„Kiekvienas kazino varžosi dėl lankytojų padėkų-pagyrimų. Tam pasitelkiamos šypsenos, išradingumas, išskirtinis dėmesys kiekvienam“, - sakė Rūta Pulkauninkaitė, „Olympic Casino Group Baltija“ kokybės ir klientų aptarnavimo vadovė. Jos teigimu, „Olympic Casino“ jau tris kartus kreipėsi į akcijos organizatorius, kad suteiktų papildomų anketų pagyrimams.
Pirminiais duomenimis, daugiausiai lankytojų padėkų sulaukė sostinėję veikiantys kazino. Kol kas nepralenkiamas yra viešbutyje „Reval Hotel Lietuva“ esantis kazino, toliau žengia Vilniaus „Akropolyje“ ir Gedimino pr. įsikūrę lošimo namai. Lyderiams nedaug nusileidžia “Klaipėdos“ viešbutyje Klaipėdoje veikiantis kazino. Iš viso vidinėse varžybose ir „Gero aptarnavimo“ akcijoje dalyvauja visi 11 „Olympic Casino“ lošimo namų.
Pernai metais vykusios akcijos metu „Olympic Casino“ sulaukė pagyrimų iš beveik 5000 savo klientų.
Akcija, skatinanti klientus pagirti jiems patikusį aptarnavimą, „Gero aptarnavimo mėnuo“ rengiama kasmet nuo 2006 metų. Akciją užbaigs dviejų dienų konferencija „Gero aptarnavimo dienos VIII“, kurios metu bus apdovanota 10 daugiausiai klientų pagyrimų sulaukusių įmonių filialų. Joms bus taip pat įteikti specialūs lipdukai, kurie visus metus skelbs apie klientų pagirtą puikų aptarnavimą toje organizacijoje.