Vertingiausių pasaulyje prekės ženklų BrandZ Top100 reitinge paskutinius keturis metus dominavo Google kompanija, kuri valdo populiariausią pasaulyje internetinių paieškų tinklapį, tačiau šiais metais vertingiausiu prekės ženklu pasaulyje tapo Apple kompanijos prekės ženklas, kurio vertė vertinama net 153 mlrd. dolerių suma.
Šios kompanijos prekės ženklo vertė auga dėl sėkmingai parduodamų jos sukurtų naujausiomis technologijomis paremtų įrenginių, t.y. vartotojai itin pamėgo Apple išmaniuosius telefonus iPhone, bei tik praėjusiais metais pristatytus planšetinius kompiuterius iPad ir taip pat itin noriai perka ir kitus šios kompanijos gaminamus novatoriškus gaminius.
Nuo 2006 metų Apple prekės ženklo vertė šoktelėjo 137 mlrd. dolerių, arba net 859 procentais. Dabartinė šios kompanijos rinkos vertė sudaro 320 mlrd. dolerių. Per pastaruosius vienerius metus Apple akcijos pakilo apie penkiasdešimt procentų.
BrandZ indeksas yra apskaičiuojamas pagal daugelį veiksnių, t.y. pagal kompanijos pelną, jos nematerialiojo turto vertę, vartotojų nuomonę apie kompaniją bei pagal prognozuojamą augimą.
Didžiausiu augimu šiais metais vertingiausių pasaulyje prekės ženklų BrandZ Top100 reitinge pasižymėjo socialinės svetainės Facebook prekės ženklas, kurio vertė šoktelėjo net 246 procentais iki 19,1 mlrd. dolerių. Gerokai, t.y. 141 procentu iki 22,6 mlrd. dolerių šoktelėjo ir Kinijos internetinių paieškų tinklapio savininkės Baidu prekės ženklas.
Tarp dešimties pačių vertingiausių pasaulyje prekės ženklų dominuoja išskirtinai kompanijos iš technologijų sektoriaus, kurių pirmajame dešimtuke yra net šešios.
Vertingiausių pasaulyje prekės ženklų BrandZ Top100 reitingo dešimt pačių vertingiausių prekės ženklų:
(Vieta, prekės ženklas, vertė mlrd. dolerių)
1. Apple 153;
2. Google 111;
3. IBM 101;
4. McDonald's 81;
5. Microsoft 78;
6. Coca-Cola 74;
7. AT&T 70;
8. Marlboro 68;
9. China Mobile 57;
10. General Electric 50.