Kazino tinklas gerą aptarnavimą pavertė darbuotojų varžybomis

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: JT Naujienos Data: 2009-03-18 10:16 Komentarai: (0)
„Olympic Casino“ savo valdomuose kazino surengė vidines varžybas siekdamas išsiaiškinti, kuriuose lošimo namuose lankytojai aptarnaujami geriausiai. Lošimų bendrovė yra viena iš 44 Lietuvos įmonių, dalyvaujančių kovo mėnesį vykstančioje akcijoje „Gero aptarnavimo mėnuo“.

„Kiekvienas kazino varžosi dėl lankytojų padėkų-pagyrimų. Tam pasitelkiamos šypsenos, išradingumas, išskirtinis dėmesys kiekvienam“, - sakė Rūta Pulkauninkaitė, „Olympic Casino Group Baltija“ kokybės ir klientų aptarnavimo vadovė. Jos teigimu, „Olympic Casino“ jau tris kartus kreipėsi į akcijos organizatorius, kad suteiktų papildomų anketų pagyrimams.

Pirminiais duomenimis, daugiausiai lankytojų padėkų sulaukė sostinėję veikiantys kazino. Kol kas nepralenkiamas yra viešbutyje „Reval Hotel Lietuva“ esantis kazino, toliau žengia Vilniaus „Akropolyje“ ir Gedimino pr. įsikūrę lošimo namai. Lyderiams nedaug nusileidžia “Klaipėdos“ viešbutyje Klaipėdoje veikiantis kazino. Iš viso vidinėse varžybose ir „Gero aptarnavimo“ akcijoje dalyvauja visi 11 „Olympic Casino“ lošimo namų.

Pernai metais vykusios akcijos metu „Olympic Casino“ sulaukė pagyrimų iš beveik 5000 savo klientų.

Akcija, skatinanti klientus pagirti jiems patikusį aptarnavimą, „Gero aptarnavimo mėnuo“ rengiama kasmet nuo 2006 metų. Akciją užbaigs dviejų dienų konferencija „Gero aptarnavimo dienos VIII“, kurios metu bus apdovanota 10 daugiausiai klientų pagyrimų sulaukusių įmonių filialų. Joms bus taip pat įteikti specialūs lipdukai, kurie visus metus skelbs apie klientų pagirtą puikų aptarnavimą toje organizacijoje.

Panašūs straipsniai:

(kazino)

2011-05-05 » Olympic Entertainment Group gerina savo veiklos rezultatus
2010-02-10 » OEG žengia į pasaulinę rinką su internetiniu kazino Olympic-Online.com
2009-04-23 » Sunkmetis nepakeitė nei prasilošimo tempų, nei vietų
2009-04-17 » Besikeičiantys vartotojų poreikiai keičia “Olympic Casino” verslo modelį
2009-03-06 » Šiaulių lošimų rinka bus saugesnė ir skaidresnė
2009-02-21 » „Olympic Casino“ siūlo Lošimų priežiūros komisijai taikyti operatyvesnes lošėjų apsaugos priemones
2009-02-10 » Riboto išlošimo automatai vilioja sunkmečio spaudžiamus žmones
2008-12-18 » Keliami mokesčiai užvers lošimo namų duris
2008-09-09 » „OEG“ atidarė naujus lošimo namus Lenkijoje
2008-08-08 » Itin prasti “Olympic Entertainment Group“ veiklos rezultatai

 
Dar nėra komentarų