokėjo už paslaugas, veikla. Tuo tarpu „Snoro lizingo“ paslaugų teikimas nesutriko, kadangi daugiau nei 80 proc. klientų “Pirk išsimokėtinai“ ar „Grynieji“ sutartis sudaro partnerių pardavimo vietose arba internetu www.sl.lt.
Pasirašius sutartis su „Olifėja“ ir „Lietuvos paštu“, už „Snoro lizingo“ paslaugas „Pirk išsimokėtinai“ ir „Grynieji“ įmokos jau priimamos apie 3000 vietų visoje Lietuvoje. Įmokos taip pat surenkamos per bankus SEB ir „Swedbank“, kuriuos „Snoro lizingas“ pasirinko savo partneriais.
„Prašome klientų nebemokėti į banke „Snoras“ esančią sąskaitą, naudotis SEB, „Swedbank“ esančiomis sąskaitomis arba įmokas mokėti minėtuose „Lietuvos pašto“ skyriuose, loterijos „Perlas“ terminaluose“, – priminė A.Šveikauskas.
Kaip nustatė banko „Snoras“ bankroto administratorius, dukterinė banko „Snoras“ įmonė „Snoro lizingas“ funkcionuoja normaliai, motininės įmonės bankrotas tiesiogiai jos nepaveikė.
„Snoro lizingo“ paslauga „Pirk išsimokėtinai“ gyventojai dažniausiai naudojasi įsigydami buitinę ir kompiuterinę techniką, televizorius, baldus, apsaugos sistemas, ryšio priemones, taip pat apmokėdami gydymo įstaigų, kelionių, vairavimo kursų bei kitas paslaugas. Pasinaudoję paslauga „Grynieji“, gyventojai gali pasiskolinti iki 10 000 litų, naudoti vartojimo prekėms įsigyti, paslaugoms apmokėti.
„Nuo lapkričio 16 dienos, kai buvo sustabdyta banko „Snoras“ veikla, mums pavyko daugiau nei 10 kartų padidinti įmokų surinkimo vietų skaičių – nuo 256 iki 3000 ir tokiu būdu užtikrinti stabilų veiklos tęstinumą“, – sakė „Snoro lizingas“ generalinis direktorius Aurelijus Šveikauskas.
Pasak jo, poreikis plėsti įmokų surinkimo tinklą iškilo po to, kai buvo sustabdyta banko „Snoras“, per kurį klientai mokėjo už paslaugas, veikla. Tuo tarpu „Snoro lizingo“ paslaugų teikimas nesutriko, kadangi daugiau nei 80 proc. klientų “Pirk išsimokėtinai“ ar „Grynieji“ sutartis sudaro partnerių pardavimo vietose arba internetu www.sl.lt.
Pasirašius sutartis su „Olifėja“ ir „Lietuvos paštu“, už „Snoro lizingo“ paslaugas „Pirk išsimokėtinai“ ir „Grynieji“ įmokos jau priimamos apie 3000 vietų visoje Lietuvoje. Įmokos taip pat surenkamos per bankus SEB ir „Swedbank“, kuriuos „Snoro lizingas“ pasirinko savo partneriais.
„Prašome klientų nebemokėti į banke „Snoras“ esančią sąskaitą, naudotis SEB, „Swedbank“ esančiomis sąskaitomis arba įmokas mokėti minėtuose „Lietuvos pašto“ skyriuose, loterijos „Perlas“ terminaluose“, – priminė A.Šveikauskas.
Kaip nustatė banko „Snoras“ bankroto administratorius, dukterinė banko „Snoras“ įmonė „Snoro lizingas“ funkcionuoja normaliai, motininės įmonės bankrotas tiesiogiai jos nepaveikė.
„Snoro lizingo“ paslauga „Pirk išsimokėtinai“ gyventojai dažniausiai naudojasi įsigydami buitinę ir kompiuterinę techniką, televizorius, baldus, apsaugos sistemas, ryšio priemones, taip pat apmokėdami gydymo įstaigų, kelionių, vairavimo kursų bei kitas paslaugas. Pasinaudoję paslauga „Grynieji“, gyventojai gali pasiskolinti iki 10 000 litų, naudoti vartojimo prekėms įsigyti, paslaugoms apmokėti.