
Visiems puikiai žinoma Lietuvos šaldytuvų gamintoja Snaigė, kurios akcijomis prekiaujama Vilniaus biržoje, šiandien pristatė savo praėjusio ketvirčio veiklos rezultatus. Pajamos smuktelėjo, tačiau veikla buvo pelninga.
Per trečią šių metų ketvirtį minimos bendrovės pajamos siekė 9,961 mln. eurų, kas palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, buvo apie du procentus mažiau.
Tačiau nepaisant smukusių pajamų, Snaigės veiklą šįkart buvo pelninga, t.y. grynasis pelnas siekė 0,505 mln. eurų, kai per praėjusių metų trečiąjį ketvirtį patirtas 0,19 mln. eurų grynasis nuostolis.
Bendrai po pirmų devynių šių metų mėnesių šaldytuvų gamintojos pajamos siekia 22,285 mln. eurų, EBITDA pelnas sudaro 1,7 mln. eurų, o grynasis pelnas - 0,434 mln. eurų. Palyginus su 2019 metų tuo pačiu laikotarpiu, pajamos susitraukė keturiolika procentų, tuo tarpu EBITDA pelnas pašoko net daugiau nei du kartus, o grynasis rezultatas prieš metus buvo neigiamas, t.y. grynasis nuostolis siekė 0,535 mln. eurų.
Pasak AB Snaigė generalinio direktoriaus Mindaugo Sologubo, sumažėję pardavimai – pasaulinės pandemijos ir visuotino karantino pasekmė. „Dėl karantino įvestų apribojimų pavasarį porą mėnesių bendrovės gamykla Alytuje buvo priversta dirbti nepilnu pajėgumu, dalis darbuotojų buvo prastovose“ – teigė M. Sologubas. „- Strigo ir tiekimas, nes daugelis mūsų tiekėjų buvo pandemijos paveiktose šalyse.“
Trečiąjį šių metų ketvirtį bendrovės pardavimai atsigavo ir beveik pasiekė praeitų metų trečiojo ketvirčio pardavimų lygį. Tačiau to neužteko pavasarį patirtiems praradimams padengti.
Pasak AB Snaigė generalinio direktoriaus Mindaugo Sologubo, EBITDA augimą sąlygojo keletas veiksnių – pelningesni, nors ir mažesni pardavimai, vidinė fiksuotų kaštų taupymo programa bei gauta valstybinė kompensacija už prastovas.
Nepaisant nepalankių pandemijos įtakotų aplinkybių, AB Snaigė įgyvendino ilgai puoselėtus planus ir pradėjo serijinę profesionalios šaldymo technikos gamybą. Pirmieji gaminiai buvo sėkmingai parduoti jau antrąjį šių metų ketvirtį.
AB Snaigė per tris šių metų ketvirčius savo produkciją eksportavo į beveik trisdešimt Europos, Azijos ir Afrikos šalių. Eksportas sudarė 84 procentus visos bendrovės apyvartos. Didžiausios kompanijos užsienio pardavimų rinkos buvo Ukraina (21 procentas), Vokietija (15 procentų), Čekija (7 procentai), Prancūzija (6 procentai) ir Austrija (4 procentai).
Nuo metų pradžios Snaigės rinkos vertė pakilo keturiolika procentų. Palyginimui, OMX Vilnius GI indeksas per tą patį laikotarpį ūgtelėjo virš aštuonių procentų.
Per trečią šių metų ketvirtį minimos bendrovės pajamos siekė 9,961 mln. eurų, kas palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, buvo apie du procentus mažiau.
Tačiau nepaisant smukusių pajamų, Snaigės veiklą šįkart buvo pelninga, t.y. grynasis pelnas siekė 0,505 mln. eurų, kai per praėjusių metų trečiąjį ketvirtį patirtas 0,19 mln. eurų grynasis nuostolis.
Bendrai po pirmų devynių šių metų mėnesių šaldytuvų gamintojos pajamos siekia 22,285 mln. eurų, EBITDA pelnas sudaro 1,7 mln. eurų, o grynasis pelnas - 0,434 mln. eurų. Palyginus su 2019 metų tuo pačiu laikotarpiu, pajamos susitraukė keturiolika procentų, tuo tarpu EBITDA pelnas pašoko net daugiau nei du kartus, o grynasis rezultatas prieš metus buvo neigiamas, t.y. grynasis nuostolis siekė 0,535 mln. eurų.
Pasak AB Snaigė generalinio direktoriaus Mindaugo Sologubo, sumažėję pardavimai – pasaulinės pandemijos ir visuotino karantino pasekmė. „Dėl karantino įvestų apribojimų pavasarį porą mėnesių bendrovės gamykla Alytuje buvo priversta dirbti nepilnu pajėgumu, dalis darbuotojų buvo prastovose“ – teigė M. Sologubas. „- Strigo ir tiekimas, nes daugelis mūsų tiekėjų buvo pandemijos paveiktose šalyse.“
Trečiąjį šių metų ketvirtį bendrovės pardavimai atsigavo ir beveik pasiekė praeitų metų trečiojo ketvirčio pardavimų lygį. Tačiau to neužteko pavasarį patirtiems praradimams padengti.
Pasak AB Snaigė generalinio direktoriaus Mindaugo Sologubo, EBITDA augimą sąlygojo keletas veiksnių – pelningesni, nors ir mažesni pardavimai, vidinė fiksuotų kaštų taupymo programa bei gauta valstybinė kompensacija už prastovas.
Nepaisant nepalankių pandemijos įtakotų aplinkybių, AB Snaigė įgyvendino ilgai puoselėtus planus ir pradėjo serijinę profesionalios šaldymo technikos gamybą. Pirmieji gaminiai buvo sėkmingai parduoti jau antrąjį šių metų ketvirtį.
AB Snaigė per tris šių metų ketvirčius savo produkciją eksportavo į beveik trisdešimt Europos, Azijos ir Afrikos šalių. Eksportas sudarė 84 procentus visos bendrovės apyvartos. Didžiausios kompanijos užsienio pardavimų rinkos buvo Ukraina (21 procentas), Vokietija (15 procentų), Čekija (7 procentai), Prancūzija (6 procentai) ir Austrija (4 procentai).
Nuo metų pradžios Snaigės rinkos vertė pakilo keturiolika procentų. Palyginimui, OMX Vilnius GI indeksas per tą patį laikotarpį ūgtelėjo virš aštuonių procentų.