Varšuvos biržoje kotiruojama mažmeninės drabužių pardavėja „LPP“ paskelbė savo sausio mėnesio pardavimų rezultatus. „LPP“ pardavimai ūgtelėjo pirmąjį šių metų mėnesį net 37 procentais ir sudarė 160 mln. zlotų, o jos kontroliuojamos kompanijos „Artman“ apyvarta šoktelėjo trečdaliu per tą patį laikotarpį pasiekdama 26,7 mln. zlotų sumą. Bendra konsoliduota sausio mėnesio grupės apyvarta sudarė 187 mln. zlotų.
Per praėjusius metus „LPP“ įmonės pardavimai sudarė 1,552 mlrd. zlotų ir buvo 22 procentais didesni nei pasiekti rezultatai 2007 metais. Per praėjusių metų tris ketvirčius drabužių pardavėjos veiklos pelnas padidėjo 17,5 procentais iki 122,926 mln. zlotų, na o grynasis pelnas atitinkamai trylika procentų iki 93,58 mln. zlotų.
„LPP“ kompanijos įsigyta „Artman“ įmonė per praėjusius metus pardavė drabužių už 327,4 mln. zlotų sumą, kuri buvo 26 procentais didesnė nei prieš metus per tą patį laikotarpį. Tuo tarpu kompanijos veiklos pelnas per 2008 metų tris ketvirčius sudarė 15,404 mln. zlotų ir buvo net 3,6 kartus didesnis nei prieš metus per tą patį laikotarpį, na o grynasis pelnas ūgtelėjo net 4,75 kartus ir sudarė trečiojo ketvirčio pabaigoje 9.291 mln. zlotų.
Kompanijos vadovybė pasidžiaugė pasiektais pirmojo šių metų mėnesio pardavimais, tačiau nesiryžo prognozuoti ateinančių mėnesių pardavimus, dėl neaiškios situacijos rinkoje ir vyraujančios ekonominės krizės. Kaip pabrėžia kompanijos pranešime, sąlyginė vidutinė drabužių kaina bendrovės valdomuose parduotuvėse yra ganėtinai nedidelė ir siekia maždaug 50 – 60 zlotų, tad taupantiems žmonėms, kurie nori įsigyti geros kokybės bei madingą produktą tai tikrai yra patraukli kaina.
„LPP“ asortimentą sudaro „RESERVED“, „CROPP“, „ESOTIQ“, „RENÉ VILARD“, „HENDERSON“, „PROMOSTARS“ prekės ženklų drabužių kolekcijos. Kompanija parduoda savo produkcija dešimtyje Centrinės bei Rytų Europos šalių: Lenkijoje, Čekijoje, Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Ukrainoje, Rusijoje bei Rumunijoje. Artimiausiu metu kompanija planuoja plėstis į naujas rinkas, t.y. Bulgariją bei Kroatiją. Praėjusių metų pabaigoje „LPP“ valdomų parduotuvių tinklas pasiekė beveik keturis šimtus parduotuvių.
„Artman“ asortimentą sudaro „House“ bei „MOHITO“ prekės ženklų drabužių kolekcijos. Bendras kompanijos valdomų ar frančizinių parduotuvių skaičius metų pabaigoje pasiekė 250 salonų iš kurių maždaug pusė buvo Lenkijoje, o kita pusė veikė užsienio rinkose.
„LPP“ bei „Artman“ mažmeninių drabužių pardavėjų akcijomis yra prekiaujama Varšuvos vertybinių popierių biržoje. Šiandieninės prekybos metu „LPP“ akcijos brangsta beveik penkiais procentais, na o „Artman“ akcijomis šiuo metu prekyba yra sustabdyta, nes „LPP“ bendrovei nusipirkus šią kompaniją, jos akcijos bus delistinguotos iš biržos artimiausiu metu.
Per praėjusius metus „LPP“ įmonės pardavimai sudarė 1,552 mlrd. zlotų ir buvo 22 procentais didesni nei pasiekti rezultatai 2007 metais. Per praėjusių metų tris ketvirčius drabužių pardavėjos veiklos pelnas padidėjo 17,5 procentais iki 122,926 mln. zlotų, na o grynasis pelnas atitinkamai trylika procentų iki 93,58 mln. zlotų.
„LPP“ kompanijos įsigyta „Artman“ įmonė per praėjusius metus pardavė drabužių už 327,4 mln. zlotų sumą, kuri buvo 26 procentais didesnė nei prieš metus per tą patį laikotarpį. Tuo tarpu kompanijos veiklos pelnas per 2008 metų tris ketvirčius sudarė 15,404 mln. zlotų ir buvo net 3,6 kartus didesnis nei prieš metus per tą patį laikotarpį, na o grynasis pelnas ūgtelėjo net 4,75 kartus ir sudarė trečiojo ketvirčio pabaigoje 9.291 mln. zlotų.
Kompanijos vadovybė pasidžiaugė pasiektais pirmojo šių metų mėnesio pardavimais, tačiau nesiryžo prognozuoti ateinančių mėnesių pardavimus, dėl neaiškios situacijos rinkoje ir vyraujančios ekonominės krizės. Kaip pabrėžia kompanijos pranešime, sąlyginė vidutinė drabužių kaina bendrovės valdomuose parduotuvėse yra ganėtinai nedidelė ir siekia maždaug 50 – 60 zlotų, tad taupantiems žmonėms, kurie nori įsigyti geros kokybės bei madingą produktą tai tikrai yra patraukli kaina.
„LPP“ asortimentą sudaro „RESERVED“, „CROPP“, „ESOTIQ“, „RENÉ VILARD“, „HENDERSON“, „PROMOSTARS“ prekės ženklų drabužių kolekcijos. Kompanija parduoda savo produkcija dešimtyje Centrinės bei Rytų Europos šalių: Lenkijoje, Čekijoje, Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Ukrainoje, Rusijoje bei Rumunijoje. Artimiausiu metu kompanija planuoja plėstis į naujas rinkas, t.y. Bulgariją bei Kroatiją. Praėjusių metų pabaigoje „LPP“ valdomų parduotuvių tinklas pasiekė beveik keturis šimtus parduotuvių.
„Artman“ asortimentą sudaro „House“ bei „MOHITO“ prekės ženklų drabužių kolekcijos. Bendras kompanijos valdomų ar frančizinių parduotuvių skaičius metų pabaigoje pasiekė 250 salonų iš kurių maždaug pusė buvo Lenkijoje, o kita pusė veikė užsienio rinkose.
„LPP“ bei „Artman“ mažmeninių drabužių pardavėjų akcijomis yra prekiaujama Varšuvos vertybinių popierių biržoje. Šiandieninės prekybos metu „LPP“ akcijos brangsta beveik penkiais procentais, na o „Artman“ akcijomis šiuo metu prekyba yra sustabdyta, nes „LPP“ bendrovei nusipirkus šią kompaniją, jos akcijos bus delistinguotos iš biržos artimiausiu metu.